IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 11:47 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

*schop*

Komt u maar, discusseer je reet er af


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-07-2005 11:47 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht



mvg wk10


Broezur
Usericon van Broezur
Posted 07-07-2005 13:19 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 0:39 schreef cooperfan het volgende:
dat de interviews van Rosemuller zuigen, daar ben ik het mee eens, dat Ali B zuigt, daar ben ik het ook mee eens. Maar om dat nou linkse propaganda te noemen, vind ik een beetje triest. Was meer gewoon een slecht programma en daar zijn er momenteel een hele boel van op alle nederlandse zenders.....


En maar blijven kijken hè


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 23-07-2005 0:26 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht


rosemuller...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2005 9:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

weer wat "leuke "berichjtes die hopelijk niet waar zijn (van, het messageboard van FOK! gepikt):

1. Muslims win toy pigs ban

NOVELTY pig calendars and toys have been banned from a council office — in case they offend Muslim staff.

Workers in the benefits department at Dudley Council, West Midlands, were told to remove or cover up all pig-related items, including toys, porcelain figures, calendars and even a tissue box featuring Winnie the Pooh and Piglet.

Bosses acted after a Muslim complained about pig-shaped stress relievers delivered to the council in the run-up to the Islamic festival of Ramadan.

Muslims are barred from eating pork in the Koran and consider pigs unclean.

Councillor Mahbubur Rahman, a practising Muslim, backed the ban. He said: “It’s a tolerance of people’s beliefs.”


2. LONDON, England (CNN) -- British prison officers who wore a St. George's Cross tie-pin have been ticked off by the jails watchdog over concerns about the symbol's racist connotations.

The pins showing the English flag -- which has often raised hackles due to its connection with the Crusades of the 11th, 12th and 13th centuries -- could be "misconstrued," Chief Inspector of Prisons Anne Owers said in a section on race in a report on a jail in the northern English city of Wakefield.

The banner of St. George, the red cross of a martyr on a white background, was adopted for the uniform of English soldiers during the military expeditions by European powers to recapture the Holy Land from Muslims, and later became the national flag of England.

A section on race relations in Owers' report said: "We were concerned to see a number of staff wearing a flag of St. George tie-pin.

"While we were told that these had been bought in support of a cancer charity there was clear scope for misinterpretation, and Prison Service Orders made clear that unauthorized badges and pins should not be worn."

As one of her formal recommendations Owers said: "Staff should not wear unauthorized badges or pins."

Chris Doyle, director of the Council for the Advancement of Arab-British Understanding, said Tuesday the red cross was an insensitive reminder of the Crusades.

"A lot of Muslims and Arabs view the Crusades as a bloody episode in our history," he told CNN. "They see those campaigns as Christendom launching a brutal holy war against Islam.

"Muslim or Arab prisoners could take umbrage if staff wore a red cross badge. It's also got associations with the far-right. Prison officers should be seen to be neutral."

Doyle added that it was now time for England to find a new flag and a patron saint who is "not associated with our bloody past and one we can all identify with."



slome
Usericon van slome
Posted 05-10-2005 12:05 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 9:15 schreef attila_de_hun het volgende:
weer wat "leuke "berichtjes" die hopelijk niet waar zijn (van, het messageboard van FOK! gepikt):

*berichten*


Om het bloed onder je nagels vandaan te halen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-10-2005 12:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mensen maken zich te druk.


slome
Usericon van slome
Posted 05-10-2005 12:09 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hoe pakken schaepen het dan aan?

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 05-10-2005 12:09]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-10-2005 12:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Moslims maken zich druk om varkens en symbolen, niet-moslims maken zich druk om het verbieden ervan, schaepen maken zich niet druk, hoewel zij zich goed beseffen dat velen van het hun leven te danken hebben aan St. George.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-10-2005 12:35 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ja, want als het aan Allah gelegen had liepen jullie nu allemaal met een verwijd anusje!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2005 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 12:35 schreef Iskariot het volgende:
Ja, want als het aan Allah gelegen had liepen jullie nu allemaal met een verwijd anusje!



Nog wijder???!!


vlug een kvlt bvtt-plvg bestellen bij perverted taste.

Hoe kun je nu Islam verbieden? Verbied dan in eens godsdienst als dat mogelijk is




signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-10-2005 13:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 12:35 schreef Iskariot het volgende:
Ja, want als het aan Allah gelegen had liepen jullie nu allemaal met een verwijd anusje!


Nee, er werden dagelijks een schaep en een maagd naar de draak gebracht om hem te kalmeren, maar Sint Joris heeft de draak gedood zodat de overige schaepen bleven leven.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 10-10-2005 14:44 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:38]


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 10-10-2005 14:49 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Andere meningen?

Jazeker.
Ik vind jou een beetje kortzichtig, in deze post althans.

Vroeger had je de kruistochten en werden alle Christenen afgeschetst als "kwaadwillenden" en tegenwoordig gaat dat zo met de Islamitische volkeren.

Lekker los laten lopen en de kortzichtige Godsdienstfanaten in de zee dumpen, dan zouden er geen problemen op dat vlak meer zijn.


heavy metal is the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2005 14:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Discriminerende organisaties zijn niet per definitie verboden, haatzaaiende daarentegen over het algemeen wel. Nou is de Islam haatzaaiend maarja dit blijft Nederland...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 10-10-2005 14:56 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 10 oktober 2005 14:54 schreef kwelgeest het volgende:
Discriminerende organisaties zijn niet per definitie verboden, haatzaaiende daarentegen over het algemeen wel. Nou is de Islam haatzaaiend maarja dit blijft Nederland...
de Koran wel eens gelezen? Daar staat weinig haatzaaiends in. wel eens naar een islamitisch land op vakantie geweest?


heavy metal is the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2005 15:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 14:56 schreef High Voltage het volgende:
de Koran wel eens gelezen? Daar staat weinig haatzaaiends in. wel eens naar een islamitisch land op vakantie geweest?
Ik betwijfel het ten zeerste of jij zelf de Koran wel eens hebt gelezen. Niet dat het uitmaakt want een geloof/religie is meer dan een boek. En ja ik ben wel's in een Islamitisch land op vakantie geweest maar ik betwijfel het ook ten zeerste of jij wel eens verder bent geweest dan De Turkse westkust.
Volgens mij ben jij gewoon de zoveelste linkse militant die hier weer eens de Islam komt nuanceren. Bespaar de moeite; Je bent niet de eerste.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2005 15:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 14:49 schreef High Voltage het volgende:


Lekker los laten lopen en de kortzichtige Godsdienstfanaten in de zee dumpen, dan zouden er geen problemen op dat vlak meer zijn.


Hoezo wishfull thinking? Het probleem met onze lieve bommengooiers is dat ze zich vaak (als ik het nieuws moet geloven) hun hele leven voor de aanslag als een keurige student profileren, en dat zelfs zijn eigen familie er geen weet van heeft dat er dergelijke ideeen in zijn kop rond gaan.
Natuurlijk zijn er hopen moslims die niets anders willen dan in het land waar ze verblijven een carriere op te bouwen en andere mensen te accepteren zoals ze zijn, maar weet jij dan wie wel te vertrouwen is en wie niet?


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 10-10-2005 15:05 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 10 oktober 2005 15:00 schreef kwelgeest het volgende:
Ik betwijfel het ten zeerste of jij zelf de Koran wel eens hebt gelezen. Niet dat het uitmaakt want een geloof/religie is meer dan een boek. En ja ik ben wel's in een Islamitisch land op vakantie geweest maar ik betwijfel het ook ten zeerste of jij wel eens verder bent geweest dan De Turkse westkust.
Volgens mij ben jij gewoon de zoveelste linkse militant die hier weer eens de Islam komt nuanceren. Bespaar de moeite; Je bent niet de eerste.

Absoluut niet, ik heb een aantal jaar Theologie gestuurd aan de open universiteit, daarnaast ben ik verre van links, dat terzijde.

Wat mij opvalt is dat elke religie ge-generaliseerd wordt, en dat moet maar eens stoppen. Schop gewoon de rotte eieren ertussen uit en laat de rest fijn leven. Ik kan mij voorstellen dat mensen dan in één keer heel anders aankijken tegen de Islam en aanverwante zaken!

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 10-10-2005 15:05]


heavy metal is the law


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2005 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 14:56 schreef High Voltage het volgende:
de Koran wel eens gelezen? Daar staat weinig haatzaaiends in. wel eens naar een islamitisch land op vakantie geweest?


er zijn zeker we passages in de koran die "twijfelachtig" te noemen zijn. iedereen die enigzins iest van ene geestelijke stabiliteit tootn weet dat men deze passages niet letterlijk moet opvattenb. Echter, het aantal fundamentalisten, die menen dat de koran WEL letterlijk moet worden geinterpreteerd schijnt te groeien. En om die lui draait het nu. jammer genoeg want een klein deel gooit de ruiten in voor een groot deel welwillenden.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 10-10-2005 15:07 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 10 oktober 2005 15:03 schreef slome het volgende:
Hoezo wishfull thinking? Het probleem met onze lieve bommengooiers is dat ze zich vaak (als ik het nieuws moet geloven) hun hele leven voor de aanslag als een keurige student profileren, en dat zelfs zijn eigen familie er geen weet van heeft dat er dergelijke ideeen in zijn kop rond gaan.
Natuurlijk zijn er hopen moslims die niets anders willen dan in het land waar ze verblijven een carriere op te bouwen en andere mensen te accepteren zoals ze zijn, maar weet jij dan wie wel te vertrouwen is en wie niet?

Klopt, en negen van de tien keer zijn het mensen die verder niets met hun leven kunnen of bedreigt worden door kwaadwillenden.

En natuurlijk kun je dat niet zien, dat is ook eigenlijk het euvel in dit geval, maar ik vind het dan wel weer een beetje ver gaana dat de gehele Islam verbodem moet worden. nietwaar?


heavy metal is the law


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 10-10-2005 15:09 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 10 oktober 2005 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
er zijn zeker we passages in de koran die "twijfelachtig" te noemen zijn. iedereen die enigzins iest van ene geestelijke stabiliteit tootn weet dat men deze passages niet letterlijk moet opvattenb. Echter, het aantal fundamentalisten, die menen dat de koran WEL letterlijk moet worden geinterpreteerd schijnt te groeien. En om die lui draait het nu. jammer genoeg want een klein deel gooit de ruiten in voor een groot deel welwillenden.

"de Koran wel eens gelezen? Daar staat weinig haatzaaiends in. wel eens naar een islamitisch land op vakantie geweest?"


Daar bedoelde ik inderdaad de twijfelachtige elementen, of liever gezegt, de "dubbelzinnigen".
En dat is inderdaad erg spijtig, vaak zijn het ook "bekeerde jongeren" dus gewoon van Hollands bloed, met namen als Piet en Klaas. Zonde..


heavy metal is the law


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-10-2005 15:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 oktober 2005 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
er zijn zeker we passages in de koran die "twijfelachtig" te noemen zijn. iedereen die enigzins iest van ene geestelijke stabiliteit tootn weet dat men deze passages niet letterlijk moet opvattenb. Echter, het aantal fundamentalisten, die menen dat de koran WEL letterlijk moet worden geinterpreteerd schijnt te groeien. En om die lui draait het nu. jammer genoeg want een klein deel gooit de ruiten in voor een groot deel welwillenden.


Als er in religieuze boeken haatdragende dingen staan dan vraag ik me af waarom deze discussie alleen gaat over de Islam en bijvoorbeeld niet het Christendom. Gekeken naar de Bijbel zou het Christendom ook subject van de vraag moeten zijn of we een godsdienst wel of niet moeten verbieden vanwege de teksten zoals die in hun canonieke boeken voorkomen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2005 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 15:13 schreef Jebes het volgende:
Als er in religieuze boeken haatdragende dingen staan dan vraag ik me af waarom deze discussie alleen gaat over de Islam en bijvoorbeeld niet het Christendom. Gekeken naar de Bijbel zou het Christendom ook subject van de vraag moeten zijn of we een godsdienst wel of niet moeten verbieden vanwege de teksten zoals die in hun canonieke boeken voorkomen.


dat ben ik zeer zeker met je eens. er zijn fundamentalisten in alle stromingen en zonder uitzondering valt er met geen een van die mensen redelijk te praten. (ook binnen politieke stromingen by the way).



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-10-2005 15:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen