IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-12-2002 0:02 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 23:34 schreef Triple-Dan het volgende:
That's Bonnie !!!!!

OPstoken allemaal !!!!!!!!!


that's my slut




Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 03-12-2002 0:24 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

Ik vind dat Islam een periode doormaakt die 200 jaar geleden de christendom doormaakte,

Trouwens Islam-jodendom-chrisendom zijn een en dezelfde god. vind ik.

Post from Blackmetal-sjamaan


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-12-2002 0:26 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 december 2002 0:24 schreef Vladdiark het volgende:

Post from Blackmetal-sjamaan


? vladdiark heet je toch?



Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 03-12-2002 0:29 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

Vladdiark de Blackmetal-sjamaan


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-12-2002 1:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 0:24 schreef Vladdiark het volgende:
Ik vind dat Islam een periode doormaakt die 200 jaar geleden de christendom doormaakte


True, true.. De Islam zit nu in haar 'extreme' periode, andersdenken worden veracht, bla bla bla.. De christenen hebben al vuilere en subtielere maniertjes gevonden om te proberen et geloof aan de man te brengen. (terwijl ze 200 jaar geleden ook nog hoofden afhakten, vrouwen verbrandden, etc.)

Daarom: waarom alleen de Islam verbieden? Alletwee natuurlijk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2002 2:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 1:08 schreef Snaack het volgende:
De christenen hebben al vuilere en subtielere maniertjes gevonden om te proberen et geloof aan de man te brengen.

Inderdaad ja. Bij de Islam is het tenminste duidelijk. Ze zijn eerlijker, EN onhandiger.

Trouwens, wie anders is er zo gek om ooit een keer het Vrijheidsbeeld met de grond gelijk te maken? Ik zie het wel zitten...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2002 2:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Natuurlijk niet! Of alle godsdiensten weg óf geen van alle. Wel consequent wezen.

Er wordt gemakshalve even over het hoofd gezien dat je van de grootste groep geen last hebt; de oproerkraaiers zijn voornamelijk verwaarloosde jongeren! Ze zouden de ouders van die criminele jongeren moeten aanpakken zodat ze hun kinderen flink aanpakken! Laat die ouders maar aan opvoedingscriteria voldoen.

En mensen die hier haat tegen het christendom claimen; allemaal leuk en aardig enzo, maar voor de moslimwereld en z'n extremistische zelfmoordaanslagers zijn wij allemaal christenen!

Ook op macro niveau: Nederland volgt Amerika nog steeds blind als een trouw schoothondje!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2002 2:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 2:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Brandbom treft moskee in Venlo

Venlo - Een moskee aan de Tegelseweg is afgelopen zaterdagmorgen getroffen door een kleine brandbom. Het projectiel werd rond half zeven door de dader(s) gegooid op de trap van het gebedshuis. Een moskeebezoeker die juist arriveerde, kon de brand snel doven.
Op het moment van de aanslag waren minstens tien mensen aanwezig in de moskee. Niemand raakte gewond. De moskeebezoeker die het vuur heeft gedoofd, vertelde dat hij een zwarte Volkswagen Golf met hoge snelheid en gedoofde lichten had zien wegrijden in de richting van Venlo.

De moslims in Venlo zijn geschrokken van het incident. M. Loutfi, woordvoerder van de Marokkaanse gemeenschap: "Na de dood van René Steegmans, hebben we diverse dreigbrieven gekregen. Daarop hebben onze eigen mensen afgelopen weken de moskee bewaakt. We dachten dat de emoties geluwd waren. Deze aanslag komt voor ons geheel onverwacht."

Volgens Loutfi waren zaterdag geen bewakers aanwezig omdat er maar weinig mensen op de vroege ochtend het godshuis bezoeken. Hij heeft aangifte gedaan bij de politie maar niet verzocht om extra bewaking door agenten.

Politiewoordvoerder Paul van Vilsteren laat weten dat er geen extra mensen worden ingezet om een oogje in het zeil te houden bij de moskee.

De 22-jarige René Steegmans uit Venlo werd op 22 oktober door de 18-jarige Khalid L. zonder reden doodgeslagen voor een supermarkt in Venlo-Zuid. De dader van het zinloze geweld was van Marokkaanse afkomst. Dat feit wakkerde in Venlo haatgevoelens jegens allochtonen aan.

Bij de gemeente Venlo was dit weekeinde niemand bereikbaar voor commentaar.

Uit het Limburgs Dagblad van vandaag. Er staat een rassen/religie-oorlog voor de deur als je het mij vraagt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-12-2002 10:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Iedereen die wil geloven mag pas toegelaten worden op basis van een IQ-test, daardoor zullen religies 90% van hun aanhang verliezen en snel doodbloeden.

Natuurlijk mogen de bijbel,koran,enz ook pas ingekeken worden wanneer een persoon daadwerkelijk is toegelaten tot een godsdienst.

Godsdienstlessen op school moeten compleet worden afgeschaft.

Hoppa, hier de oplossing


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 03-12-2002 10:30 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 10:27 schreef Y Draig Goch het volgende:
Iedereen die wil geloven mag pas toegelaten worden op basis van een IQ-test, daardoor zullen religies 90% van hun aanhang verliezen en snel doodbloeden.

Natuurlijk mogen de bijbel,koran,enz ook pas ingekeken worden wanneer een persoon daadwerkelijk is toegelaten tot een godsdienst.

Godsdienstlessen op school moeten compleet worden afgeschaft.


Hoppa, hier de oplossing


mm daar zit wel wat in, hehe

[Dit bericht is gewijzigd door SleepwalkeR op 03-12-2002 10:31]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-12-2002 10:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 december 2002 19:09 schreef Misanthrope het volgende:
In de koran staat net zoals in de bijbel dat iedereen die niet geloofd gedood moet worden.
Dan kun je vast ook wel heel mooi vertellen in welke passages dit staat (zowel in de Bijbel als in de Koran)? Dan kunnen wij, inclusief diegenen die de boeken gelezen hebben en het gemist hebben, het even nazoeken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-12-2002 10:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 10:34 schreef helmet het volgende:
Dan kun je vast ook wel heel mooi vertellen in welke passages dit staat (zowel in de Bijbel als in de Koran)? Dan kunnen wij, inclusief diegenen die de boeken gelezen hebben en het gemist hebben, het even nazoeken.

volgens mij staat dat in beiden niet. wat hoe kun je dan tegen heidenen liegen (dat kan moeilijk als ze dood zijn).

islamieten mogen liegen tegen heidenen, iets waar op de middelbare school door veel "pestjochies" gebruik van wordt gemaakt.

als ze een lager cijfer krijgen is dat natuurlijk ook discriminatie

*slechte herinneringen*


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-12-2002 11:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 december 2002 2:55 schreef Heiden het volgende:
Brandbom treft moskee in Venlo

Venlo - Een moskee aan de Tegelseweg is afgelopen zaterdagmorgen getroffen door een kleine brandbom. Het projectiel werd rond half zeven door de dader(s) gegooid op de trap van het gebedshuis. Een moskeebezoeker die juist arriveerde, kon de brand snel doven.



Lekker lomp om dat ding op de trap te gooien Zorg er dan op z'n minst voor dat die moskee in de fik vliegt


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-12-2002 14:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

godsdienstlessen afschaffen is onzin, omdat dat een van de weinige manieren is waarop je in aanraking kan komen met mensen die je niet dag en nacht vertellen dat God/Allah/Jahwe goed is, ik had altijd leuke discussies met anderen bij godsdienst (c.q. levensbeschouwing), beetje bijgeleerd over boedhisme en hindoeisme en zo

Kijk, de grootste georganiseerde religies op dit moment zijn het christendom en de islam, aan beide kanten zijn fundamentalisten, maar het zou me niets verbazen als er door de media veel meer aandacht wordt gevestigd op de moslim fundamentalisten dan de christelijke (die bijvoorbeeld aanslagen op abortus klinieken hebben gepleegd e.d.), de westerse wereld is nog steeds doordrenkt van de christelijke moraal en het vaticaan is enorm machtig volgens mij (de Paus is slechts een marionet), dus de religie verbieden zal niet makkelijk zijn.

Ik vind wel dat alle partijen die een religie als basis hebben verkeerd bezig zijn en misschien zoals in turkije verboden moeten worden, maar ja , dan krijg je weer censuur en uiteindelijk dictatuur.

We zitten tussen twee vuren: als we de religies gaan verbieden zal de censuur steeds groter worden en uitmondden in dictatuur, maar als we religies de vrije loop laten zijn we ook niet beter af...

Waarom geen andere partij ? Een antireligie front met wel een goede humanitaire gedachtengang maar tegen de invloed van religie op de regering (utopie, ik weet ut )


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-12-2002 15:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 3 december 2002 14:13 schreef Phriar het volgende:
godsdienstlessen afschaffen is onzin, omdat dat een van de weinige manieren is waarop je in aanraking kan komen met mensen die je niet dag en nacht vertellen dat God/Allah/Jahwe goed is, ik had altijd leuke discussies met anderen bij godsdienst (c.q. levensbeschouwing), beetje bijgeleerd over boedhisme en hindoeisme en zo



Ik was niet serieus met mijn opmerking, ik vind zelf ook godsdienstlessen nuttig. Mits ze natuurlijk niet als manipulatie gebruikt worden.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 04-12-2002 21:43 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

godsdienst zuigt, maar dat komt omdat onze docent een b*tch is!


fear my moo of wrath


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 04-12-2002 21:50 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

De islam verbieden? Sgoed, kunnen we dan ook gelijk al die fanatieke christenen, katholieken, en jehova getuigen het land uitschoppen? Ik irriteer me daar namelijk al veel langer aan...

Ik heb geen probleem met religieuze mensen, tenzij het fanatieke mensen zijn die;
a) alles extreem opvatten,
b) zich genoodzaakt voelen iedereen te bekeren, of
c) zich genoodzaakt voelen elke "unbeliever" te doden, te verbannen of te vervolgen...

quote:

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.



In de bijbel staat letterlijk dat elke niet-gelover vermoordt moet worden. Gelukkig is er niemand in het christendom die dat al te vaak roept.
Alhoewel mij laatst nog verteld is dat ik voor eeuwig in de Hel zou branden.

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 04-12-2002 21:51]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 04-12-2002 22:05 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

getuigen van jehova zuigen 1000 maal, stel fuckin zeikerds wat aan je deur komt,

geloof jij in god? NEEJ! *klik*


fear my moo of wrath


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 04-12-2002 22:38 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.

Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?


Dat ben ik dus niet met je eens, dat de islam haat en religie vergoeilijkt (het zijn de mensen die het er naar maken), het zijn de zogenaamde "moslim" die het gehaat en geweldadig laten overkomen. Iemand die moord, haat, of ook maar enigszins geweld gebruikt mag en kan zichzelf geen moslim noemen.

Al die terorristen die zeggen, ik sterf voor Allah, dat is gebruik maken van de Islam, dat heeft niks met het geloof te maken en is absoluut verboden volgens de Islam.

blablabla....en ga zo maar door





A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-12-2002 23:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb eigenlijk meer het gevoel dat er (net zoals in andere geloven) erg vrij geinterpreteerd wordt. Je hebt een groep die legt het uit als "vredelievend" geloof, en een groep die het wat minder vredelievend opvat.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-12-2002 23:53]



King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 05-12-2002 14:46 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

dat noemen ze toch vrijheid van meningsuiting


fear my moo of wrath


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-12-2002 14:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Het maakt me niet uit hoe ze het noemen, het stinkt iig.

Maar verbieden is niet wat ik ik wil zien, ik wil het zien uitsterven, net zoals al die ander belachelijke religies.



King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 05-12-2002 15:05 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

vrijheid van meningsuiting en vrijheid van leven zijn 2 verschillende dingen, maar kheb daar geen zeggen over en kwil het ook niet!!


fear my moo of wrath


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-12-2002 16:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 21:50 schreef Astaroth het volgende:
In de bijbel staat letterlijk dat elke niet-gelover vermoordt moet worden. Gelukkig is er niemand in het christendom die dat al te vaak roept.

quote:
Op 2 december 2002 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Nou, pak bijbel, zoek passage op en overtuig me. Dit staat dus NIET in de bijbel. Ik vind het zo sneu he, van die mensen die alles maar geloven wat ze verteld wordt...
Of het in de Koran staat weet ik niet, maar ik betwijfel het.



Touché, pussycat!


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 05-12-2002 19:35 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Was effe aan het zoeken naar de exacte lokatie van de quote. Ik weet wel dat het hier gaat om een commandment van God om elke propheet van false goden te doden...

Overigens, tijden het zoeken vond ik deze pagina... prachtig. Het is wel een lievertje hoor, die bijbelse God.


http://www.infidels.org/library/modern/donald_morgan/atrocity.shtml


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen