IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-07-2003 16:14 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:48 schreef karnivoor het volgende:
wat mij betreft alleen als achtergrond muziek... tenzij je er niet bij nadenkt dat het enigszins 'gemaakt en bedacht' zou kunnen zijn en je helemaal uitleeft met je scheermes. maar dat zit er niet in bij deze band voor mij.

en heb hem niet dus valt weinig te ftp-en...

Ik moet toch even zeuren, maar hoe kan iets nou bedacht en gemaakt zijn als het spontaan is ingespeeld? (Er vanuit gaande natuurlijk DAT het spontaan is ingespeelt.) Abruptum kreeg dat verwijt ook, maar zo iets kan je niet van te voren bedenken (misschien in grote lijnen). Als je muziek op de gangbare manier schrijft MAAK je iets dat BEDACHT is met een tekst die je van te voren bedenkt. Of zie ik dat fout?

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 01-07-2003 16:15 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik denk dat hij het niet meer vertrouwd met al die hype eromheen, dat het daardoor iets te bedacht en gemaakt overkomt.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-07-2003 16:32 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Hmm, point well taken. Al vind ik het met die hype wel mee vallen. Buiten 3 interviews en een goede promotie van New Era Productions en Total Holocaust Records zie ik weinig van Stalaggh.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2003 16:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zoals warrior of odin al zei, het zit me vooral dwars dat het allemaal zo overdreven overkomt... dat de essentie en de 'puurheid' daarnaast wel goed kunnen zijn ben ik het ook wel mee eens. maar toch zit het me niet helemaal lekker. ik heb zo'n idee dat dat met die voor moord veroordeelde kerel en pchiatrische patient ook een verzinsel is eromheen, zo komt het iig bij mij over...

maar qua essentie heb ik iig niks te zeiken, wat me wel dwars ligt is dat het zo 'cult' wordt gemaakt zoals meer dingen tegenwoordig zo cult zijn en daardoor door iedereen zo wordt gezocht waardoor de essentie achterblijft bij het 'hebben' van zoiets. ik ben bang dat dat met stalaggh ook zo zal gaan lopen en dat is iets waar ik niks mee te maken wil hebben... kijk bijvoorbeeld naar die von - satanic blood angel 2lp, zoals in dat bijgevoegde hoesje von helemaal de hemel in wordt geprezen op een manier dat het niet op de muziek gericht is maar op de 'cult' en status van von gericht...

en ik moet zeggen dat het nu met onweer buiten goed toeven is met die satanic blood 7"

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-07-2003 16:52]

Je moeder.

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 01-07-2003 20:30 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ik ken een geaffilieerd individu van de band, en ik kan wel zeggen dat als de helft van wat ze zeggen onzin is, de helft toch zeker waar, waaronder de geestelijke en juridische gesteldheid van enkele leden.

Overigens heeft Darkthrone wel hun Plaguewielder intro gejat, zonder credits. Lijers bij Darkthrone's label hadden ook de Stalaggh demo ontvangen.

PS: kheb een van de 30 promo's. Yay me.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2003 21:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah kej...

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 02-07-2003 15:08 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Stalaggh!
Hail! Hier JVV van New Era productions (het label wat gek genoeg was om de Stalaggh 7" uit te brengen en ik heb de hoes geschilderd voor Projekt Nihil en Projekt Terrror). Erg interessant om te zien dat er zoveel te doen is om Stalaggh~! Ik kan jullie verzekeren dat alles in de biografie waar is. Ik heb de "murder convict" en "mental patient" beiden een keer ontmoet en dat was geen prettige ervaring. Mochten jullie de Stalaggh 7" / LP / shirt willen bestellen dan kan dat bij ons. Ook voor vragen over Stalaggh. Ik heb o.a. de tekening v.d mental patient die hij enkele uren voor zijn dood heeft gemaakt. Mocht men nog twijfelen aan de waanzin van dit figuur, dan zal ik je de tekening toemailen. Werkelijk een van de ziekste tekeningen ooit!
neweraproductions@email.com

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-07-2003 15:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Posten!

JVV
Usericon van JVV
Posted 02-07-2003 15:24 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 17:41 schreef aerodis het volgende:
yep, er word een digipack uitgebracht, met dezelfde cover als de LP, maar het gezicht komt er dan uit (embrossed heet dat ? )

De tape komt ergens tegen het einde van de zomer uit.
Het lijkt mij ook dat er geen fukk van waar is, maarja, het is een goede grap, en ik vind het wel okay om alles te hebben wat er uit komt van Stalaggh

Bjorn toch! Je denkt toch niet dat Stalaggh een goede grap is? Ik garandeer je, dat alles waar is, hoe raar het ook mag klinken!
JVV, New Era

Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 02-07-2003 15:25 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

quote:
Op 1 juli 2003 13:59 schreef Ragnarok het volgende:
O ja tuurlijk,"menselijke normen en waarden" horen totaal niet bij je ozo misanthropische houding he?
Misschien als je wat ouder bent snap je het een beetje,val me tot dan niet lastig met je domme gezever

Janienke is geloof ik net, of nog geen 17.
Fulco is 20+.... janienke, een hardhandige liposuctie op je hersenpan is misschien maar het beste.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 02-07-2003 16:53 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ik ben 24, Nachtvorst (je aldus gelijk gevend) Zal je binnenkort weer eens lastigvallen. Welcome Back, by the way! Heb je die UVA live tapes al?
@ JVV: is die Stalaggh digi-cd al uit? Zo neen, wanneer wel?

JVV
Usericon van JVV
Posted 02-07-2003 17:03 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 16:53 schreef Macabre het volgende:
Ik ben 24, Nachtvorst (je aldus gelijk gevend) Zal je binnenkort weer eens lastigvallen. Welcome Back, by the way! Heb je die UVA live tapes al?
@ JVV: is die Stalaggh digi-cd al uit? Zo neen, wanneer wel?

Stalaggh cd moet over een paar maanden uit zijn (als we genoeg geld hebben...) De tape (met tekening van de mental patient als cover art) komt binnen 2 maanden uit bij het Poolse Blutreinheit records.
JVV, New Era

JVV
Usericon van JVV
Posted 02-07-2003 17:22 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

[quote]Op 22 juni 2003 23:01 schreef aerodis het volgende:
Ik heb een interview ontvangen van een italiaans magazine, met stalaggh, (met bandfoto's) en het is idd allemaal net iets té.

Dit zijn geen bandfoto's!!! Dit zijn foto's van dode mensen! Stalaggh zal NOOIT te zijn zijn op foto's! Wel een superziek interview trouwens! Staat in het blad "Funeral Maelstrom of Hate necrozine III" (wat een naam voor een blad!)
JVV, New Era

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2003 0:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

het maakt het alweer wat geloofwaardiger hehe ik zal eens zien ofk mn centen er nu aan uit ga geven

Je moeder.

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 15:46 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 15:08 schreef JVV het volgende:
Stalaggh!
Hail! Hier JVV van New Era productions (het label wat gek genoeg was om de Stalaggh 7" uit te brengen en ik heb de hoes geschilderd voor Projekt Nihil en Projekt Terrror). Erg interessant om te zien dat er zoveel te doen is om Stalaggh~! Ik kan jullie verzekeren dat alles in de biografie waar is. Ik heb de "murder convict" en "mental patient" beiden een keer ontmoet en dat was geen prettige ervaring. Mochten jullie de Stalaggh 7" / LP / shirt willen bestellen dan kan dat bij ons. Ook voor vragen over Stalaggh. Ik heb o.a. de tekening v.d mental patient die hij enkele uren voor zijn dood heeft gemaakt. Mocht men nog twijfelen aan de waanzin van dit figuur, dan zal ik je de tekening toemailen. Werkelijk een van de ziekste tekeningen ooit!
neweraproductions@email.com

Hee Jeroen!
Ronald hier, ben vergeten naar die opening te gaan..doh. Was nog wel heel erg in de buurt.

JVV
Usericon van JVV
Posted 03-07-2003 16:42 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:46 schreef Egregius het volgende:
Hee Jeroen!
Ronald hier, ben vergeten naar die opening te gaan..doh. Was nog wel heel erg in de buurt.

Dag Ronald! Ik dacht dat je wel zou komen omdat het in jouw woonplaats was! De opening was wel ok! Je moet zeker een keer gaan kijken! Op die expositie hangt ook het schilderij wat gebruikt gaat worden als hoes voor Projekt Terrror van Stalaggh! Dus alle Stalaggh liefhebbers moeten zeker gaan kijken! De galerie heet "Your own..." en het adres is Vlaardingerdijk 251 in Schiedam. Hoe is het verder met jou?
JVV

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 03-07-2003 16:46]

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 03-07-2003 18:15 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 1 juli 2003 20:30 schreef Egregius het volgende:

Overigens heeft Darkthrone wel hun Plaguewielder intro gejat, zonder credits. Lijers bij Darkthrone's label hadden ook de Stalaggh demo ontvangen.

ik vindt dat 1 van jullie nou eindelijk dat intrro maar eens moet gaan posten hier, zodat ik kan horen of het werkelijk waar is wat jullie allemaal zeggen, want op dit moment geloof ik NIET dat darkthrone iets jat van een andere band

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

JVV
Usericon van JVV
Posted 03-07-2003 21:23 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 18:15 schreef humanator het volgende:
ik vindt dat 1 van jullie nou eindelijk dat intrro maar eens moet gaan posten hier, zodat ik kan horen of het werkelijk waar is wat jullie allemaal zeggen, want op dit moment geloof ik NIET dat darkthrone iets jat van een andere band

Dan koop je toch gewoon de Darkthrone cd en de Stalaggh LP! Het zijn allebei platen die niet in je collectie mogen ontbreken...

Warrior_of_Odin
Posted 03-07-2003 21:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Dat ligt uiteraard aan je smaak

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 21:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Spelen jullie ook nog riddertje en piraatje? Aangezien jullie ook nog nazitje spelen.

Warrior_of_Odin
Posted 03-07-2003 22:19 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

och daar hebben we Heer R. die al 20 jaar naar black metal luisterd en iemand in elkaar gaat slaan.

http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=grappigd

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 03-07-2003 22:21]

Warrior_of_Odin
Posted 03-07-2003 22:21 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

*dubbelpost*

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 03-07-2003 22:21]

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 22:24 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

30% van dat verhaal is meschien waar. Voor de rest heeft ie het zelf erbij verzonnen. Hoe kan ik nou 20 jaar bm luisteren... ik ben 17.

Warrior_of_Odin
Posted 03-07-2003 22:28 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Lijkt me sterk dat iemand een heel msn gesprek gaat aanpassen om het op een klein forum te posten.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 04-07-2003 0:02 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 3 juli 2003 21:23 schreef JVV het volgende:
Dan koop je toch gewoon de Darkthrone cd en de Stalaggh LP! Het zijn allebei platen die niet in je collectie mogen ontbreken...

dt cd heb ik uiteraard,ik wil gewoon die intro horen om te oordelen offie gejat is, geloof er namelijk de ballen van... dus effe mp3tje van bakken, van dat intro en hier posten is toch niet veel werk?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com