|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat hij een hoop poen heeft kan je hem niet kwalijk nemen maar hij moet wel gewoon zijn bestellingen (op tijd) opsturen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: vergeet vooral Forgotten Tomb en ZEKER Ondskapt niet!! Shining is trouwens zijn eigen band. |
|
quote: Ik heb wel is één mp3 van Forgotten tomb gehoord en die klonk wel vrij goed wat ik me kan herinneren. Van Ondskapt heb ik nooit muziek gehoord. Dat Shining zijn eigen band was wist ik niet, ik zal wel het interview in 'New era mag' weer is lezen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Stalaggh is zeker in goed gezelschap bij Selbstmord! quote: |
|
Dus Kvartforth (of hoe hij ook heet) van Shining is de man achter Selbstmord, en hij is miljonair? Gaaf, zeker omdat ze zulke hoogwaardige cd's uitbrengen, alle selbstmord bands zijn gaaf. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Het zijn redelijk goede bands binnen de scene, maar geen van hen vind ik geniaal. Ondskapt heeft wel goede momenten, maar haalt het bij lange na niet bij DMDS van Mayhem. quote: |
|
quote: Met DMDS noem je ook wel een klassieker, logisch dat daar moeilijk aan voldaan kan worden. Ik vind selbstmord toch een label met zeer hoogwaardige black metal en de juiste instelling (behalve dan de slechte service). Bloodline was nog niet genoemd ivm het label. Bloodline = Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: dus Stalaggh gaat niet tekenen bij Selbstmord want ze betalen niet goed en die sukkel is een onbetrouwbare klootzak. right? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Stalaggh zal zelf wel beslissen of ze bij Selbstmord tekenen. Ze willen hun audio-terror op een grotere schaal verspreiden en zoeken daarom naar een groter UG label dan New Era. De cd die wij hebben uitgebracht (projekt nihil) is pas een maand uit en nu al bijna uitverkocht... |
|
Baal je dan niet dat je bestverkopende "band" waarschijnlijk naar een ander label overstapt??? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Het is wel jammer, vooral omdat ik Stalaggh zelf een van de meest interessante bands van de laatste tijd vind. Stalaggh wil zich niet beperken tot 1 label: wij brachten de 7" en cd uit, Total Holocaust records (Zweden) de LP, BRH records uit Polen de tape. Er zijn een flink aantal labels die ook dingen van ze willen uitbrengen (waaronder dus Selbstmord). Wij zullen in de toekomst zeker nog een nieuwe 7" van ze uitbrengen, maar projekt terror wordt door een ander label uitgebracht. |
|
even hard erin stampen dat dit harder heerst dan menigeen verwacht voor aanvang van de eerste luisterbeurt... geniaal ziek gewoon Je moeder. |
|
quote: Juist! Stalaggh gaat in maart Projekt Terrror opnemen en die schijnt nog veel tergender dan Projekt Nihil te worden. Ik kan haast niet wachten! Hij komt zeer waarschijnlijk uit bij Selbstmord services. |
|
quote: |
|
quote: Heb je Stalaggh ooit wel een gehoord dan? Je kunt pas een mening vormen als je weet hoe Stalaggh klinkt... |
|
He JVV.... Voor een nihilistische underground project moet ik zeggen dat je onwijs hard je act aan het promoten bent. Lijkt bijna alsof je een ingehuurde PR man bent. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik doe voor alle bands op mijn label keiharde promotie...eerst voor Mordaehoth en nu voor Stalaggh (en daarna voor Weltbrand...cd komt over een paar maanden uit). en ik ben zelf een erg groot fan van Stalaggh... |
|
quote: Dus het is zeker? Gaaf! Erg leuke band dat Weltbrand. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Weltbrand is nu nog druk bezig met het opnemen van nieuwe nummers en daarna proberen we de cd z.s.m. uit te brengen. Eerst brengen we nog een 7" split met Altar of Perversion en Mordaehoth uit die allebei een Der Blutharsch cover spelen in BM stijl. |
|
quote: ^1000!! wooow, hier ben ik zeker benieuwd naar!!! |
|
quote: Naar Weltbrand of de Mordaehoth/AOP split 7"??? [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 17-02-2004 19:37] |
|
Der Blutharsch covers dus! |
|
quote: Ik heb de versie van Mordaehoth al gehoord! Echt heel gaaf met NL'se teksten "Kamp voor zegen of dood" echt super! |
|
heh? het origineel is: Unserem Bataljon kennt nur Kampf, Sieg, oder Tot!! beetje erg vrije vertaling? |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |