|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
he gaaf ! (pakt biertje en gaat er eens goed voor zitten* |
|
hmm..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Reden genoeg om er niet naar te luisteren lijkt me zo (en nu ben voor de verandering niet sarcastisch). Wat een ongelofelijke hoop onzin , en dat in slechts enkele zinnen. |
|
quote: zoals je zelf al toegeeft is de swastika ook gejat en kameraad wordt nog steeds met dezelfde mate gebruikt hoor meneer de ongeinformeerde Je moeder. |
|
quote:Ze is ene mevrouw kameradski! |
|
ah whatever maar goed, ik liep toch weer achter de feiten aan... Je moeder. |
|
Damn, wat een chaos alleen doordat ik comrade zei. Maargoed nog even een statement neerzetten, Hoeveel metalheads hier zijn niet begonnen met kutmuziek? In het leven draait het erom om jezelf te verbeteren op alle mogelijke punten. |
|
juist maar de manier waarop is ook iets wat telt... als je alleen maar veranderd vanwege anderen ben je alsnog geen zak waard wat dat betreft... Je moeder. |
|
Helemaal mee eens, je moet je eigen weg/identiteit ontdekken. |
|
en nu maar eens ontopic gaan... ik heb mn mening neergepleurd en deze hype hoeft niet in mn platenkast te komen ben ik achter gekomen... Je moeder. |
|
Ik zal het maar eens gaan luisteren dan, nog niet gedaan |
|
Dus...? Is deze muziek FTP waardig? |
|
wat mij betreft alleen als achtergrond muziek... tenzij je er niet bij nadenkt dat het enigszins 'gemaakt en bedacht' zou kunnen zijn en je helemaal uitleeft met je scheermes. maar dat zit er niet in bij deze band voor mij. en heb hem niet dus valt weinig te ftp-en... Je moeder. |
|
Leef je je anders dan wel uit met een scheermes? |
|
ik scheer elektrisch ik heb andere manieren om me uit te leven... Je moeder. |
|
Zojuist even die 2 samples geluisterd maar nee dit doet me absoluut niks. 't lijkt artis wel |
|
oak? Je moeder. |
|
Juist |
|
Kom die Coh Den heerschers tour nog? |
|
geen idee, volgend jaar? hehehe maar goed ontopic! ik ben reeds uitgeluld erover... Je moeder. |
|
Ik heb ook weinig meer te melden |
|
STEL KINDEREN!!! JA! WIE HEEFT NOU HET LAATSTE WOORD!! |
|
ik |
|
Trouwens dat Merrimack op die sample site klonk niet echt verkeerd. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |