|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zonder inspiratie ???? 't is nogal een inspiratieloos topic ook, of niet dan ?? En als het al zolang gezegd word, zal er wel een kern van waarheid in zitten ook, denk je niet ???? |
|
Inspiratieloos topic??? Heb je STALAGGH wel eens gehoord dan? quote: |
|
quote:Ik denk dat hij doelt op het "hoge niveau" van de gesprekken in het topic, op dat vlak moet ik het toch met hem eens zijn (gedeeltelijk) |
|
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Er zit zoveel slap gelul bij wat echt nergens over gaat. Het topic zelf is wel erg interessant. quote: |
|
Mijn knaken zijn onderweg. Kom maar op met die plaat. De 7" heb ik al en dat klinkt wel erg ziek, alleen een beetje kort om echt een goed oordeel te kunnen geven. |
|
De volledige opname van P.N. is nog minstens 10 keer zieker dan de 7". Als je de cd opzet zak je langzaam weg in een hel van waanzin en pijn. Suffer for STALAGGH. quote: |
|
Elfensteen is right....dat bedoelde ik precies ja.... |
|
Gebeurt er nog wat of is de discussie afgelopen??? |
|
Volgens mij wel ja...of jij moet nog wat te melden hebben over Stalaggh ??? Of iets over bandjes / projecten die net zo zijn ??? En stalaggh zou ik niet als b.m omschrijven maar als black audio terror hehehehehehe..dat lijkt me echt de meest perfecte omschrijving...Vind jij daar van ?? |
|
ik lees net dat Hellchrist van Funeral Winds komt, maar ik dacht dat die bij HellIcon zat??? het zijn niet dezelfde personen toch? Of hebben ze toevallig dezelfde naam gekozen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Moet je niet bij mij zijn, hehehehe..heb ik niet zo veel verstand van....maar waar heb je dat gelezen ?? |
|
nog niet helemaal wakker..maar Hellchrist zit idd in Funeral Winds, heb je goed gelezen ja... |
|
Hellchrist zit niet in Hell Icon... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hellchrist Xul zit bij Funeral winds en zijn project heet Domini Inferi. Hij zit niet bij Hell Icon! quote: |
|
als er HELLCHRIST XUL staat mag je denk ik wel aannemen dat het om een en dezelfde persoon gaat...wat denk jij, irritante klootzak ??? |
|
Nog iets te melden over Stalaggh? Nou, de cd verkoopt als een gek. Ik had niet verwacht dat zoveel mensen het kenden en er zelfs een cd van wilden kopen. Black audio terror is zeker een goede beschrijving. Stalaggh noemt het zelf audio terror. Bands als Satanic Blood (weer een project van Hellchrist Xul), Emit en Hell Icon zitten in beetje in dezelfde hoek. Volgens mij wordt het echt een grote stroming binnen de BM. quote: |
|
Hier een plaatje van de binnenkant van de Stalaggh cd, waar de tekening van de mental patient is te zien. Een van de raarste tekeningen die ik ooit heb gezien. |
|
wel behoorlijk vaag ja...kun je hier ook die flyer laten zien van de domini inferi 7 inch ??? Die met dat jezus beeld onder de strond ???? |
|
Stuur me maar een mailje: neweraproductions@email.com en ik mail je de flyer! quote: |
|
quote:hmmm, dacht te lezen (van de hoes) dat de gitarist van HellIcon zich ook Hellchrist noemt... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zou best kunnen, hellchrist zal vandaag de dag ook niet meer een originele naam zijn denk ik... |
|
Hellchrist XUL is van Funeral Winds, idd. De snarenplukker in HELL ICON heet Hellchrist. De vellenmepper heet Apollyon. De schreeuwerd heet Mortifer. Niet erg origineel, nee. Is dat erg? Op deze vraag hoeft niet gereageerd te worden. En anders zoek je maar het HELL ICON topic. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Je kunt maar beter helemaal anoniem zijn, zoals Stalaggh, geen pseudoniemen, geen foto's etc. Hoef je ook geen originele naam te bedenken. quote: |
|
ook al een scan van de domini inferi / botulistum splijt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |