![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: of niet uiteraard ![]() |
|
quote: Sja. Drank maakt meer hersencellen kapot dan mij lief is. ![]() ![]() |
|
quote: the same here ![]() |
|
quote: Gebeurt de beste wel eens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door slome op 01-11-2005 0:33] ![]() |
|
maar even trug op waarom alle geloven verbieden. Je krijgt er allemaal oorlogen door. en zowiezo vergelijk alle geloven eens met elkaar ze zeggen allemaal andere dingen en volgens al die verschillende geloven zijn er dus ook allemaal verschillende mensen die deze wereld hebben gemaakt, dus er klopt ook helemaal niks van. en als er iemand is die mij antwoord kan geven op de vraag: Waar komt god dan vandaan? ben ik een en al oor... ![]() |
|
nee, je bent één en al n00b! ![]() |
|
quote: just like you ![]() ![]() |
|
quote: Noem je mij een n00b, n00b? ![]() |
|
jup ![]() ![]() |
|
quote: ben je nog niet dood? jammer... ![]() |
|
quote: En waarom krijg ik die eer? ![]() |
|
quote: sorry ![]() ![]() |
|
quote: Begin toch maar eens een poging te wagen.. je zou eens kunnen beginnen met het lezen van de forumregels en help. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Nog ff wat haat doorzaaien met wat maffe ketels.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de laatste is helemaal briljant: ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
"Europ will pay, Bin laden is way??? ![]() waar zijn die foto's genomen trouwens?? ed: ik zie al een typisch engelse agent lopen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-02-2006 14:17] ![]() |
|
quote: In een willekeurige Nederlandse stad ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Mooie mix met carnaval (Engelse Bobbies) en de zoveelste pislam-demonstratie; nee, déze foto's zijn genomen in Londen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat een stelletje geitenneukers zijn het ook heh...wel in het vrije westen gaan wonen en dan beetje de truie moslim uithangen en verschuilen achter een sjaaltje...uitzetten die lui. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Allemaal en masse aanklacht van bedreiging indienen! ![]() |
|
Ik vind dat we wereldwijd alle billboards moeten voorzien van Mohammed spotprenten en ook alle kranten wereldwijd moeten de voorpagina's reserveren om pagina-grote spotprenten af te beelden. Stelletje klote-moslims allemaal ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Als een groep blanken nu zou gaan demonstreren met borden waarop staat dat alle moslims dood moeten dan zijn we rascisten .. ![]() |
|
Inderdaad, dat volk heeft geen idee hoe hypocriet ze bezig zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Maar ik zie ook regelmatig rare Christenen posters hangen op stations en dergelijke om de bijbel te kopen en in jezus te geloven en dat soort onzin. Al vind ik die moslims op die foto wel erg extreem. Bom er op ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Verbieden? Uitroeien! Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |