![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
juust. ![]() |
|
quote: Krijg je van mij een handje snoep! Omdat je het zo goed gezegd hebt.. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 18-05-2005 0:22] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Doe maar een hoorn mede dan. omdat ik je verbetert heb. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-05-2005 0:23] ![]() |
|
quote: "Piet, doe die knaap daar een hoorn Mede" ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
hier moeten we niet op antwoorden ![]() ![]() |
|
quote: En zo is het ! Mooi gezegt trouwens ![]() |
|
quote: Maar kinderen krijgen op een gegeven moment de waarheid te horen dat sinterklaas niet bestaat. Is dat bij islamieten ook zo dan??? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ChildOfBodom op 30-05-2005 19:50] ![]() |
|
quote: Ach, alle gelovigen kennen de waarheid als de wormen feest vieren in hun rottend vleesch. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
bliep [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 11-06-2005 22:13] ![]() |
|
quote:maar ze willen de waarheid niet kennen ![]() ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:37] ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:37] ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:38] ![]() |
|
quote:Dat is niets in vergelijking met spangen in r'dam ![]() |
|
Een geloof of religie versterkt alleen maar als het verboden wordt. Je kan een geloof ook niet verbieden, want het heet niet voor niets geloof, het zit in je hoofd. Wat er verder allemaal bijgehaald wordt is kortzichtige kolder. Al dat veralgemeniseren, daar krijg ik een kunstkop van, vooral als er zoveel mensen aan meedoen. Niet iedere islamiet is de slechtheid zelve en je bent ook geen slecht mens omdat je islamiet bent. Laat mensen in hun waarde en laat ze geloven wat ze willen, ook al geloof je daar zelf niet in. Bestrijd extremisme in ieder geloof, politieke overtuiging of volk. Maar laat de rest met rest. Rock moet Rollen ![]() |
|
*geeft een boom aan* Bruce Banner ![]() |
|
quote: he lamme, ban die lizzyborden666 eens! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Rock moet Rollen ![]() |
|
quote:Ze profoceren door niet uit de weg te gaan voor dronken fietsers. En ik wanneer ik weereens niet oplet. ![]() |
|
quote: yep ze springen zo op de weg als je niet uitkijkt.... ![]() Rock moet Rollen ![]() |
|
quote: Knuffelen, meneer ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: gezellig, zullen we t samen doen ? ![]() ![]() Rock moet Rollen ![]() |
|
Er was trouwens een interview, met rosemuller en die door de media misbruikte knuffel marokaan ali b....ali b. gedraagt zich alsof hij de enige overlevende van auschwitz is,zijn jeugd was zoooo slecht..wat n mislukte linkse propaganda, t interview was beter gelopen als rita verdonk met hem had gezeten....2 gelijken in marokko, wat vreselijk was dat zeg..en natuurlijk weer...op nederland 1 ![]() ![]() |
|
quote: dat de interviews van Rosemuller zuigen, daar ben ik het mee eens, dat Ali B zuigt, daar ben ik het ook mee eens. Maar om dat nou linkse propaganda te noemen, vind ik een beetje triest. Was meer gewoon een slecht programma en daar zijn er momenteel een hele boel van op alle nederlandse zenders..... Rock moet Rollen ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |