IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-09-2006 11:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Die ziet er inderdaad stukken beter uit

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-09-2006 11:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 11:29 schreef JVV het volgende:
Dit is mijn eigen weergave van Euronymous:

Dat ziet er stukken beter uit ja!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-09-2006 11:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Die is inderdaad vele malen sterker!

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-09-2006 11:34]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 11:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat iedereen zegt, die is gaaf!

JVV
Usericon van JVV
Posted 11-09-2006 11:45 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Dank u, Dank u!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-09-2006 11:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nu weer genoeg zelfverheerlijking.. nu weer ontopic en stalagghdingen vermelden...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 04-05-2007 10:58 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ik heb de nieuwe projekt misanthropia hier liggen en als dat muziek is dan vreet ik dat gelimiteerde digipackje op...
eng is het dan weer wel

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2007 16:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat die lui van Stalaggh de grens aardig opgezocht hebben met hun black/noise ambient.
Ik wist eerst echt niet wat ik aanmoest met 'Projekt Nihil' maar na een paar luisterbeurten vond ik er toch aanknopingspunten in en nu vind ik het, samen met 'Projekt Terrror' best lekkere achtergrondruis. 'Projekt Misanthropia' heb ik wat weken geleden gekocht en staat nu voor het eerst aan. Ik verwacht niets schokkends of vernieuwends. Gewoon lekkere ambience herrie.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2007 16:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 10:58 schreef JWurm het volgende:
ik heb de nieuwe projekt misanthropia hier liggen en als dat muziek is dan vreet ik dat gelimiteerde digipackje op...
eng is het dan weer wel
Ik moet trouwens zeggen dat 'Projekt Misanthropia', door de duidelijke snaarlijnen, het meest bij reguliere muziek in de buurt komt, van de 'projekten'.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2007 19:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 10:58 schreef JWurm het volgende:
ik heb de nieuwe projekt misanthropia hier liggen

Ahja die moet ik nog aanschaffen.

Had hier thuis vorige week tijdens bevrijdingsfestival eff Projekt Nihil gedraaid, men vond het helemaal niks geloof ik

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-09-2007 15:34 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Vin dit dan wel weer een heel stoer verhaal!
quote:
Stalaggh released the following statement on July 17th, 2007:

"Last weekend one of our vocalists (the one who killed his mother at the age of 16) was killed in a car accident at the age of 29. He performed on several of our projekts. Now he is dead, we can finally tell why he killed his mother at such a young age. When he was between 6 and 11 years old he was sexually abused by his uncle. His mother knew about this and let it happen. Because of this such a murderous hatred towards his mother grew in his mind that at the age of 16 he killed her with over 30 knife stab wounds."

Wat een koningen band is het toch ook.....

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-09-2007 15:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Stalaggh - Stalaggh EP (241/300) zu kaup.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 31-01-2008 13:06 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 15:35 schreef WhiteRider het volgende:
Stalaggh - Stalaggh EP (241/300) zu kaup.

Wat een heerlijke herrie

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2008 15:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gelukkig is er nog iemand blij mee, hehe.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-05-2009 23:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Inmiddels is de eerste van drie delen van Gulaggh uit. Mijn bevindingen na twee luisterbeurten (even uit het gekocht topic gekopuleerd):

Ik heb het inmiddels geluisterd. Er zijn wel duidelijke verschillen. De geluiden op Gulaggh zijn wat natuurlijker. Heb de cd twee maal geluisterd en daarna een stuk : Projekt Terrror: van Stalaggh aan gehad. Waar Stalaggh veel distortion lijkt te gebruiken, lijkt dat bij Gulaggh helemaal niet gebruikt te worden. Hierdoor kreeg ik zelfs het gevoel dat Gulaggh een soort acoustische Stalaggh is. De eerste keer kreeg ik naar het eind van het Gulaggh album wel een Josti-band gevoel van alle insturmenten die worden gebruikt, maar bij de tweede luisterbeurt was dat al weer een stuk minder. Ik vind het wel aangenaam, mijn vriendin werd helemaal gek van.

Op je knie en pijp voor genade!

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 26-09-2009 14:35 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb recentelijk die Gulaggh ook een paar keer rondjes laten draaien, maar dat haalt het wat mij betreft toch niet echt bij Stalaggh. Hartstikke leuk, die violen en hoorns, maar het het is allemaal toch net ietsje minder verontrustend en noisy, ik kan er niet zoveel mee.

Daarentegen heb ik ook een : pure misanthropia:, die is wel vrij tof.
"This cd contains the original recording of Projekt Misanthropia, completely different and over 10 minutes longer. This is exactly how it sounded while Stalaggh performed their Audio-Terrror... Of this recording only a tape survived, which was digitally mastered for this limited release. This is for those who could bear the official release of Projekt Misanthropia. You will endure a far more extreme and raw version on this cd.
This is Stalaggh in it's purest form. "

Blabla, maar wel vet. Zeker het checken waard als je de Stalaggh trilogie goed vindt.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com