|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
De Stalaggh cd is voor 15 euro (incl. verzendkosten) te bestellen bij: neweraproductions@email.com Hij is gelimiteerd tot 1000 dus niet te lang wachten met bestellen! quote: |
|
quote: Stalaggh is inderdaad ondraaglijke herrie en juist daardoor op zich interessant als experiment. Maar ook niet echt meer dan dat. Ik vind bijvoorbeeld dat ze onmogelijk een 2e album kunnen maken, dat is erover. Lees er maar eens mijn review op na : http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=2057&searchstring=stalaggh 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Experimentele muziek kan ik zeer goed waarderen, met name op gebied van minimalisme en electornica (geen boink boink). Experimenten met noise en 'extreme' herrie zijn verre van origineel en inmiddels tot in den treure uitgevoerd door een aantal kunstenaars en copycats wereldwijd. Nee, dank u. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zou Stalaggh zeker niet als ondraaglijke herrie willen omschrijven. Ik vind het zeer sfeervol (zeker als je er in het donker naar luistert), ook zet ik het op tijdens het schilderen en het geeft me inspiratie (ik moet toegeven mijn schilderwerk is dan ook vrij extreem en duister..de Stalaggh hoes van mijn hand). Ik vind je recensie wel super! quote: |
|
quote: Jij hebt ook de hoes van de eerste October Tide gemaakt he? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ongelooflijk dat iemand die hoes nog kent! Ja, dat klopt, dat is een schilderij van mij. Ik heb nog veel meer hoezen gemaakt, maar mijn bekendste is voor Immortal (re-edition Battles in the North, Osmose 1995, gelimiteerd tot 3000 met poster, blauw/witte demonenkop). quote: |
|
Ik heb onlagns die cd aangeschaft en ik zag jouw naam in het boekje staan dus zodoende. Toffe hoes moet ik zeggen! En een erg toffe cd! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Het originele schilderij is veel mooier dan de hoes, hij is erg slecht en onduidelijk afgedrukt. Het origineel is gekocht door Roel van Reijmersdal van Vic Records zelf. Was een erg goed label, jammer dat het niet meer bestaat. Het is zeker een goede cd, heel wat beter dan die softe troep die Katatonia nu maakt! quote: |
|
Zonde om het orgineel weg te doen, of niet? En ik moet zeggen dat ik alles van Katatonia geweldig vind. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb er erg veel geld voor gekregen en 50 October Tide cd's dus dat maakt het heel wat minder erg om te verkopen. Ik ben dan ook kunstenaar van beroep en moet er dus van leven. Ik vind vooral Dance of December souls super! Is Stalaggh niet iets voor jou, traag, slepend en extreem duister en depressief... quote: |
|
50 October Tide cd's, als je er nog een paar over hebt kan je die ook voor aardig wat verkopen, dat ding vind je bijna nergens. Stallagh moet ik eigenlijk nog eens iets van kopen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Helaas, alle October Tide cd's zijn al lang weg, ik heb er nog 1 voor mezelf. Je kunt de Stalaggh cd (gelimiteerd tot 1000) bestellen bij: neweraproductions@email.com Ze kosten 15 euro (incl. verzendkosten). quote: |
|
Waar kun je die october tide - grey dawn tegenwoordig nog kopen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: er is er een op eBay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2579477980&category=1574 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hier verder over October Tide http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1078304 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De Stalaggh CD, LP, en T-shirt zijn vanaf vandaag te koop bij Boudisque in Amsterdam. |
|
de Botulistum / Domini Inferi ook? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee, die is pas zaterdag uit! Je kunt hem vanaf volgende week bij ons bestellen. De eerste 100 zijn in bruin/geel swirl vinyl. |
|
bestellen? ik mag toch hopen dat dat ding gewoon mijn brievenbus in komt vallen... heb niet voor niets 2 snaren op mijn gitaar voor deze opname gesloopt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik weet natuurlijk niet wie er achter irritante klootzak schuilgaat...wie mag u dan wel zijn? quote: |
|
quote: Het is die naarling van Fluisterwoud, Botulistum en nog 2314 andere projecten! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Dat moet dan Jim zijn! The peatest guy in Holland! quote: [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 10-12-2003 15:00] |
|
quote: neen jim is die gast uit idols maar goed om me ook eens in deze duscussie te mengen. Stalaggh is zeker een leuk/intressant project, maar niet wereld schokkend. En ja dat van die moordenaar en die "mental patient" ach jah, jammer dat dat soort truckjes uit de kast moeten worden getrokken om het intressanter te maken. En JVV jij zegt wel dat het echt zo is en je ze anders niet zou tekenen, maar beweer eens anders, dat is je eigen ruiten ingooien. Neem nou Hell Icon die hebben zo'n onzin verhaal niet nodig, dat loopt op zich zelf. [edit]stallach wordt stalaggh, oeps foutje maak ik wel vaker..[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-12-2003 15:46] |
|
Je moet Stalaggh wel goed spellen svp! Ik zie dat van de mental patient en moordenaar niet als "truukje". Het hoort gewoon bij de hele ideologie van Stalaggh. Lees eens een interview met ze in bladen als "Funeral Maelstorm of Hate no. 3 uit Italie" of The anti-art manifesto uit Engeland. Stalaggh legt hierin uit waarom ze die personen gebruikt hebben. Stalaggh wilde zelf niet eens dat dat bekend zou worden, maar wij hebben toch besloten het op de flyer te zetten (om meer cd's te verkopen ja, wij moeten de kosten er ook uit halen...). Op de nieuwe flyer voor de cd staat het al niet eens meer (Stalaggh wilde dat perse niet meer, omdat iedereen alleen maar daarover zeikt en het voor hun slechts een detail is). Hell Icon is zeker een goede band, maar je moet toegeven dat Stalaggh een stuk gestoorder klinkt. quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |