IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
Ilsa She-wolf
Usericon van Ilsa She-wolf
Posted 01-03-2004 9:54 by Ilsa She-wolf Wijzig reactieProfiel van Ilsa She-wolfQuote dit bericht

Chelman laat zich wel erg kennen door elke dag op dit forum rond te hangen. Daarnaast ken jij mij niet, dus waarom zou jij, als je mij daarop aanvalt, impliceren dat Chelman een betere baan zou hebben?
En wat is er mis met Ebay?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-03-2004 9:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 9:54 schreef Jenje het volgende:
tut tut elfje je mag bands niet afzeiken van alt X!

O, o, ik kijk wel uit dan!
quote:
Op 1 maart 2004 9:54 schreef Ilsa She-wolf het volgende:
Chelman laat zich wel erg kennen door elke dag op dit forum rond te hangen. Daarnaast ken jij mij niet, dus waarom zou jij, als je mij daarop aanvalt, impliceren dat Chelman een betere baan zou hebben?
Omdat Chelman een goede baan heeft. Overigens "hangen" hier wel meer mensen de hele dag rond, OOK goed betaald.
quote:

quote:
Op 9 december 2003 18:43 schreef JVV het volgende:
Helaas, alle October Tide cd's zijn al lang weg, ik heb er nog 1 voor mezelf. Je kunt de Stalaggh cd (gelimiteerd tot 1000) bestellen bij:
neweraproductions@email.com
Ze kosten 15 euro (incl. verzendkosten).

terwijl Chelman het toevallig tegenkomt op Ebay?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 01-03-2004 9:59]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 10:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 9:54 schreef Ilsa She-wolf het volgende:

Ik poep ook elke dag...dus? Wat zegt dat over mij?

Er is niks mis met eBay..JVV zit zich hier echter altijd als ubergrimmige truie anti-commercieele BM warrior....terwijl hij dus eigenlijk wel gewoon een behoorlijk commercieele insteek heeft...waar overigens niks mis mee is..... Ik vond het alleen grappig hoe zijn profileringn iet strookt met zijn handelen....het was trouwens geen aanval, zoals jij dat noemde, maar een constatering.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-03-2004 10:12]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Ilsa She-wolf
Usericon van Ilsa She-wolf
Posted 01-03-2004 10:20 by Ilsa She-wolf Wijzig reactieProfiel van Ilsa She-wolfQuote dit bericht

Hoe kom jij erbij dat het mij interesseert hoeveel iemand verdient? Het punt dat ik wilde maken was dat iemand blijkbaar de hele dag de tijd heeft om op dit forum te zitten.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 10:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 10:20 schreef Ilsa She-wolf het volgende:
Hoe kom jij erbij dat het mij interesseert hoeveel iemand verdient? Het punt dat ik wilde maken was dat iemand blijkbaar de hele dag de tijd heeft om op dit forum te zitten.

Sommige mensen kunnen nu eenmaal zelf hun tijd indelen EN geld verdienen....

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-03-2004 10:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

En ik kan modereren en geld verdienen tegelijk! Misschien kunnen sommige mensen ook wel ONTOPIC blijven?

I'm not being rude. You're just insignificant.

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:35 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 9:31 schreef Chelman het volgende:
Toen had je er nog maar een.

Daarna was je op zoek.... en nu ben je ze weer aan het verpatsen:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2599087647&category=43636

hmmmmmmmmm....

oh ja..hier in de topic kreeg je er 50 stuks en op eBay maar 25.... damn dude je hebt een beter geheugen nodig.

Ik heb er een flink aantal bij een distro in Amerika kunnen kopen (en dat was niet goedkoop!) en om mijn investering er weer uit te krijgen verkoop ik er een aantal op eBay

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2004 11:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb het gehoort laatst, vond het poep

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:40 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:37 schreef spectre het volgende:
ik heb het gehoort laatst, vond het poep

Je kan Stalaggh niet beoordelen na een keer luisteren...toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het ook maar erg vage "muziek". Maar na herhaald luisteren (ondergaan) vond ik het zo gaaf dat ik besloot het uit te brengen op mijn label.

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:42 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 10:10 schreef Chelman het volgende:
Ik poep ook elke dag...dus? Wat zegt dat over mij?

Er is niks mis met eBay..JVV zit zich hier echter altijd als ubergrimmige truie anti-commercieele BM warrior....terwijl hij dus eigenlijk wel gewoon een behoorlijk commercieele insteek heeft...waar overigens niks mis mee is..... Ik vond het alleen grappig hoe zijn profileringn iet strookt met zijn handelen....het was trouwens geen aanval, zoals jij dat noemde, maar een constatering.

Wat is er mis met commercie? Ik probeer alleen genoeg geld te verdien om weer een cd uit te kunnen brengen. New era is slechts mijn hobby, mijn beroep is kunstenaar en daarmee verdien ik heel wat meer dan met een obscuur BM labeltje.

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 01-03-2004 11:42]

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2004 11:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:40 schreef JVV het volgende:
Je kan Stalaggh niet beoordelen na een keer luisteren...toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het ook maar erg vage "muziek". Maar na herhaald luisteren (ondergaan) vond ik het zo gaaf dat ik besloot het uit te brengen op mijn label.
ik heb 2 samples van een promocd van Blazing Productions, misschien nog een keer opzetten is idd misschien verstandig, vond het iig al wel beter dan Hellicon, das pas een verschrikking

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 11:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:42 schreef JVV het volgende:
Wat is er mis met commercie? Ik probeer alleen genoeg geld te verdien om weer een cd uit te kunnen brengen. New era is slechts mijn hobby, mijn beroep is kunstenaar en daarmee verdien ik heel wat meer dan met een obscuur BM labeltje.

Met commercie is absoluut niks mis.

Jij komt wel vaak over als een truie anti-commercie BM warrior...daardoor vond ik het e.e.a. grappig.......

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:44 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:42 schreef spectre het volgende:
ik heb 2 samples van een promocd van Blazing Productions, misschien nog een keer opzetten is idd misschien verstandig, vond het iig al wel beter dan Hellicon, das pas een verschrikking

die 2 samples geven echt een heel beperkt beeld van Stalaggh. Het is 1 lang stuk van 35 min., als je er een stukje van hoort werkt het niet. Het is een soort reis door de diepste hellekrochten van de menselijke ziel.

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:47 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:43 schreef Chelman het volgende:
Met commercie is absoluut niks mis.

Jij komt wel vaak over als een truie anti-commercie BM warrior...daardoor vond ik het e.e.a. grappig.......

Ik ben echt niet zo'n standaard BM mannetje. Ik luister al 20 jaar naar metal en zeker niet alleen naar BM. Ik luister ook naar heavy, speed, power, thrash, death etc etc. metal.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-03-2004 11:47 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:42 schreef spectre het volgende:
... vond het iig al wel beter dan Hell Icon, das pas een verschrikking

Mooi.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

JVV
Usericon van JVV
Posted 01-03-2004 11:49 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:47 schreef Macabre het volgende:
Mooi.

Ja, dat was zeker een goed compliment! Stalaggh staat zelfs in de verkoop top 10 op nummer 5 bij Blackmetal.com....those crazy yanks....

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2004 11:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:47 schreef Macabre het volgende:
Mooi.
ja dat is misschien ook wel een compliment, aangezien dat is wat je wilt losmaken bij mensen

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-03-2004 11:51 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ja

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

JVV
Usericon van JVV
Posted 29-03-2004 0:05 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Net de advance cd van Projekt Terrror beluisterd...zo iets zieks heb ik nog nooit gehoord! Hierbij vergeleken is Projekt Nihil easy listening. De vocalen zijn ongetwijfeld de gestoordste ooit op plaat gezet, ik werd er helemaal koud van.

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 29-03-2004 0:06]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 0:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

wordt ie wat 'drukker'dan project nihil? Meer vocalen, sneller op gang komend?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-03-2004 0:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja hoor eens, ik weet het allemaal niet meer hoor. Ik dacht dat ik vorige week al de ziekste CD aller tijden had gehoord, kan ik nu weer m'n mening bijstellen. Wanneer zijn jullie d'r eens uit .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 29-03-2004 0:08 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

ik vond nihil lekker rustgevend op een zieke manier, lekker slepend, tergender. hoop dus juist niet dat hij sneller wordt of met meer 'zang' erin... lekker sferisch, lekker lijden

JVV
Usericon van JVV
Posted 29-03-2004 0:09 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:07 schreef kwelgeest het volgende:
wordt ie wat 'drukker'dan project nihil? Meer vocalen, sneller op gang komend?
Het gekrijs gaat vrijwel de hele tijd door, deze keer met 3 verschillend 'zangers', het is echt bijna onluisterbaar.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 0:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:09 schreef JVV het volgende:
Het gekrijs gaat vrijwel de hele tijd door, deze keer met 3 verschillend 'zangers', het is echt bijna onluisterbaar.
hhmmzz dat klinkt mij goed in den oren.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 29-03-2004 0:11 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:08 schreef Je Moeder het volgende:
ik vond nihil lekker rustgevend op een zieke manier, lekker slepend, tergender. hoop dus juist niet dat hij sneller wordt of met meer 'zang' erin... lekker sferisch, lekker lijden
Hij is zeker niet sneller dan Nihil, zelfs een stuk langzamer en tergender, maar het is wel een stuk voller. Ik heb hem pas 1 keer helemaal beluisterd maar ik ben zeer onder de indruk. De opname moet nog gemasterd worden, hopelijk is P.T. over een paar weken helemaal klaar.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com