|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
De radicale islam aanhangers zijn principieel onverdraaglijk tegen alle denken dat hun "waarheden" niet deelt. Daardoor kan naar mijn idee dit hele conflict op drie wijzen eindigen. -radicale islam in quarantaine (een eigen continent, misschien wil Australie ruilen?) -westerse wereld kapot en onderdrukt. -niemand meer over omdat er iemand triggerhappy was met een A-bom. Tenzij er een matiging optreedt in het denken van fundamentalisten zal deze strijd nog eeuwen doorgaan (als er voor die tijd niet een bom valt) en alleen maar grimmiger worden. Dat zie je al aan de belachelijke reacties op die spotprenten. Dat gaat naar mijn idee niet alleen over die prenten maar geeft uiting aan een houding van totale frustratie tegenover het westen. Ze zijn niet in staat voldoende onderscheid te maken tussen de aggressieve Bush methode en de vele andere wegen die er zijn om vanuit het westen de islamitische wereld te benaderen. Just my two very incomplete cents.. |
|
quote: okee, waar zou er da wel op de borden hebben gestaan??? Ik weet het niet hoor. Die "Deen" heeft volgens mij glashard staan liegen. |
|
als de Islam zo verderdoet, gaat ze zichzelf verbieden signature |
|
quote: ehm, ik denk dat het allemaal geshopt is. Maar de activiteiten zijn iig, weer, geen goeie reclame voor onze islamitische medemens. Ik vind over het algemeen dat ze elke geweldadige extremist (en vrouwen met overdadig veel haar op de dijk) de mensenrechten moeten ontnemen en direct moeten executeren. Lijkt wel of die mensen niks te doen hebben, dat ze maar gaan werken i.p.v. dingen vernielen. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 08-02-2006 21:35] |
|
quote: boeit mij wat....Als hier alle moslims hunzelf zouden opblazen zou het op een a-bom lijken...zijn er wel zoveel maagden over??Denk je dat een moslim geen humor of mop over ons heeft??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Heh heh, ik weet wel zeker van wel. Die post was ook meer als stangen bedoeld, zeker die laatste opmerking. Lighten up |
|
quote: Ja joh, keivredelievend |
|
quote: Wat bedoel je met 'dijk'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Even nadenken Muti. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Anders regel je een demonstratie voor hem vanavond. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dijk = vagina SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
My art has been commended as being strongly vaginal which bothers some men. The word itself makes some men uncomfortable. Vagina. |
|
quote: Ik denk eerder vulva.... Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: vooruit.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Wacht maar tot je die Moslim 'vrouwtjes' ziet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Door de weeks werk ik Ben dan niet in het midden van het land On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey hey en ik maar denken dat je zo onschuldig meisje was SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ga eens ontopic? |
|
quote: quote: Suck my piss |
|
quote: BAN ik ook Ok ik ga even wat van dit topic lezen.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vertel ons je ervaringen.. |
|
quote:Allemaal gehhord van Kevin. Die heeft altijd aparte dingen; Neeukjepaard etc. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ze bedoelt veel kroost in de sloot..weet je wel..mannen hebben sjek op de stok..Duidelijk..nog vragen?? geen vragen?? gaan we door Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Je bent een aardige vent..maar typhus wat ben je een vervelend slim manneke Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |