|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben verdorie die uitnodiging kwijt. (vandaar ook vergeten) Ben vandaag even rond gaan kijken op de Vlaardinger dijk en zag de galerie niet, zag wel een adres op de dam waar posters van Russische schilderijen hangen(?) met verwijzing naar adres in Rotterdam. Kijk morgen wel nog een keer. |
|
quote: Dag Ronald! Kijk maar op de site van de galerie: www.yourown.nl Laat me even weten als je geweest bent! |
|
JVV heeft mail! en ik ga komende week ook naar Schiedam om even te kijken. |
|
JVV ben jij Jeroen van Valkenburg? Mooie schilderijen! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Die kunst van JVV is wel heel mooi ja. Ik zag op die website ook een foto van een schilderij dat verdacht veel op de Stalaggh hoes lijkt. Maar het was toch een ander gezicht. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Verwacht dit weekend een review van de 7" EN LP op Vampire Magazine, ik heb nu voldoende background. Ooit al eens rondgesnuisterd op crimelibrary.com? Lees eens een paar van die verslagen. Ik heb me daar dikwijls afgevraagd hoe verziekt het menselijk brein wel kan worden. Bijvoorbeeld onlangs de man die ruim 10 jaar een meisje in een doos onder zijn bed verstopte (girl in a box), de bekende serial killers (Jeffrey Dahmer, John Gacy ...). Dat is waar je Stalaggh dient te plaatsen, los van alle, so-called, hypes. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
klinkt steeds aangenamer... Je moeder. |
|
quote:Het schilderij Rifvader. |
|
Neen, de foto die ik bedoel staat bij foto impressies van de kunstgallery zelf. Rifvader is dat blauwe gezicht in de foto serie van Jeroen. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Hmm meerdere gezichten uit de schilderijen lijken op dat gezicht van die stalaggh cover. |
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Ja, dat is de hoes voor Projekt Terrror! Hij kost slechts 1250,-...Ik heb in het verleden ook hoesjes gemaakt voor allerlei andere bands (oa Immortal, re-edition Battles in the North: blauw/witte demonenkop) |
|
quote: Dat klopt, en wie ben jij? |
|
quote: Het intro voor het eerste nummer van de cd plaguewielder (dat gekreun en rare geluiden) is een stukje van Projekt Nihil van Stalaggh. Darkthrone heeft dus een stukje gejat! Je zult echt de Stalaggh LP moeten hebben om het te horen! |
|
quote: zucht, laatmaar... ik geloof het dus niet, omdat dus niemand iets konkreets kan laten horen! en ik ga niet iets aanschaffen omdat te checken of het eventueel waar kan zijn, als het echt gejat was stond hier allang een mp3... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
lekker belangrijk okk, trouwens. ik spoel dat stukje gewoon door. Oud Vuil. |
|
ik vind het wel belangrijk omdat dit gebruikt wordt om de stalaggh plaat aan de man te brengen, een ordinaire verkoopstunt dus, eerst horen, dan geloven! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 05-07-2003 1:12] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
uhhh, okeej. Oud Vuil. |
|
quote: Jesses man, jij bent te lui om zelf te gaan luisteren/zoeken en je verwacht dat mp3s op een dienblaadje aangerijkt worden? Het woord van meerdere (true en kriege) mensen niet genoeg voor je? |
|
nee Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
[quote]Op 5 juli 2003 1:05 schreef humanator het volgende: ik vind het wel belangrijk omdat dit gebruikt wordt om de stalaggh plaat aan de man te brengen, een ordinaire verkoopstunt dus, eerst horen, dan geloven![/quote Wij (new era productions, die de 7" hebben uitgebracht) hebben NOOIT dit gegeven als verkoopstunt gebruikt (in onze flyer vermelden we dit niet!) Ook het Zweedse Total Holocaust (die de LP heeft uitgebracht) vermeld nergens op z'n flyers of website deze informatie. Dit staat alleen in een recensie die te vinden is op een site van Revival records. Stalaggh zelf weet niet eens dat D.T. het gebruikt heeft en ik denk ook niet dat ze het ook maar iets kan interesseren (zie Stalaggh interview in the Anti-art manifesto!). Dus over een ordinaire verkoopstunt kan je niet spreken. Stalaggh is niet echt een commerciele band, deze 'muziek' (ze noemen het zelf audio-terror) is bijna onluisterbaar voor normale mensen. JVV, New Era productions. |
|
uuurgh.. het is echt zo dat het intro van Darkthrone verdacht veel (iets teveel) op Stallagh lijkt.. zelf heb ik een keer een advance tape gehad van 1 van de leden van Stallagh en ik moet zeggen dat de gelijkenis wel heel erg hezelfde is.. een beetje hetzelfde als die geile Olson twins (die bijna 18 worden!!)... whahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat men hier wil duidelijk maken is dat je je niet zo moet aanstellen, humanator. En voor dat je je frustraties op mij afvuurt; ik ben niet de enige die dit denkt, maar wel die het zegt. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
o sorry dat ik me aanstel hoor Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |