IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 18:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:50 schreef necroslaughter het volgende:
Yawn....alsof je vandaag de dag nog origineel kunt zijn...alles is toch als es een keer eerder gedaan...

Dit wordt al sinds mensenheugnis gezegd door mensen zonder inspiratie.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 21:56 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ik zonder inspiratie ???? 't is nogal een inspiratieloos topic ook, of niet dan ?? En als het al zolang gezegd word, zal er wel een kern van waarheid in zitten ook, denk je niet ????

JVV
Usericon van JVV
Posted 12-12-2003 10:51 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Inspiratieloos topic??? Heb je STALAGGH wel eens gehoord dan?

quote:
Op 11 december 2003 21:56 schreef necroslaughter het volgende:
Ik zonder inspiratie ???? 't is nogal een inspiratieloos topic ook, of niet dan ?? En als het al zolang gezegd word, zal er wel een kern van waarheid in zitten ook, denk je niet ????

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-12-2003 10:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 10:51 schreef JVV het volgende:
Inspiratieloos topic??? Heb je STALAGGH wel eens gehoord dan?

Ik denk dat hij doelt op het "hoge niveau" van de gesprekken in het topic, op dat vlak moet ik het toch met hem eens zijn (gedeeltelijk)

JVV
Usericon van JVV
Posted 12-12-2003 11:02 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ja, daar heb je zeker gelijk in. Er zit zoveel slap gelul bij wat echt nergens over gaat. Het topic zelf is wel erg interessant.

quote:
Op 12 december 2003 10:53 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk dat hij doelt op het "hoge niveau" van de gesprekken in het topic, op dat vlak moet ik het toch met hem eens zijn (gedeeltelijk)

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-12-2003 11:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mijn knaken zijn onderweg. Kom maar op met die plaat. De 7" heb ik al en dat klinkt wel erg ziek, alleen een beetje kort om echt een goed oordeel te kunnen geven.

JVV
Usericon van JVV
Posted 12-12-2003 12:00 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

De volledige opname van P.N. is nog minstens 10 keer zieker dan de 7". Als je de cd opzet zak je langzaam weg in een hel van waanzin en pijn. Suffer for STALAGGH.
quote:
Op 12 december 2003 11:03 schreef BurZum het volgende:
Mijn knaken zijn onderweg. Kom maar op met die plaat. De 7" heb ik al en dat klinkt wel erg ziek, alleen een beetje kort om echt een goed oordeel te kunnen geven.

necroslaughter
Posted 12-12-2003 12:51 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Elfensteen is right....dat bedoelde ik precies ja....

JVV
Usericon van JVV
Posted 15-12-2003 23:46 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Gebeurt er nog wat of is de discussie afgelopen???

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:01 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Volgens mij wel ja...of jij moet nog wat te melden hebben over Stalaggh ??? Of iets over bandjes / projecten die net zo zijn ???
En stalaggh zou ik niet als b.m omschrijven maar als black audio terror hehehehehehe..dat lijkt me echt de meest perfecte omschrijving...Vind jij daar van ??

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-12-2003 10:13 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik lees net dat Hellchrist van Funeral Winds komt, maar ik dacht dat die bij HellIcon zat??? het zijn niet dezelfde personen toch? Of hebben ze toevallig dezelfde naam gekozen?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:17 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Moet je niet bij mij zijn, hehehehe..heb ik niet zo veel verstand van....maar waar heb je dat gelezen ??

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:18 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

nog niet helemaal wakker..maar Hellchrist zit idd in Funeral Winds, heb je goed gelezen ja...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-12-2003 10:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hellchrist zit niet in Hell Icon...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 10:19 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Hellchrist Xul zit bij Funeral winds en zijn project heet Domini Inferi. Hij zit niet bij Hell Icon!

quote:
Op 16 december 2003 10:13 schreef humanator het volgende:
ik lees net dat Hellchrist van Funeral Winds komt, maar ik dacht dat die bij HellIcon zat??? het zijn niet dezelfde personen toch? Of hebben ze toevallig dezelfde naam gekozen?

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:20 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

als er HELLCHRIST XUL staat mag je denk ik wel aannemen dat het om een en dezelfde persoon gaat...wat denk jij, irritante klootzak ???

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 10:22 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Nog iets te melden over Stalaggh? Nou, de cd verkoopt als een gek. Ik had niet verwacht dat zoveel mensen het kenden en er zelfs een cd van wilden kopen. Black audio terror is zeker een goede beschrijving. Stalaggh noemt het zelf audio terror. Bands als Satanic Blood (weer een project van Hellchrist Xul), Emit en Hell Icon zitten in beetje in dezelfde hoek. Volgens mij wordt het echt een grote stroming binnen de BM.
quote:
Op 16 december 2003 10:01 schreef necroslaughter het volgende:
Volgens mij wel ja...of jij moet nog wat te melden hebben over Stalaggh ??? Of iets over bandjes / projecten die net zo zijn ???
En stalaggh zou ik niet als b.m omschrijven maar als black audio terror hehehehehehe..dat lijkt me echt de meest perfecte omschrijving...Vind jij daar van ??

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 10:26 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Hier een plaatje van de binnenkant van de Stalaggh cd, waar de tekening van de mental patient is te zien. Een van de raarste tekeningen die ik ooit heb gezien.

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:31 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

wel behoorlijk vaag ja...kun je hier ook die flyer laten zien van de domini inferi 7 inch ??? Die met dat jezus beeld onder de strond ????

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 10:52 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Stuur me maar een mailje:
neweraproductions@email.com
en ik mail je de flyer!

quote:
Op 16 december 2003 10:31 schreef necroslaughter het volgende:
wel behoorlijk vaag ja...kun je hier ook die flyer laten zien van de domini inferi 7 inch ??? Die met dat jezus beeld onder de strond ????

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-12-2003 10:54 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 december 2003 10:19 schreef irritante klootzak het volgende:
Hellchrist zit niet in Hell Icon...
hmmm, dacht te lezen (van de hoes) dat de gitarist van HellIcon zich ook Hellchrist noemt...

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

necroslaughter
Posted 16-12-2003 11:02 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

zou best kunnen, hellchrist zal vandaag de dag ook niet meer een originele naam zijn denk ik...

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-12-2003 11:25 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Hellchrist XUL is van Funeral Winds, idd. De snarenplukker in HELL ICON heet Hellchrist. De vellenmepper heet Apollyon. De schreeuwerd heet Mortifer. Niet erg origineel, nee. Is dat erg?

Op deze vraag hoeft niet gereageerd te worden. En anders zoek je maar het HELL ICON topic.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 12:08 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Je kunt maar beter helemaal anoniem zijn, zoals Stalaggh, geen pseudoniemen, geen foto's etc. Hoef je ook geen originele naam te bedenken.

quote:
Op 16 december 2003 11:25 schreef Macabre het volgende:
Hellchrist XUL is van Funeral Winds, idd. De snarenplukker in HELL ICON heet Hellchrist. De vellenmepper heet Apollyon. De schreeuwerd heet Mortifer. Niet erg origineel, nee. Is dat erg?

Op deze vraag hoeft niet gereageerd te worden. En anders zoek je maar het HELL ICON topic.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-12-2003 12:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ook al een scan van de domini inferi / botulistum splijt?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com