IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2003 22:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 22:18 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
wat vind je een leuk plaatje die tomaat of het driehakenkruis
Heej stelletje lame asses, hebben jullie dat nieuw Nederland enz. van mijn usericon en onderschrift afgekeken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-01-2003 22:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 22:20 schreef Jenje het volgende:
IK ben voor een beter beleid op het gebied van de immigranten.
Maar het moet wel op een waardige manier gebeuren, wij hebben ze uitgenodigd hier. We kunnen ze nu niet ineens de deur wijzen


Mee eens. Op die site zie ik eigenlijk niets zinnigs staan, alleen dat alles dat mis gaat aan allochtonen ligt en dat Nederlanders geweldig zijn.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-01-2003 23:22 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik heb die site gezien. Ik moet zeggen dat ik er wel van schrik wat voor soort randdebielen er toch nog steeds loslopen die Nederland onveilig maken en grote problemen veroorzaken.

Me dunkt dat de binnenlandse veiligheidsdienst er voorlopig wel een vette kluif aan heeft. Dat is op zich wel goed nieuws voor de dienst want die kon ondanks verwoede pogingen om het budget dat ze er na 9-11-2001 bijgekregen hebben niets rapporteren over de verschillende islamitische gemeenschap dan wat vage en niet nader omschreven vermoedens in een vodje van een rapport van zo'n 40 bladzijden en niet gehinderd door het feit dat er totaal niets substantieels in stond toch een korstondige mediahype wist te veroorzaken: een uiterst schaamtevolle vertoning voorwaar.

Ik zou ervoor willen pleiten dat, gezien het feit dat we oog in oog staan met een gevaarlijke heropleving van fascistoide bewegingen, die handig gebruik makend van de mentale zwakte die zich hand over hand meester heeft gemaakt van een aanzienlijk deel van het Nederlandse volk, misschien door degradatie van het onderwijssysteem, misschien ook niet, aan de macht tracht te komen in welk geval wij allemaal (levens)gevaar lopen, we deze gevaarlijke lieden het Nederlands Staatsburgerschap ontnemen (mede gezien het feit dat ze doordat ze zich niet wensen aan te passen aan het Nederlandse culturele zelfbeeld volgens hun eigen maatstaven deze behandeling zouden moeten krijgen) en hen voorlopig naar Amerikaans voorbeeld (want daar zullen deze mensen ongetwijfeld grote bewondering voor hebben) vastzetten op Terschelling in een nog te bouwen gevangenkamp tot we een betere oplossing hebben. Hoe lang dat dan ook moge duren, we moeten daar geen overhaaste beslissingen nemen.

Love and Peace!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2003 23:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik hoop nog steeds dat mensen zelf tot het inzicht komen dat religie niet de oplossing is. en dat iedereen onreligieus wordt.

gelijk een stuk minder oorlog op de planeet


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-01-2003 23:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 23:23 schreef ghoulliette het volgende:
ik hoop nog steeds dat mensen zelf tot het inzicht komen dat religie niet de oplossing is. en dat iedereen onreligieus wordt.

gelijk een stuk minder oorlog op de planeet
ben ik t nie mee eens.
veel mensen vinden echt geluk in hun religie en veel sociale dingen die wij nu normaal vinden komen zanuit christelijk gedachte goed.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2003 23:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 23:32 schreef impaled succubus het volgende:
ben ik t nie mee eens.
veel mensen vinden echt geluk in hun religie en veel sociale dingen die wij nu normaal vinden komen zanuit christelijk gedachte goed.

licht eraan hoe je het bekijkt, de dingen die te maken hebben met normen en waren waren er ookal voordat het gristendom bestond.

en wat geluk betreft, dat halen ze uit geloof niet uit religie


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-01-2003 23:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 23:33 schreef ghoulliette het volgende:
licht eraan hoe je het bekijkt, de dingen die te maken hebben met normen en waren waren er ookal voordat het gristendom bestond.

en wat geluk betreft, dat halen ze uit geloof niet uit religie
geloof en religie vind ik gewoon aan elkaar gekoppelt.

voorzieningen als zorg voor armen enzo is toch echt otstaan uit christelijke overtuiging. t was ervoor ook vast wel maar echt groot opgezet en collectief was t voorzover ik weet niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2003 23:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 23:37 schreef impaled succubus het volgende:
geloof en religie vind ik gewoon aan elkaar gekoppelt.

voorzieningen als zorg voor armen enzo is toch echt otstaan uit christelijke overtuiging. t was ervoor ook vast wel maar echt groot opgezet en collectief was t voorzover ik weet niet.

mijn gedachte hierover:geloof is in iets hogers geloven en daar je iegen betekenis aan geven.
religie is een boekje lezen de kerk/kapel/gebedshuis etc bezoeken en je aan een levenswijze verbinden die niet zozeer individueel is maar van de groep. het is niet jouw geloof, het is een religie.
(en aan iedereen een hekel hebben die niet het zelfde geloof heeft als jouw groep)

armen zorg, toen we nog in stammen leefden zorgden we allemaal voor elkaar. in afrika zorgen alle stamleden ook altijd voor elkaar lang voordat het gristendom bestond. bovendien is gristendom een van de redenen waarom er armoede is. (dan mogen ze er ook best iets aan doen)


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-01-2003 23:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 23:43 schreef ghoulliette het volgende:
mijn gedachte hierover:geloof is in iets hogers geloven en daar je iegen betekenis aan geven.
religie is een boekje lezen de kerk/kapel/gebedshuis etc bezoeken en je aan een levenswijze verbinden die niet zozeer individueel is maar van de groep. het is niet jouw geloof, het is een religie.
(en aan iedereen een hekel hebben die niet het zelfde geloof heeft als jouw groep)
vind ik niet overtuigend voor mij blijft het een ander woord voor hetzelfde . en die laatste zijn vind ik echt erg overdreven. ja er zijn mensen die andere haten wegens hun geloof.religie maar lang niet iedereen.
quote:

armen zorg, toen we nog in stammen leefden zorgden we allemaal voor elkaar. in afrika zorgen alle stamleden ook altijd voor elkaar lang voordat het gristendom bestond. bovendien is gristendom een van de redenen waarom er armoede is. (dan mogen ze er ook best iets aan doen)
hhmmzz waarom zou ik dat over collectiefe en grootschalige zorg voor armen neergezet hebben.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2005 22:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Moslims zijn doof, stom en blind, ze zijn als afgedwaald vee.....
Ze zijn als ezels, honden, verachte apen ....
Nee, ze zijn erger nog dan beesten....
Moslims zijn de slechtste der schepselen.


Vindt u deze omschrijvingen schokkend? Onacceptabel? Respectloos? Discriminerend?
Vindt u dit verwerpelijke KuKluxKlan-achtige praat? Haatdragend?
Vindt u dit misselijkmakend Nazistisch gebrabbel?
Vindt u deze teksten misschien zelfs fascistoïde, maar in ieder geval diep beledigend?

Ik hoop van harte dat uw antwoord op al deze vragen een volmondig 'Ja!' is.
Ik hoop van harte dat ieder weldenkend mens bovenstaande omschrijvingen als verwerpelijk beschouwd, omdat een hele groep mensen hier als een soort van 'untermenschen' wordt neergezet.

Er is echter 1 probleem.... Bovenstaande teksten zijn bijna rechtreeks afkomstig uit een zogenaamd goddelijk boek.... 'Bijna' zeg ik, omdat in het bedoelde boek deze omschrijvingen niet over moslims gaan.... In het bedoelde, zogenaamd goddelijke boek worden deze beledigende, respectloze omschrijvingen gebruikt voor NIET-moslims....

U raadt het misschien al.... het is de Koran waar ik over praat... het boek dat op handen gedragen wordt door onze islamitische medemens, het boek dat als absolute waarheid - boven iedere menselijke wet of mening verheven - geldt voor onze moslim broeders en zusters.

Onze moslim broeders en zusters, die eisen dat wij, niet-moslims, hun godsdienst en hun 'heilige' Koran met respect behandelen, die boos worden als wij, niet-moslims, kritiek uiten op de Koran. Onze moslim broeders en zusters die de mond vol hebben van 'belediging', 'discriminatie' en 'islamofobie'....

Onze islamitische medeburgers die maar niet willen begrijpen dat het juist de Koran, en dus hun Islam als godsdienst, is die beledigt, discrimineert en een mensonterende fobie laat zien... een diepgewortelde, beledigende, discriminerende fobie voor niet-moslims.... En dat al zo'n 1400 jaar lang.

Nederlandstalige online Koran:
http://www.gironet.nl/home/imaks/faaiin/koran.htm

2:171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet.

25:44. Denkt gij dat de meesten hunner horen of begrijpen? Zij zijn slechts als vee - neen, zij zijn verder afgedwaald.

62:5. Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van Allah verwerpt. En Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.

7:176. En indien Wij wilden, konden Wij hem er door verheffen doch hij verkoos de aarde en volgde zijn begeerten, hij is als een hond: als gij hem achtervolgt laat deze zijn tong (uit de bek) hangen en indien gij hem met rust laat steekt hij ook zijn tong uit. Dit is het geval van de mensen, die Onze tekenen verloochenen. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken.

2:65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Al zo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

7:166. En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8:55. Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven

98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.

8 engelse vertalingen:
http://quranbrowser.com

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2005 23:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-01-2005 23:08 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

In de bijbel staan ook zo'n soort dingen. Enige verschil is dat de Katholieken zowat uitgeschakeld zijn.
Neemt niet weg dat het tijd wordt dat er een miljoen van die idioten per direct gewist worden. Een collectief geloof, van welk soort dan ook, is niet goed. Teveel is namelijk macht.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2005 23:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bonnie?? WTF ??? Je zegt wat verstandigs!! En je hebt volledig gelijk ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2005 23:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:08 schreef Bonnie het volgende:
In de bijbel staan ook zo'n soort dingen. Enige verschil is dat de Katholieken zowat uitgeschakeld zijn.
Neemt niet weg dat het tijd wordt dat er een miljoen van die idioten per direct gewist worden. Een collectief geloof, van welk soort dan ook, is niet goed. Teveel is namelijk macht.
Daarnaast is nog een klein verschilletje dat de Qu´ran letterlijk geciteerd is en de Bijbel niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-01-2005 23:12 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:09 schreef Jenje het volgende:
Bonnie?? WTF ??? Je zegt wat verstandigs!! En je hebt volledig gelijk ...


soms moet ik wat zinnigs zeggen in een verhouding van 1:1000 posts




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-01-2005 23:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2005 23:08 schreef Bonnie het volgende:
In de bijbel staan ook zo'n soort dingen. Enige verschil is dat de Katholieken zowat uitgeschakeld zijn.
Neemt niet weg dat het tijd wordt dat er een miljoen van die idioten per direct gewist worden. Een collectief geloof, van welk soort dan ook, is niet goed. Teveel is namelijk macht.


Zeker.

Imo is elk geloof niet goed, btw.


Oud Vuil.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 21-01-2005 23:13 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

geloof is geen probleem alleen de mensen die het belijden*zucht*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-01-2005 23:16 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:12 schreef Misanthrope het volgende:
Daarnaast is nog een klein verschilletje dat de Qu´ran letterlijk geciteerd is en de Bijbel niet.


het is maar hoe je het opvat. De bijbel heb ik ook gelezen. Niet dat ik er 1 citaat uit kan opsommen. Maar dat boek blijkt net zo gevaarlijk als die koran. (lees geschiedenisboeken) Je moet niet vergeten dat de mensen die de Koran lezen ongeveer 300 jaar ontwikkeling missen. Wij hebben er zelf voor gekozen om dat achterlijk volk in onze westerse samenleving te accepteren. Nogmaals vind ik het wel tijd om daar eens grondig met de bezem doorheen te vegen.




zarlack
Usericon van zarlack
Posted 21-01-2005 23:20 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Geloof is in het leven geroepen door een stel sluwe mensen die voor zichzelf een excuus nodig hadden om te mogen bestaan..en vervolgens de wat minder slimme mensjes ermee onder de duim konden houden
*ach zucht* die goeie ouwe tijd*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-01-2005 0:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:20 schreef zarlack het volgende:
Geloof is in het leven geroepen door een stel sluwe mensen die voor zichzelf een excuus nodig hadden om te mogen bestaan..en vervolgens de wat minder slimme mensjes ermee onder de duim konden houden
*ach zucht* die goeie ouwe tijd*

Welke goeie ouwe tijd?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2005 0:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:20 schreef zarlack het volgende:
Geloof is in het leven geroepen door een stel sluwe mensen die voor zichzelf een excuus nodig hadden om te mogen bestaan..en vervolgens de wat minder slimme mensjes ermee onder de duim konden houden
*ach zucht* die goeie ouwe tijd*


Dat is een behoorlijk infantiele analyse die ook nog eens weinig met de werkelijkheid te maken heeft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 22-01-2005 2:36 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 23:20 schreef zarlack het volgende:
Geloof is in het leven geroepen door een stel sluwe mensen die voor zichzelf een excuus nodig hadden om te mogen bestaan..en vervolgens de wat minder slimme mensjes ermee onder de duim konden houden
*ach zucht* die goeie ouwe tijd*


zeg dan niks ......




Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2005 3:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 januari 2005 23:20 schreef zarlack het volgende:
Geloof is in het leven geroepen door een stel sluwe mensen die voor zichzelf een excuus nodig hadden om te mogen bestaan..en vervolgens de wat minder slimme mensjes ermee onder de duim konden houden
*ach zucht* die goeie ouwe tijd*


Een reactie die geboren is uit een modern atheistische trent, helaas een vergelijkbare symptoom die ook in veel religien voorkomt. Dit is, op zijn minst, zeer bezorgelijk.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2005 10:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nederlander banger voor islam dan Italiaan

Uitgegeven: 22 januari 2005 09:33
Laatst gewijzigd: 22 januari 2005 10:40
DEN HAAG - Autochtone Nederlanders zijn twee keer zo bang voor de aanwezigheid van moslims als Italianen en Spanjaarden. Een op de vijf Nederlanders ervaart de aanwezigheid van moslims niet als bedreigend.

Bijna driekwart van de mensen die het wel bedreigend vinden, is bang om op termijn naar de regels van moslims te moeten leven.

Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek dat het NIPO in opdracht van de Groep Lazrak afgelopen najaar in Nederland, Spanje en Italië heeft verricht. Tweede-Kamerlid Lazrak presenteert het onderzoek maandag in Den Haag. Volgens Lazrak blijkt hieruit dat Nederlanders minder tolerant zijn dan gedacht. Dat is geen verwijt, stelt hij. "We zijn meer gebaat met gelijke rechten en respect."

Illegaliteit

Het NIPO concludeert dat Italianen en Spanjaarden die dagelijks worden geconfronteerd met illegaliteit en bootvluchtingen uit het islamitische Noord-Afrika positiever over moslims zijn dan de eerder als tolerant bekend staande Nederlanders. Dit terwijl Spanje vorig jaar werd opgeschrikt door een aanslag van politiek-militante moslims op treinen in Madrid waarbij 191 mensen het leven lieten.

Uit het onderzoek, uitgevoerd na de moord op Theo van Gogh, blijkt dat de aard van de bedreiging die Nederlanders voelen, is veranderd.

Dreiging

Bij een enquête die het NIPO in opdracht van de Volkskrant afgelopen zomer hield, was de direct ervaren, fysieke dreiging door jongeren de belangrijkste reden dat Nederlanders zich bedreigd voelden. Nu is dat meer een dreiging van (moord)aanslagen en de angst voor overheersing van de islam in de toekomst.

Het algemeen gevoel ten opzichte van moslims en de islam is niet veranderd sinds de de moord op Van Gogh, stelt het NIPO. Ongeveer de helft oordeelt neutraal en eenderde negatief.

Verhuizen

Net als in juni zou nog steeds de helft van de autochtone Nederlanders willen verhuizen als er te veel allochtonen of moslims in de buurt komen wonen. Een op de vijf wil niet dat kinderen met verschillende culturen in aanraking komen, bijna de helft vreest dat vrouwen zich in het openbaar niet meer kunnen gedragen als ze willen.

Een kwart is voorstander van gezinshereniging, 44 procent is tegen. Op al deze punten scoren de Italianen en Spanjaarden positiever. Volgens Groep Lazrak zou dit de Nederlandse regering te denken moeten geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-01-2005 10:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 22-01-2005 14:05 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 0:45 schreef Chelman het volgende:
Dat is een behoorlijk infantiele analyse die ook nog eens weinig met de werkelijkheid te maken heeft.


en jij overschat jezelf en de mensheid behoorlijk , geloof is niet meer dan een houvast een excuus hopende op iets beter na dit leven omdat eigenlijk diep van binnen iederee zwaar teleurgesteld is..in de mens
Kijk naar de beelden om je heen is het ooit anders geweest?
Ga mij niet vertellen dat ik dan infantiel ben ..geloof is een speeltje en word dus ook zo gebruikt


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 22-01-2005 14:07 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 2:36 schreef Bonnie het volgende:
zeg dan niks ......


Dat zeggen mensen altijd als ze iets niet willen horen jah.
Als je mischien ook je zeg dan niks even wat meer onderbouwt, dan zal ik het eens overwegen


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen