IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 08-02-2006 17:54 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dat is een erg slechte grap Roel.

Edit: en niet te vergeten kwetsend voor de moslims, die willen niets met alcoholconsumptie te maken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-02-2006 17:55]


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 08-02-2006 18:08 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

De radicale islam aanhangers zijn principieel onverdraaglijk tegen alle denken dat hun "waarheden" niet deelt.

Daardoor kan naar mijn idee dit hele conflict op drie wijzen eindigen.

-radicale islam in quarantaine (een eigen continent, misschien wil Australie ruilen?)
-westerse wereld kapot en onderdrukt.
-niemand meer over omdat er iemand triggerhappy was met een A-bom.

Tenzij er een matiging optreedt in het denken van fundamentalisten zal deze strijd nog eeuwen doorgaan (als er voor die tijd niet een bom valt) en alleen maar grimmiger worden. Dat zie je al aan de belachelijke reacties op die spotprenten.

Dat gaat naar mijn idee niet alleen over die prenten maar geeft uiting aan een houding van totale frustratie tegenover het westen. Ze zijn niet in staat voldoende onderscheid te maken tussen de aggressieve Bush methode en de vele andere wegen die er zijn om vanuit het westen de islamitische wereld te
benaderen.

Just my two very incomplete cents..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-02-2006 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 17:23 schreef Mutilator het volgende:
Idd! het viel me ook al op alsof ze bij het zinnetje 'those who inslut islam' alleen maar op hebben gevarieerd met de woorden 'butcher' 'massacre' 'exterminate' 'annihilate' 'kill' en 'slay'.

Ook met dat interview van die Deense imam: het komt allemaal erg 'voorgeregisseerd' over.



okee, waar zou er da wel op de borden hebben gestaan??? Ik weet het niet hoor. Die "Deen" heeft volgens mij glashard staan liegen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2006 20:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als de Islam zo verderdoet, gaat ze zichzelf verbieden


signature


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 08-02-2006 21:32 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 17:04 schreef WMP het volgende:
Bij een aantal heb ik ernstige Photoshop-twijfels.


ehm, ik denk dat het allemaal geshopt is.
Maar de activiteiten zijn iig, weer, geen goeie reclame voor onze islamitische medemens.
Ik vind over het algemeen dat ze elke geweldadige extremist (en vrouwen met overdadig veel haar op de dijk) de mensenrechten moeten ontnemen en direct moeten executeren. Lijkt wel of die mensen niks te doen hebben, dat ze maar gaan werken i.p.v. dingen vernielen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 08-02-2006 21:35]




Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-02-2006 21:47 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 februari 2006 17:54 schreef slome het volgende:
Dat is een erg slechte grap Roel.

Edit: en niet te vergeten kwetsend voor de moslims, die willen niets met alcoholconsumptie te maken hebben.


boeit mij wat....Als hier alle moslims hunzelf zouden opblazen zou het op een a-bom lijken...zijn er wel zoveel maagden over??Denk je dat een moslim geen humor of mop over ons heeft???


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


slome
Usericon van slome
Posted 08-02-2006 22:16 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 21:47 schreef Vikingblöd het volgende:
boeit mij wat....Als hier alle moslims hunzelf zouden opblazen zou het op een a-bom lijken...zijn er wel zoveel maagden over??Denk je dat een moslim geen humor of mop over ons heeft???


Heh heh, ik weet wel zeker van wel.

Die post was ook meer als stangen bedoeld, zeker die laatste opmerking. Lighten up


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2006 10:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Taliban zetten prijs op hoofd tekenaar

Uitgegeven: 8 februari 2006 22:47
Laatst gewijzigd: 9 februari 2006 09:58

ISLAMABAD - De voormalige radicaal islamitische machthebbers in Afghanistan, de taliban, hebben een prijs gezet op het hoofd van de tekenaar van de omstreden Deense spotprenten over de profeet Mohammed. Wie hem vermoordt, kan een beloning van 100 kilo goud tegemoetzien.

Dat heeft mullah Dadullah, een prominente talibanleider, woensdag gezegd tegen het persbureau AIP. Volgens het in Pakistan gevestigde Afghaanse agentschap hebben de taliban bovendien een beloning uitgeloofd van 5 kilo goud voor iedere gedode Deense, Noorse of Duitse militair.



Ja joh, keivredelievend


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-02-2006 12:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 februari 2006 21:32 schreef Bonnie het volgende:
...
Ik vind over het algemeen dat ze elke geweldadige extremist (en vrouwen met overdadig veel haar op de dijk) de mensenrechten moeten ontnemen en direct moeten executeren. ...


Wat bedoel je met 'dijk'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-02-2006 12:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 februari 2006 12:08 schreef Mutilator het volgende:
Wat bedoel je met 'dijk'?

Even nadenken Muti.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2006 12:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:09 schreef zillah-morte het volgende:
Even nadenken Muti.


Anders regel je een demonstratie voor hem vanavond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-02-2006 12:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:09 schreef zillah-morte het volgende:
Even nadenken Muti.


Dijk = vagina


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2006 12:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

My art has been commended as being strongly vaginal which bothers some men. The word itself makes some men uncomfortable. Vagina.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2006 12:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:18 schreef Smoochy het volgende:
Dijk = vagina


Ik denk eerder vulva....

Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-02-2006 12:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:26 schreef Chelman het volgende:
Ik denk eerder vulva....

Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien.


vooruit..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2006 12:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:26 schreef Chelman het volgende:
Ik denk eerder vulva....

Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien.
Wacht maar tot je die Moslim 'vrouwtjes' ziet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-02-2006 12:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 februari 2006 12:18 schreef Chelman het volgende:
Anders regel je een demonstratie voor hem vanavond.

Door de weeks werk ik Ben dan niet in het midden van het land


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-02-2006 12:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:34 schreef zillah-morte het volgende:
Door de weeks werk ik Ben dan niet in het midden van het land


Hey hey en ik maar denken dat je zo onschuldig meisje was


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


slome
Usericon van slome
Posted 09-02-2006 12:45 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ga eens ontopic?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-02-2006 12:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 februari 2006 12:26 schreef Chelman het volgende:
Ik denk eerder vulva....

Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien.


quote:
I put my thing down, flip it and reverse it It's (I put thing down, flip and
reverse it)*Backwards 2x*


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-02-2006 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 februari 2006 12:45 schreef Smoochy het volgende:
Hey hey en ik maar denken dat je zo onschuldig meisje was

BAN ik ook
Ok ik ga even wat van dit topic lezen..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-02-2006 13:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:28 schreef kwelgeest het volgende:
Wacht maar tot je die Moslim 'vrouwtjes' ziet.

Vertel ons je ervaringen..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2006 13:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 13:03 schreef WhiteRider het volgende:
Vertel ons je ervaringen..
Allemaal gehhord van Kevin. Die heeft altijd aparte dingen; Neeukjepaard etc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-02-2006 16:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 februari 2006 12:08 schreef Mutilator het volgende:
Wat bedoel je met 'dijk'?

Ze bedoelt veel kroost in de sloot..weet je wel..mannen hebben sjek op de stok..Duidelijk..nog vragen?? geen vragen?? gaan we door


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-02-2006 17:00 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 februari 2006 12:26 schreef Chelman het volgende:
Ik denk eerder vulva....

Ik heb in ieder geval nog nooit een behaarde vagina gezien.


Je bent een aardige vent..maar typhus wat ben je een vervelend slim manneke


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen