IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 0:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:11 schreef JVV het volgende:
Hij is zeker niet sneller dan Nihil, zelfs een stuk langzamer en tergender, maar het is wel een stuk voller. Ik heb hem pas 1 keer helemaal beluisterd maar ik ben zeer onder de indruk. De opname moet nog gemasterd worden, hopelijk is P.T. over een paar weken helemaal klaar.
Komt trouwens wel erg snel na project nihil. Die heeft pas een paar keer in m'n stereo rondjes gedraaid.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 29-03-2004 0:15 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:13 schreef kwelgeest het volgende:
Komt trouwens wel erg snel na project nihil. Die heeft pas een paar keer in m'n stereo rondjes gedraaid.
Nihil is al bijna 2,5 jaar geleden opgenomen, dus het werd wel eens tijd voor een vervolg! Ik hoop zeker dat ze hem bij New Era willen uitbrengen, maar dat zal wel niet doorgaan want er zijn een flink aantal andere labels (Selbstmord, Total Holocaust, Cold Meat, Tesco etc) die interesse hebben om P.T. uit te brengen.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 29-03-2004 0:17 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 29 maart 2004 0:11 schreef JVV het volgende:
Hij is zeker niet sneller dan Nihil, zelfs een stuk langzamer en tergender, maar het is wel een stuk voller. Ik heb hem pas 1 keer helemaal beluisterd maar ik ben zeer onder de indruk. De opname moet nog gemasterd worden, hopelijk is P.T. over een paar weken helemaal klaar.

ik kijk er naar uit!!

JVV
Usericon van JVV
Posted 29-03-2004 9:59 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:17 schreef Je Moeder het volgende:
ik kijk er naar uit!!

Hij moet nog gemixt en gemasterd worden (duurt nog een paar weken), maar als je me een mailtje stuurt met je adres etc. dan stuur ik tegen die tijd wel een cd-r.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 11:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb de afgelopen paar weken 'Project Nihil' weer eens in m'n cd speler gepropt en het is toch wel vrij aangenaam om naar te luisteren. Ik kan er zelf heerlijk op wel sukkelen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-04-2004 7:59 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 11:52 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb de afgelopen paar weken 'Project Nihil' weer eens in m'n cd speler gepropt en het is toch wel vrij aangenaam om naar te luisteren. Ik kan er zelf heerlijk op wel sukkelen.

Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling...weg sukkelen op audio-terror...ha ha

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-04-2004 9:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vrees dat de heren van Stalaggh hun doel gemist hebben op Projekt Nihil, als ik Kwelgeest zo hoor
Je kan het gewoon opzetten, het hypnotiseert je niet echt, en na de eerste paar luisterbeurten is de pijn en ellende er wel vanaf. Dit alles maakt me echter wel benieuwd naar wat ze met Projekt Terrror gaan laten horen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 9:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 7:59 schreef JVV het volgende:
Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling...weg sukkelen op audio-terror...ha ha
Ik hoop dan ook dat 'project terror' door de meerdere vocalen iets anders oproept.

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-04-2004 11:09 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 9:54 schreef aerodis het volgende:
Ik vrees dat de heren van Stalaggh hun doel gemist hebben op Projekt Nihil, als ik Kwelgeest zo hoor
Je kan het gewoon opzetten, het hypnotiseert je niet echt, en na de eerste paar luisterbeurten is de pijn en ellende er wel vanaf. Dit alles maakt me echter wel benieuwd naar wat ze met Projekt Terrror gaan laten horen.

P.T. zal je zeker niet teleurstellen! Ik heb er echt moeite mee het in 1 keer te beluisteren. Het is echt een sonische nachtmerrie. En het zijn nu niet meer alleen heren die in Stalaggh zitten...er zit nu ook een zwaar gestoorde dame bij en die kan krijsen als een totale maniak.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 11:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 11:09 schreef JVV het volgende:
...er zit nu ook een zwaar gestoorde dame bij en die kan krijsen als een totale maniak.
Ik begin toch wel erg benieuwd te worden naar deze schijf ik

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 07-04-2004 11:32 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
P.T. zal je zeker niet teleurstellen! Ik heb er echt moeite mee het in 1 keer te beluisteren. Het is echt een sonische nachtmerrie. En het zijn nu niet meer alleen heren die in Stalaggh zitten...er zit nu ook een zwaar gestoorde dame bij en die kan krijsen als een totale maniak.

Wat? een wijf???
Straks komen er zeker ook nog keyboards bij!

This is Zodiac speaking...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 11:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 11:32 schreef Zodiac het volgende:
Wat? een wijf???

En een kabouter in een te strakke string

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 07-04-2004 11:35 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

aaargh, de zoveelste band dus die buigt voor de commercie en een cradle of filth kloon blijkt te zijn...

This is Zodiac speaking...

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-04-2004 12:23 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Jezus JVV ik ga echt elke keer over m'n nek als ik je zo over stalggh hoor. Ik snap het wel het is een bandje op jouw label en je doet er alles aan om het te promoten(je moet toch eten, niet waar?), maar je posts zijn als die van een klein kind dat helemaal idolaat is over z'n allernieuwste knuffel.

[kindermodus]
"oh, oh het is helemaal zo geweldig. oh,oh, de nieuwe plaat van stallaggh wordt nog beter! oh, oh ik vind de plaat zo eng om naar te luisteren( mama mag het nachtlampje aan?). oh, oh het is zo koel, ik kom bijna klaar!
[/kindermodus]

en ga nou niet weer roepen
"ah gaaf, weer iemand die stalaggh haat!"

want ik vind het wel leuk, maar absoluut niet zo speciaal als jij het elke keer weer voorsteld....

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-04-2004 13:33 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 11:32 schreef Zodiac het volgende:
Wat? een wijf???

er zitten al keyboards bij.

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-04-2004 13:35 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 12:23 schreef Markam het volgende:
Jezus JVV ik ga echt elke keer over m'n nek als ik je zo over stalggh hoor. Ik snap het wel het is een bandje op jouw label en je doet er alles aan om het te promoten(je moet toch eten, niet waar?), maar je posts zijn als die van een klein kind dat helemaal idolaat is over z'n allernieuwste knuffel.

[kindermodus]
"oh, oh het is helemaal zo geweldig. oh,oh, de nieuwe plaat van stallaggh wordt nog beter! oh, oh ik vind de plaat zo eng om naar te luisteren( mama mag het nachtlampje aan?). oh, oh het is zo koel, ik kom bijna klaar!
[/kindermodus]

en ga nou niet weer roepen
"ah gaaf, weer iemand die stalaggh haat!"

want ik vind het wel leuk, maar absoluut niet zo speciaal als jij het elke keer weer voorsteld....

Zeer bedankt voor de goed onderbouwde kritiek! Zeer gewaardeerd!!!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-04-2004 13:43 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ik begin nu stilletjes aan ook 'overkill' symptomen te vertonen ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 11:55 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Eindelijk, het is zover...volgende maand komt de nieuwe Stalaggh uit!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zijn er meer en ziekere vocalen in gebruikt dan in de vorige? En is de afwisseling iets groter?

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 12:35 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 12:27 schreef kwelgeest het volgende:
Zijn er meer en ziekere vocalen in gebruikt dan in de vorige? En is de afwisseling iets groter?

Jazeker! Hier vast een recensie:

Pestilent zine:
STALAGGH- 'Projekt Terrror' (advance CD 2004) A few weeks back I contacted Stalaggh for an interview with this same zine; and they mentioned that a new 'Projekt' was taking form and should be recorded soon. And finally here it is; 'Projekt Terrror' (wrong spelling intentional). This new project is in many ways a progression from the previous release, 'Projekt Nihil', perhaps most noticeable this time round is the darker, more industrial vibe emanating from the process. However, 'PT' is not at all a new direction for Stalaggh- the noisy analog static is still there; and the insane scratching and throat-shredding too (even if multiplied hundredfold)- three vocalists (including a female) express improvisatory sounds of lunacy as the other instruments (with no less than two drum kits) fill and adorn the half-hour session. Dissonant frequencies collide amongst irrationally distorted vocals, sometimes guitar chords are actually heard clearly, and rarely one also hears definite electronic semi-melodies underneath the colossal quantities of feedback. On the whole, though, 'PT' is an unlistenable (in a Merzbow-like sense) half-hour expression of the most hideous feelings lying in the subconscious. Of course, the notion of music is basically insignificant here, though the process does sometimes take on a definite form- sometimes with just a barely rhythmic percussive patter, sometimes resembling some black metal band from the recesses of the underground rehearsing their guts out. Stalaggh are to music what Duchamp was to sculpture, and anti-establishment or destabilizing forms of expression are never a bad thing in such a disgustingly egalitarian society such as ours. Stalaggh, like Wagner, Darkthrone, Kraftwerk, and countless other great composers, make it clear that art and ideology are intrinsically inseparable. 10/10

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 12:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zet Project Nihil dan wel erg weinig aan maar ik ben toch benieuwd.

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 12:40 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

OK, hier nog maar een andere recensie om je te overtuigen:

http://www.geocities.com/themothergoat/stalaggh_projekt_terror.html

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 21:02 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 07-10-2004 21:03]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2004 21:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
P.T. zal je zeker niet teleurstellen! Ik heb er echt moeite mee het in 1 keer te beluisteren.

Da's toch helemaal niet leuk??? Sjonge jonge.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 23:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vandaag Project Nihil weer eens een draai gegeven en het begint me steeds beter te bevallen; Ook hoor ik er steeds meer afwisseling en ook echt muziek in.
Maar ziek? Nee ik had 'm aanstaan toen ik een paar uurtjes slaap ging inhalen en hij sliep heerlijk (nee dit is niet negatief bedoelt).

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com