![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een eigen mening, als in zelfstandig denken. Dingen onderzoeken, kunnen onderbouwen en kunnen terug koppelen naar jouw gedachtengang en je daar ook in kunnen vinden. Overtuigd zijn van jezelf, een eigen kijk op dingen. Iets wat jouw eigen is. Snappie? ![]() |
|
quote: dat is al een stuk duidelijker ![]() ![]() |
|
quote:De holocaust ligt wat gevoeliger, wat bedoel je daarmee? Geloven is meer voelen... Voelen door te doen wat er in de bijbel staat, voelen door te doen wat er in Qu'ran staat? We hebben het hier over de Islam, niet over wat men individueel gelooft. Het gaat hier over een stroming die mensen volgen. De Islam is ook een geloof gebaseerd op geschiedenis, met z'n eigen geschiedenisboek, namelijk de Qu'ran. Verder is religie en geloven ook gebaseerd op bewijs, of het gebrek aan bewijs. quote:Ik heb nog geen argumenten gegeven, slecht vragen gesteld en vergelijkingen gemaakt. En als je de titel van deze topic goed leest, gaat deze topic niet over geloven in religies, maar over het verbieden van die religies. Maar goed, om nog even met een vergelijking te komen: In Duitsland is laatst een koppel opgepakt en voor de rechter gedaagd die een goede vriend ritueel geslacht hadden, ik geloof volgens het Satanisme. Volgens hun geloof, hun gevoel in jouw woorden, was dit noodzakelijk, maar aangezien ze opgepakt zijn, kan ik daaruit opmaken dat iig enkele facetten van hun geloof niet ten uitvoer gebracht mogen worden, dat is namelijk verboden. Waarom zou je wel een deel van een geloof kunnen verbieden en niet een heel geloof? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: De holocaust komt van de duitsers die landen hebben bezet en volkerenmoord hebben gepleegd. Je jaagt daar mensen sneller mee op de kast, aangezien dit nog redelijk niet zo lang geleden is. En nog steeds vind ik geloven in gebeurtenissen en geloven in een hogere macht/religie iets anders. Jij blijkbaar niet. Satanisme is geen erkende religie, meer een filosofie en er staat niet bij mijn weten ergens in satanische geschriften dat je iemand moet doden zoals in hun situatie. En sommige onderdelen van mogen van mij best wel verboden worden, voorbeelden weet ik niet zo snel. ![]() |
|
quote: ... op kleuterniveau. mvg wk10 ![]() |
|
Islam verbieden? Dan moeten ze echt alle geloven afschaffen dat zal pas gebeuren als er buitenaards leven wordt ontdekt. want dan klopt dat sprookjesboek (bijbel koran or what ever) ook niet meer ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hier nog iets leuks: http://www.cnn.com/2004/WORLD/europe/10/24/uk.devilworship/index.html Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! ![]() |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
verbieden! verbieden, verbieden...... ![]() |
|
ik heb nog nooit last gehad met een islamiet dus van mij moet het niet weg ![]() |
|
nee!ze moeten ook niet weg!!ze moeten allemaal naar friesland!! ![]() ![]() |
|
Islam verbieden? Is dat niet hetzelfde als kinderen verbieden om in Sinterklaas te geloven? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Yep. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ik heb ook geen problemen met moordenaars, want ik ben nog nooit......precies ![]() |
|
je leeft toch nog? ![]() |
|
quote: Ik heb geen problemen met kampers, want ik ben nog nooit ......precies Ik heb geen problemen met voetbalsupporters, want ik ben nog nooit......precies Ik heb geen problemen met drugsverslaafden, want ik ben nog nooit......precies Grappig hey, je kunt gewoon alles invullen, het klopt altijd! ![]() Ik heb geen problemen met Chriz want ik ben nog nooit.......precies Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
komop mannen sinterklaas was n pedo!!! ![]() ![]() |
|
precies! ![]() |
|
quote: Driewerf neen, St. Nikolaas was een heilige, patroon van de kooplieden en woonachtig in het huidige Turkije. Nog iets anders: Sinterklaas zoals wij 'm hier gebruiken = Donar. Rijdend te paard over de daken en straffende met harde hand! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
'wie lief is krijgt lekkers...wie stout is de roe' da's toch behoorlijke pedo-sm ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Volgens mij is St. Nicolaas gedeeltelijk gebaseerd op Wodan (Odin), en niet op Donar (Thor). Zo zijn er een aantal parallellen te vinden zoals het paard van St. Nicolaas en het paard van Odin. De staf van onze ehm, goedheiligman en de speer van Odin bijvoorbeeld. ![]() |
|
quote: Je moet dat spelletje ook met je eigen vriendin doennn, snap dat dan! Koop een zak snoep en je zult zien..het werkt! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
hahahaha ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |