IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-12-2002 11:53 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dat God niet de makkelijkste is, is natuurlijk geen nieuws. Maar ik moet zeggen dat er ook het nodige op die pagina staat dat gewoonweg creatief geïnterpreteerd is.


Touché, pussycat!


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 06-12-2002 13:28 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 6 december 2002 11:53 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat God niet de makkelijkste is, is natuurlijk geen nieuws. Maar ik moet zeggen dat er ook het nodige op die pagina staat dat gewoonweg creatief geïnterpreteerd is.


Tja, in mijn mening is de gehele bijbel creatief te interpreteren... misschien is dat wel de oorzaak van al het geweld in de naam van God.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-12-2002 21:36 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het roepen dat Godsdienst de bron van alle ellende is, is natuurlijk al vele jaren uitermate populair en ook nog niet bij de minsten. Alhoewel ik dat standpunt helemaal verwerp weet ik het allemaal ook niet en kan dus dientengevolge mijn waarheid niet opleggen aan anderen, hetgeen ik uitermate betreur want ik ben een getalenteerde volksmenner. Maar terwijl mensen dus blijven soebatten met de vraag of ze God wel of niet aanvaarden heeft niemand van hen de wederkerigheid van zo'n relatie ten vrage gesteld. Het is de verdienste van de Oude van Rome dat hij deze kwestie weer eens dwingend onder de aandacht brengt van de weifelende goegemeente.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/1039759742470.html

Paus: God is de mensheid zat

ROME - 'God vertoont zich niet meer, omdat Hij vervuld is van weerzin over het handelen van de mensheid.'

De Paus moet zijn geinformeerd over hetgeen de wereld te wachten staat. Dat komt overigens gevaarlijk dicht bij een moordaanslag.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-12-2002 21:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-12-2002 21:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

God heeft de paus zeker verlaten, omdat hij meer een koning is, dan een nederige dienaar van god.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 13-12-2002 21:47 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 13 december 2002 21:36 schreef Oebe het volgende:

ROME - 'God vertoont zich niet meer, omdat Hij vervuld is van weerzin over het handelen van de mensheid.'



Tja... hij heeft het toch echt zelf gedaan. 'T is z'n eigen schuld.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2002 21:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 december 2002 21:36 schreef Oebe het volgende:
...
http://www.volkskrant.nl/buitenland/1039759742470.html

Paus: God is de mensheid zat

ROME - 'God vertoont zich niet meer, omdat Hij vervuld is van weerzin over het handelen van de mensheid.'


Lijkt me eerder een stuiptrekkende poging om de twijfelenden ("waar blijft god nou als god bestaat?") van het bestaan ervan te overtuigen. Zo van; 'als we de geboden volgen zou ie terug kunnen komen'...

Anyway; bestaand of niet; beide partijen mogen er dus over eens zijn dat we van god niets hoeven te verwachten.

quote:
De Paus moet zijn geinformeerd over hetgeen de wereld te wachten staat. Dat komt overigens gevaarlijk dicht bij een moordaanslag.


Hoe zie je dat zo geïnsuneerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2002 22:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-12-2002 22:19 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

De diplomatieke relaties die het Vaticaan onderhoud met de V.S. is van oudsher goed geweest (dit i.v.m. de strijd tegen het internationaal communistisch complot) niet noodzakelijkerwijs met alle katholieke kerkleiders (in Zuid-Amerika hebben ze sommige obstinate kerkleiders bijvoorbeeld zelfs geliquideerd omdat ze zo dom of kortzichtig waren het op te nemen voor de armen) maar het is niet ondenkbaar dat de Paus is verteld van de plannen van de V.S. in het Midden-Oosten en dit bericht valt samen met de aankondiging van de V.S. dat het zich voorbehouden acht kernwapens in te zetten tegen Irak (en andere niet-nucleaire machten) wanneer het dat nodig acht.
Dat staat in religieuze termen gelijk aan het ontketenen van de Sheitan en dus Zijn tijdelijke alleenheerschappij.

Now would be a good time to begin to learn how to pray.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 14-12-2002 11:25 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

quote:
Op 2 december 2002 19:08 schreef Agamidion het volgende:
de islam zelf roept niet op tot het vernietegen van niet-islamitiche het zijn die leiders dus die leiders moeten verboden worden, ben er zeker van dat er ook islamieten zijn die er nie zo over denken (ookal heb ik die nog nooit gezien )


IK!
Ik vind het een beetje triest om de islam te verbieden, ten eerste, als je het verbied, wordt het echt niet minder. Er komt een gevoel van haat tegen niet moslims(wat er al is, maar als dat gebeurt wordt het gevoel dus groter) En een geloof afschaffen is discriminatie, volgens mij. En echt niet elke moslim is zo van: dood aan de heidenen. Mijn vader is marokkaan(geen moslim) en die heeft heel veeeel familie(geen geboortebeperking ) Die ook niet pro bin laden of fel anti homo zijn. Het is wel een feit dat homofilie gewoon niet geaccepteerd wordt, maarja, daar kan denk ik weinig aan veranderd worden. Maar over de moslims die in nederlands wonen. Ik denk omdat ze zo een moeite hebben met zich aanpassen(wat wel hun eigen schuld is) dat ze dan gevoeliger worden voor religie-propaganda.

pff, ik weet niet of deze post nog ergens op slaat, ik hoop het wel.


I was me but now he's gone


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-12-2002 13:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de islam verbieden is onmogelijk maar als je de volgende nieuwsberichten leest (zie link) dan moet je toch gaan beseffen dat een deel van de iman's erg hardleers is. Ontzeg zulke mensen vanf nu de toegang tot elk westers land. en wel onmiddellijk. doodmoe word ik er van, leren die lui nou niks????

http://nu.nl/news.jsp?n=90809&c=11



kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-12-2002 14:07 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.



Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?


sorry hoor maar waar slaat dit godverdomme op, al dat gezeik dat de islam een geloof is dat haat oproept, een klein deel dat de rest van de islam weer een slechte naam bezorgd, we denken toch ook niet dat alle christenen zoals die mensen in urk zijn?
plus de islam is niet erger bezig dan de christelijke kerk al honderden jaren bezig was, maar dat is nu nog al aan het afzakken omdat hun invloed in NL nogal nihil aan het worden is. maar kijk bijv naar amrika hoe schandelijk het christendom daar bezig is, en daar hoor je dan amper iets over, hoezo?
door de media die door christenen en aanhangers van het bush regime wordt bestuurd.
En zoals al gezegd, dat de Islam een geloof is dat aanzet tot haat enz, het staat idd nergens in de koran, maar het is de stem van een kleine groep extremisten.

enne.. trouwens misschien is het idd wel het beste als we ze allemaal in een apart hokje blijven drukken, ja jongens zo gaat de intregatie echt een stuk sneller



And my marlboro light


Zwitter
Usericon van Zwitter
Posted 22-12-2002 14:25 by Zwitter Wijzig reactieProfiel van ZwitterQuote dit bericht

Als die mensen van hun godsdienst blij of gelukkig worden, mogen ze van mij lekker gaan geloven, zolang ik er maar geen last van heb


As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!!


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 08-01-2003 10:27 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Volgens mij geldt voor alle religieuze boeken (Koran, Bijbel, etc) dat het een boek vol verhalen is, waar een moraal in staat. I.e. homo's moeten dood, iedereen die niet geloofd moet dood, etc..
Volgens mij gaat het niet om de letterlijke tekst want dat zou -zeker tussen onze manier van denken- te belachelijk voor woorden zijn. Ik bedoel kom op man.. je zoon een mes door zijn keel halen omdat een of andere stem dat vraagt (en dan zeggen "laat maar zitten, ik wilde gewoon kijken of je het zou doen") of een spontaan in vlammen uitbarstende en pratende struik midden in de woestijn
..ik heb ook wel eens stemmen in mijn hoofd en als ik ernaar zou luisteren

Het hele probleem ligt bij de vieze indoctrinatie van de leiders en iedereen die daar braaf naar wil luisteren.

Een van mijn vrienden komt uit Iran en die moest vluchten voor zijn leven omdat hij tegen die lui inging. Hij zei daar wat hij dacht en dat kostte hem bijna zijn leven..
Waar gaat het over? -> 'god' had ons toch vrije wil gegeven? ..dat staat haaks op wat sommige imams roepen.


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 08-01-2003 11:02 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 3 december 2002 2:51 schreef Mutilator het volgende:
Er wordt gemakshalve even over het hoofd gezien dat je van de grootste groep geen last hebt; de oproerkraaiers zijn voornamelijk verwaarloosde jongeren! Ze zouden de ouders van die criminele jongeren moeten aanpakken zodat ze hun kinderen flink aanpakken! Laat die ouders maar aan opvoedingscriteria voldoen.



En waar denk je dat die probleem allochtone jongeren hun haat tegen deze maatschappij?! Juist: De ouders. Ik heb gister in de trein een heel gesprek met een marrokkaanse (?) man gehad die een SPW opleiding doet en werkt met deze jongeren. Al die haar wordt van huis uit meegegeven en het zijn er meer dan je denkt. Er is natuurlijk wel een groep moslims die ruimdenkender zijn, maar ook een grote groep die de ideeen strak naleefd en een diepgewortelde haat koestert jegens ons! Die houden het allemaal binnenshuis zodat hun kindertjes het smerige karweitje kunnen opknappen. Hij vertelde me overigens dat het ongeveer 10 jaar duurt om zo'n jongere te laten beseffen dat zijn manier van doen niet past in deze maatschappij en om zich aan te passen.



dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 08-01-2003 11:03 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

anti-islam


changed to 'ouwe'


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 08-01-2003 11:52 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

10 jaar?



Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-01-2003 11:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nu aanpassen of het land uit!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 08-01-2003 11:56 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 8 januari 2003 11:52 schreef Mrtn het volgende:
10 jaar?




Juustem ...



antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 08-01-2003 12:26 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Wat ze moeten verbieden is het volgende:

- Haat
- Angst
- Onbegrip
- Onwetendheid

In mijn ogen heeft dat zowieso niets met geloof te maken.
Een hoop mensen zoekt te weinig binnen zich zelf en is niet kritisch genoeg in hun handelen, dat vindt ik veel gevaarlijker.


why would you listen to me?


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 08-01-2003 15:48 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Ik snap nie dat er zo veel mensen zijn die een geloof hebben, het is zoiets vaags, en hoe weet je dat het waar is? staat in de bijbel? jaja waren vroeger gwoon wat mensen die geld wouden verdienen en hebben boek geschreven ff acteurtjuh inhuren die met wat special effects wat shit doet, zo allemaal geregeld,
En omdat je ouders het zeggen Fuck that,
wie zegt dat je ouders het goed hebben?
waarom zijn ZO veel mensen blind!


Nabua Vonveilla


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-01-2003 15:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

eEeHhJ BrEeZaH????





DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-01-2003 16:38 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

nou, blijkbaar is er een nieuwe leider voor de revolutie !! Sta op en laat u eren !! Eerst even netjes Nederlands leren schrijven, maar dan komt alles goed...

Nogmaals, zoals anderen al zeiden, de Islam op zich is niet de reden van alle haat jegens andere geloven. Het zijn de leiders die de gelovigen allerlei haat aanpraten. Je kunt het catholicisme toch ook niet de schuld geven van die paters die een aantal kinderen hebben misbruikt ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-01-2003 17:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 15:48 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
bReEzAH bLaAT
Ik dacht dat jij je breezah taaltje zou aanpassen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-01-2003 17:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

het heeft het tegengestelde tot gevolg.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 08-01-2003 20:56 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

jaja,
heey Vladimir jij weet dat ik absoluut niet goed ben in netjes schrijven en ik was even snel aan het typen dus dan gaat het vanzelf,
maar ik zal proberen het af te leren


Nabua Vonveilla


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen