|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ziet er stukken beter uit ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die is inderdaad vele malen sterker! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-09-2006 11:34] |
|
Wat iedereen zegt, die is gaaf! |
|
Dank u, Dank u! |
|
nu weer genoeg zelfverheerlijking.. nu weer ontopic en stalagghdingen vermelden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik heb de nieuwe projekt misanthropia hier liggen en als dat muziek is dan vreet ik dat gelimiteerde digipackje op... eng is het dan weer wel |
|
Ik moet zeggen dat die lui van Stalaggh de grens aardig opgezocht hebben met hun black/noise ambient. Ik wist eerst echt niet wat ik aanmoest met 'Projekt Nihil' maar na een paar luisterbeurten vond ik er toch aanknopingspunten in en nu vind ik het, samen met 'Projekt Terrror' best lekkere achtergrondruis. 'Projekt Misanthropia' heb ik wat weken geleden gekocht en staat nu voor het eerst aan. Ik verwacht niets schokkends of vernieuwends. Gewoon lekkere ambience herrie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik moet trouwens zeggen dat 'Projekt Misanthropia', door de duidelijke snaarlijnen, het meest bij reguliere muziek in de buurt komt, van de 'projekten'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ahja die moet ik nog aanschaffen. Had hier thuis vorige week tijdens bevrijdingsfestival eff Projekt Nihil gedraaid, men vond het helemaal niks geloof ik |
|
Vin dit dan wel weer een heel stoer verhaal! quote: Wat een koningen band is het toch ook..... |
|
Stalaggh - Stalaggh EP (241/300) zu kaup. |
|
quote: Wat een heerlijke herrie "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Gelukkig is er nog iemand blij mee, hehe. |
|
Inmiddels is de eerste van drie delen van Gulaggh uit. Mijn bevindingen na twee luisterbeurten (even uit het gekocht topic gekopuleerd): Ik heb het inmiddels geluisterd. Er zijn wel duidelijke verschillen. De geluiden op Gulaggh zijn wat natuurlijker. Heb de cd twee maal geluisterd en daarna een stuk : Projekt Terrror: van Stalaggh aan gehad. Waar Stalaggh veel distortion lijkt te gebruiken, lijkt dat bij Gulaggh helemaal niet gebruikt te worden. Hierdoor kreeg ik zelfs het gevoel dat Gulaggh een soort acoustische Stalaggh is. De eerste keer kreeg ik naar het eind van het Gulaggh album wel een Josti-band gevoel van alle insturmenten die worden gebruikt, maar bij de tweede luisterbeurt was dat al weer een stuk minder. Ik vind het wel aangenaam, mijn vriendin werd helemaal gek van. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb recentelijk die Gulaggh ook een paar keer rondjes laten draaien, maar dat haalt het wat mij betreft toch niet echt bij Stalaggh. Hartstikke leuk, die violen en hoorns, maar het het is allemaal toch net ietsje minder verontrustend en noisy, ik kan er niet zoveel mee. Daarentegen heb ik ook een : pure misanthropia:, die is wel vrij tof. "This cd contains the original recording of Projekt Misanthropia, completely different and over 10 minutes longer. This is exactly how it sounded while Stalaggh performed their Audio-Terrror... Of this recording only a tape survived, which was digitally mastered for this limited release. This is for those who could bear the official release of Projekt Misanthropia. You will endure a far more extreme and raw version on this cd. This is Stalaggh in it's purest form. " Blabla, maar wel vet. Zeker het checken waard als je de Stalaggh trilogie goed vindt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |