![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Kwelgeest is lief! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Labiele deathies met een uitzonderlijk laag IQ uit het Noorden des lands verbieden. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Zegt er ook een wat hoor. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() verbieden zou verboden moeten worden [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-03-2006 15:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Daar zeg je wat... ![]() www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! ![]() |
|
quote:Heb je wat tegen homo's? Nazi .... ![]() |
|
quote: noorden des lands??? whoehahahahahaha. ![]() |
|
quote: Nazi's verbieden, mss? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door -Ashildr op 26-03-2006 20:03] www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:43] ![]() |
|
quote:Jbassist verbieden! ![]() |
|
quote:Wahahahahahaha wat een sell out, verdomde nepperds zeg ... ![]() |
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De totenkopf button is gisteren van mijn jas gevallen ![]() ![]() |
|
quote: Jenje duld geen tegenspraak!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Jbassist kan geen Nederlands! Deporteren, sofort! ![]() |
|
Jawohl!! Een parasiet op het Volkskörper ben ik!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() lol signature ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:44] ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:44] ![]() |
|
Ja en? Net alsof oi/rac/blek bands lieverdjes zijn? Die dan ook verbieden? ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:45] ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |