IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-02-2006 15:07 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Tja, uhm dan krijg je zo'n enorme oorlog hier op aarde. (Ik denk niet dat hun dat toelaten) Dat alles vernietigd word, is niet de beste manier lijkt mij.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 15:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 14:23 schreef Smoochy het volgende:
Wat een stelletje geitenneukers


Hypocriete mongool.


Een informatief plaatje van mijner hand verwijder je terwijl je zelf allerlei beledigende opmerkingen plaatst?

....dan heb ik het niet eens over het feit dat de meeste forumgebruikers mijn standpunten omtrent het nazisme wel voldoende kennen om te weten dat dit niks met verheelijking te maken had.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2006 18:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 15:13 schreef Chelman het volgende:
....dan heb ik het niet eens over het feit dat de meeste forumgebruikers mijn standpunten omtrent het nazisme wel voldoende kennen om te weten dat dit niks met verheelijking te maken had.


moest wij jou niet "herr chelmann" noemen, strak in de houding staand, met tegen elkaar klakkende hielen??


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 19:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 18:56 schreef attila_de_hun het volgende:
moest wij jou niet "herr chelmann" noemen, strak in de houding staand, met tegen elkaar klakkende hielen??


Herr Obersturmbahnfuhrer Chelmann

....oeh...is dat een fascistische post? Smoochy?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 19:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lech Walensa (of hoe die knakker ook heet) was je voorbeeld toch?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2006 19:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 19:15 schreef Jenje het volgende:
Lech Walensa ...


Het moet wel fout zijn. Het aantal achterelkaar geschreven medeklinkers is voor een westeuropeaan acceptabel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 19:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Het moet wel fout zijn. Het aantal achterelkaar geschreven medeklinkers is voor een westeuropeaan acceptabel.
Ach, toch allemaal een stel apen daar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2006 19:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 19:21 schreef Jenje het volgende:
Ach, toch allemaal een stel apen daar


ik vermoed dat jij een apen-fetish hebt. overal zie jij apen behalve hier (denk ik dan)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-02-2006 19:25]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-02-2006 0:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Is-lam... NEE Is-wolf in schaapskleren!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2006 0:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mag ik niet meer zeggen dat ze allemaal vergast moeten worden?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-02-2006 0:27 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 8 februari 2006 0:27 schreef Snaack het volgende:
Mag ik niet meer zeggen dat ze allemaal vergast moeten worden?

Hadden juist zij niet het monopolie op gas? Of was het olie?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-02-2006 0:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 februari 2006 0:27 schreef Audiophile het volgende:
Hadden juist zij niet het monopolie op gas?


Nee, dat zijn de joden


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-02-2006 0:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 0:27 schreef Snaack het volgende:
Mag ik niet meer zeggen dat ze allemaal vergast moeten worden?


Nee, dat is te mild!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-02-2006 10:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 0:27 schreef Audiophile het volgende:
Hadden juist zij niet het monopolie op gas? Of was het olie?

Je bent in de war met Groningen.


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2006 13:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 14:14 schreef Mutilator het volgende:
Nog ff wat haat doorzaaien met wat maffe ketels....

















En de laatste is helemaal briljant:



Karistus...

Moeten wij eens proberen.. Dan krijg je gelijk de AFA achter je aan.. Op zijn minst..

Hier wordt een middelbare scholier geschorst als hij een Lonsdale trui aanheeft of een Nederlands vlaggetje op zijn jas heeft.

Ik ben hier echt sprakeloos van.. Walgelijk en achterlijk..


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-02-2006 13:34 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Vrijheid to geloof en meningsuiting...dus dat ze zich uiten is oke..maar al die vernielingen etc ...nee dat keur ik niet goed..



Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 08-02-2006 16:49 by Grindmaster?Flesh??? Wijzig reactieProfiel van Grindmaster?Flesh???Quote dit berichthttp://www.massiveassault.net

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.

Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?



Hoe denk jij de Islam te verbieden?


[Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 08-02-2006 16:51]



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-02-2006 16:51 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Waarom zijn die borden allemaal met hetzelfde handschrift per foto?



WMP
Usericon van WMP
Posted 08-02-2006 17:04 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Bij een aantal heb ik ernstige Photoshop-twijfels.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-02-2006 17:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hoog tijd dat we de concentratie kampen weer opengooien voor dit soort tuig.


No meat is sweater


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-02-2006 17:10 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Nee, dat zouden ze moeten doen voor types als jij, die dom en meelopend wat stoere dingen gaan bléren.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-02-2006 17:13 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hihihi


No meat is sweater


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2006 17:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 februari 2006 17:04 schreef WMP het volgende:
Bij een aantal heb ik ernstige Photoshop-twijfels.


Idd! het viel me ook al op alsof ze bij het zinnetje 'those who inslut islam' alleen maar op hebben gevarieerd met de woorden 'butcher' 'massacre' 'exterminate' 'annihilate' 'kill' en 'slay'.

Ook met dat interview van die Deense imam: het komt allemaal erg 'voorgeregisseerd' over.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2006 19:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 08-02-2006 17:36 by Grindmaster?Flesh??? Wijzig reactieProfiel van Grindmaster?Flesh???Quote dit berichthttp://www.massiveassault.net

Een cultuur of geloof opzichzelf hoeft niks mis mee te zijn.
Maar voor de "rotte appels" in wat voor cultuur of geloof heb ik geen goed woord over.
Hoe radicaler een misdaad gepleegd wordt, des te harder zal de aanpak moeten zijn.
En een ieder die goed doet, moet ook goed behandeld worden (dat dan weer wel)
Scheer het allemaal niet over een kam!




Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-02-2006 17:41 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

[satire!]Vraagje...Als ik weer eens teveel gezopen heb zeggen ze..

Roel??? die islam

Moet ik nu ook bidden naar allah???
en mezelf opblazen?[/satire!]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen