![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hypocriete mongool. Een informatief plaatje van mijner hand verwijder je terwijl je zelf allerlei beledigende opmerkingen plaatst? ....dan heb ik het niet eens over het feit dat de meeste forumgebruikers mijn standpunten omtrent het nazisme wel voldoende kennen om te weten dat dit niks met verheelijking te maken had. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: moest wij jou niet "herr chelmann" noemen, strak in de houding staand, met tegen elkaar klakkende hielen?? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Herr Obersturmbahnfuhrer Chelmann ....oeh...is dat een fascistische post? Smoochy? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Lech Walensa (of hoe die knakker ook heet) was je voorbeeld toch? ![]() |
|
quote: Het moet wel fout zijn. Het aantal achterelkaar geschreven medeklinkers is voor een westeuropeaan acceptabel. ![]() ![]() |
|
quote:Ach, toch allemaal een stel apen daar ![]() |
|
quote: ik vermoed dat jij een apen-fetish hebt. overal zie jij apen behalve hier (denk ik dan) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-02-2006 19:25] ![]() |
|
Is-lam... NEE Is-wolf in schaapskleren! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Mag ik niet meer zeggen dat ze allemaal vergast moeten worden? ![]() |
|
quote: Hadden juist zij niet het monopolie op gas? Of was het olie? ![]() |
|
quote: Nee, dat zijn de joden ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, dat is te mild! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Je bent in de war met Groningen. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Karistus... ![]() Moeten wij eens proberen.. Dan krijg je gelijk de AFA achter je aan.. Op zijn minst.. Hier wordt een middelbare scholier geschorst als hij een Lonsdale trui aanheeft of een Nederlands vlaggetje op zijn jas heeft. Ik ben hier echt sprakeloos van.. Walgelijk en achterlijk.. ![]() |
|
Vrijheid to geloof en meningsuiting...dus dat ze zich uiten is oke..maar al die vernielingen etc ...nee dat keur ik niet goed.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hoe denk jij de Islam te verbieden? [Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 08-02-2006 16:51] ![]() |
|
Waarom zijn die borden allemaal met hetzelfde handschrift per foto? ![]() |
|
Bij een aantal heb ik ernstige Photoshop-twijfels. ![]() |
|
hoog tijd dat we de concentratie kampen weer opengooien voor dit soort tuig. No meat is sweater ![]() |
|
Nee, dat zouden ze moeten doen voor types als jij, die dom en meelopend wat stoere dingen gaan bléren. ![]() |
|
hihihi No meat is sweater ![]() |
|
quote: Idd! het viel me ook al op alsof ze bij het zinnetje 'those who inslut islam' alleen maar op hebben gevarieerd met de woorden 'butcher' 'massacre' 'exterminate' 'annihilate' 'kill' en 'slay'. Ook met dat interview van die Deense imam: het komt allemaal erg 'voorgeregisseerd' over. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2006 19:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Een cultuur of geloof opzichzelf hoeft niks mis mee te zijn. Maar voor de "rotte appels" in wat voor cultuur of geloof heb ik geen goed woord over. Hoe radicaler een misdaad gepleegd wordt, des te harder zal de aanpak moeten zijn. En een ieder die goed doet, moet ook goed behandeld worden (dat dan weer wel) Scheer het allemaal niet over een kam! ![]() |
|
[satire!]Vraagje...Als ik weer eens teveel gezopen heb zeggen ze.. Roel??? die islam Moet ik nu ook bidden naar allah??? en mezelf opblazen?[/satire!] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |