IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
JVV
Usericon van JVV
Posted 22-01-2004 19:43 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Daar moet ik je gelijk in geven...maar als je toch geld zat hebt kun je de bands goed betalen en goede platen uitbrengen. Hij heeft Hellhammer ook flink wat $$$$ betaald om bij Shining te drummen.

quote:
Op 22 januari 2004 19:42 schreef Verval het volgende:
Hij heeft wel verdomd goeie bands getekend. (Craft, Shining, Leviathan, Joyless)

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-01-2004 19:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Dat hij een hoop poen heeft kan je hem niet kwalijk nemen maar hij moet wel gewoon zijn bestellingen (op tijd) opsturen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-01-2004 19:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 19:42 schreef Verval het volgende:
Hij heeft wel verdomd goeie bands getekend. (Craft, Shining, Leviathan, Joyless)

vergeet vooral Forgotten Tomb en ZEKER Ondskapt niet!!

Shining is trouwens zijn eigen band.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-01-2004 20:04 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 19:56 schreef aerodis het volgende:

Ik heb wel is één mp3 van Forgotten tomb gehoord en die klonk wel vrij goed wat ik me kan herinneren. Van Ondskapt heb ik nooit muziek gehoord.

Dat Shining zijn eigen band was wist ik niet, ik zal wel het interview in 'New era mag' weer is lezen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

JVV
Usericon van JVV
Posted 22-01-2004 20:07 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Stalaggh is zeker in goed gezelschap bij Selbstmord!
quote:
Op 22 januari 2004 19:56 schreef aerodis het volgende:

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-01-2004 20:13 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Dus Kvartforth (of hoe hij ook heet) van Shining is de man achter Selbstmord, en hij is miljonair? Gaaf, zeker omdat ze zulke hoogwaardige cd's uitbrengen, alle selbstmord bands zijn gaaf.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

JVV
Usericon van JVV
Posted 22-01-2004 20:29 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Het zijn redelijk goede bands binnen de scene, maar geen van hen vind ik geniaal. Ondskapt heeft wel goede momenten, maar haalt het bij lange na niet bij DMDS van Mayhem.

quote:
Op 22 januari 2004 20:13 schreef Aeolus het volgende:
Dus Kvartforth (of hoe hij ook heet) van Shining is de man achter Selbstmord, en hij is miljonair? Gaaf, zeker omdat ze zulke hoogwaardige cd's uitbrengen, alle selbstmord bands zijn gaaf.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-01-2004 21:55 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 20:29 schreef JVV het volgende:
Het zijn redelijk goede bands binnen de scene, maar geen van hen vind ik geniaal. Ondskapt heeft wel goede momenten, maar haalt het bij lange na niet bij DMDS van Mayhem.

Met DMDS noem je ook wel een klassieker, logisch dat daar moeilijk aan voldaan kan worden. Ik vind selbstmord toch een label met zeer hoogwaardige black metal en de juiste instelling (behalve dan de slechte service).

Bloodline was nog niet genoemd ivm het label. Bloodline =

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-01-2004 16:08 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 19:43 schreef JVV het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven...maar als je toch geld zat hebt kun je de bands goed betalen en goede platen uitbrengen.

dus Stalaggh gaat niet tekenen bij Selbstmord want ze betalen niet goed en die sukkel is een onbetrouwbare klootzak.

right?

This is Zodiac speaking...

JVV
Usericon van JVV
Posted 23-01-2004 16:38 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:08 schreef Zodiac het volgende:
dus Stalaggh gaat niet tekenen bij Selbstmord want ze betalen niet goed en die sukkel is een onbetrouwbare klootzak.

right?

Stalaggh zal zelf wel beslissen of ze bij Selbstmord tekenen. Ze willen hun audio-terror op een grotere schaal verspreiden en zoeken daarom naar een groter UG label dan New Era. De cd die wij hebben uitgebracht (projekt nihil) is pas een maand uit en nu al bijna uitverkocht...

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-01-2004 16:42 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Baal je dan niet dat je bestverkopende "band" waarschijnlijk naar een ander label overstapt???

This is Zodiac speaking...

JVV
Usericon van JVV
Posted 23-01-2004 16:46 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:42 schreef Zodiac het volgende:
Baal je dan niet dat je bestverkopende "band" waarschijnlijk naar een ander label overstapt???

Het is wel jammer, vooral omdat ik Stalaggh zelf een van de meest interessante bands van de laatste tijd vind. Stalaggh wil zich niet beperken tot 1 label: wij brachten de 7" en cd uit, Total Holocaust records (Zweden) de LP, BRH records uit Polen de tape. Er zijn een flink aantal labels die ook dingen van ze willen uitbrengen (waaronder dus Selbstmord). Wij zullen in de toekomst zeker nog een nieuwe 7" van ze uitbrengen, maar projekt terror wordt door een ander label uitgebracht.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

even hard erin stampen dat dit harder heerst dan menigeen verwacht voor aanvang van de eerste luisterbeurt... geniaal ziek gewoon

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 9:20 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 23:10 schreef karnivoor het volgende:
even hard erin stampen dat dit harder heerst dan menigeen verwacht voor aanvang van de eerste luisterbeurt... geniaal ziek gewoon

Juist! Stalaggh gaat in maart Projekt Terrror opnemen en die schijnt nog veel tergender dan Projekt Nihil te worden. Ik kan haast niet wachten! Hij komt zeer waarschijnlijk uit bij Selbstmord services.

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 9:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 9:19 schreef wladimir het volgende:
... Stalaggh is a misanthropik-nihilistik projekt of leading individuals from both the Dutch black metal and electro/ambient scenes. Their goal is propagating the sonic ideology of human genocide...

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 9:48 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 9:23 schreef campske666 het volgende:

Heb je Stalaggh ooit wel een gehoord dan? Je kunt pas een mening vormen als je weet hoe Stalaggh klinkt...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 9:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

He JVV....

Voor een nihilistische underground project moet ik zeggen dat je onwijs hard je act aan het promoten bent. Lijkt bijna alsof je een ingehuurde PR man bent.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 9:53 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 9:50 schreef Chelman het volgende:
He JVV....

Voor een nihilistische underground project moet ik zeggen dat je onwijs hard je act aan het promoten bent. Lijkt bijna alsof je een ingehuurde PR man bent.

Ik doe voor alle bands op mijn label keiharde promotie...eerst voor Mordaehoth en nu voor Stalaggh (en daarna voor Weltbrand...cd komt over een paar maanden uit). en ik ben zelf een erg groot fan van Stalaggh...

Sater
Usericon van Sater
Posted 17-02-2004 13:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 9:53 schreef JVV het volgende:
(en daarna voor Weltbrand...cd komt over een paar maanden uit)

Dus het is zeker? Gaaf! Erg leuke band dat Weltbrand.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 16:45 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 13:05 schreef Sater het volgende:
Dus het is zeker? Gaaf! Erg leuke band dat Weltbrand.

Weltbrand is nu nog druk bezig met het opnemen van nieuwe nummers en daarna proberen we de cd z.s.m. uit te brengen. Eerst brengen we nog een 7" split met Altar of Perversion en Mordaehoth uit die allebei een Der Blutharsch cover spelen in BM stijl.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2004 19:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 16:45 schreef JVV het volgende:
Weltbrand is nu nog druk bezig met het opnemen van nieuwe nummers en daarna proberen we de cd z.s.m. uit te brengen. Eerst brengen we nog een 7" split met Altar of Perversion en Mordaehoth uit die allebei een Der Blutharsch cover spelen in BM stijl.

^1000!!

wooow, hier ben ik zeker benieuwd naar!!!

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 19:37 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 19:35 schreef aerodis het volgende:
^1000!!

wooow, hier ben ik zeker benieuwd naar!!!

Naar Weltbrand of de Mordaehoth/AOP split 7"???

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 17-02-2004 19:37]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2004 19:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Der Blutharsch covers dus!

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 19:39 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 19:37 schreef aerodis het volgende:
Der Blutharsch covers dus!

Ik heb de versie van Mordaehoth al gehoord! Echt heel gaaf met NL'se teksten "Kamp voor zegen of dood" echt super!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2004 19:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heh?
het origineel is: Unserem Bataljon kennt nur Kampf, Sieg, oder Tot!!

beetje erg vrije vertaling?

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com