|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is niet echt uitvoerbaar. |
|
quote: euj, je ken altijd een begin maken he en sja.. de islam verbieden is ook onuitvoerbaar zolang hier nog extreem links de baas is |
|
quote: Haha, van mij mag je een begin maken. Het zal sowieso niet makkelijk uitvoerbaar zijn om een geloof te verbieden. Er zullen enorme opstanden en oorlogen ontstaan en de mensen zullen niet stoppen met geloven. |
|
quote: omdat de mensen allemaal dom zijn |
|
Rechts aan de macht!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Niet allemaal, maar dat ze geloven vind ik wel dom. |
|
quote:Jij hebt het afgelopen half jaar een winterslaap gehouden? |
|
quote:Omdat een paar rechtse partijen niet goed zijn, betekent het niet dat geheel rechts slecht is. Bovendien is CDA niet rechts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Je moet gewoon alle geloven verbieden. |
|
quote: exactemundo |
|
quote: Doe jij het even? |
|
quote:Hmmzz... voor deze keer dan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oke, bedankt! |
|
iedereen stem CVP en alle moslims zullen verdwijnen http://www.cvpnederland.cjb.nl Nabua Vonveilla |
|
quote: Die link werkt niet. |
|
http://www.cvpnederland.cjb.net probeer die eens Nabua Vonveilla |
|
quote: Die werkt, ik lees. |
|
quote:Och gut, weer zo'n stelletje domme boerekinkels die de neonazi uithangen .. |
|
lees eerst voordat je ons neo-nazis noemt die partij heeft nix met nazis te maken!. alleen ze hebben een wat strakker integratie plan nou nix mis mee toch aangezien het nu gruwelijk mis gaat! Nabua Vonveilla |
|
Hmm, jaja, allemaal mooie praatjes. Waarom word dan dat driehakige symbool gebruikt? Als je niet met nazisme gecoimbineerd wenst te worden moet je ook niet met dat soort tekens gaan lopen wapperen. |
|
je gaat een partij toch nie afrekenen op hun logo? ik zeg toch ook nie van nou een tomaat dan ist een kut partij(SP), en ik vidn ut drie-haken-kruis wel krachtig staan en het heeft nix te maken met het gewoene hakenkruis Nabua Vonveilla |
|
Hehehe "ik vind het een leuk plaatje" |
|
wat vind je een leuk plaatje die tomaat of het driehakenkruis Nabua Vonveilla |
|
Laat maar, dit soort discussies al te vaak moeten voeren en nooit kwam er iets zinnigs uit .. IK ben voor een beter beleid op het gebied van de immigranten. Maar het moet wel op een waardige manier gebeuren, wij hebben ze uitgenodigd hier. We kunnen ze nu niet ineens de deur wijzen [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-01-2003 22:21] |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |