IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
JVV
Usericon van JVV
Posted 08-10-2004 10:16 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 23:15 schreef kwelgeest het volgende:
Vandaag Project Nihil weer eens een draai gegeven en het begint me steeds beter te bevallen; Ook hoor ik er steeds meer afwisseling en ook echt muziek in.
Maar ziek? Nee ik had 'm aanstaan toen ik een paar uurtjes slaap ging inhalen en hij sliep heerlijk (nee dit is niet negatief bedoelt).

Wacht maar tot je Projekt Terrror hoort, hij is op alle fronten veel extremer dan Nihil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2004 15:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

JVV, het is trouwens NEP and THR present, zonder die s...

ben benieuwd hoe PT verder ontvangen wordt!

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 08-10-2004 16:01 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Staan wel meer taalvouten in, en wie is de "ik" persoon die dat flyertje geschreven heeft?

This is Zodiac speaking...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2004 17:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 16:01 schreef Zodiac het volgende:
Staan wel meer taalvouten in, en wie is de "ik" persoon die dat flyertje geschreven heeft?

Het is taalkundig inderdaad slecht verzorgd, inclusief spelvaoueten. Wel verbazend dat het zo onzorgvuldig gebeurd is, aangezien Stalaggh zo stevig gepromoot word.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2004 21:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 17:29 schreef Chelman het volgende:
Het is taalkundig inderdaad slecht verzorgd, inclusief spelvaoueten. Wel verbazend dat het zo onzorgvuldig gebeurd is, aangezien Stalaggh zo stevig gepromoot word.

Als we dan toch beginnen over spelfouten, " word" [sic] moet een t op het einde erbij krijgen .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

JVV
Usericon van JVV
Posted 09-10-2004 9:45 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 16:01 schreef Zodiac het volgende:

Hakan van Total Holocaust recs...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2004 19:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

@JVV: Ik zit nu Todesstor te luisteren en dat vind ik toch een stuk gaver dan bv P.N.
Het is wat pakkender en zieker dan Stalaggh's P.N. Hoe wordt P.T. in vergelijking tot deze plaat?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-10-2004 21:32 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 19:26 schreef kwelgeest het volgende:
@JVV: Ik zit nu Todesstor te luisteren en dat vind ik toch een stuk gaver dan bv P.N.
Het is wat pakkender en zieker dan Stalaggh's P.N. Hoe wordt P.T. in vergelijking tot deze plaat?

P.T. is veel chaotischer en agressiever dan Todesstor of P.N., wacht maar af, ik denk dat je erg onder de indruk zult zijn!

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-12-2004 15:10 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

DE NIEUWE CD VAN STALAGGH "PROJEKT TERRROR" IS UIT!

Order goes through THR666@telia.com

Prices for individual copies of the albums (postpaid) are.
15euro (Europe), 15us$ (World), 120sek (Sverige).

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 07-12-2004 15:11]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-12-2004 15:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

komt er ook een nieuw tshirt? of is die ik heb nu al kult?

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-12-2004 15:41 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 15:19 schreef aerodis het volgende:
komt er ook een nieuw tshirt? of is die ik heb nu al kult?

Het shirt van Projekt Nihil is helemaal uitverkocht (waren er maar 50 van). Er komt zeker binnenkort een nieuw shirt ter ere van P.Terrror.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-12-2004 13:53 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

lekker originele cover....

maar goed zal wel stoer zijn.

ja JVV begin maar weer met je "stalaggh is koel en ja weer iemand die stalaggh haat"

maar zal em wel een draaibeurt geven....

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 08-12-2004 13:57]

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 08-12-2004 19:49 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

Ik vind die covers wel apart. Komen gewoon alle bandleden aan bod ofzo?

Schel

JVV
Usericon van JVV
Posted 08-12-2004 20:40 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 19:49 schreef VVL het volgende:
Ik vind die covers wel apart. Komen gewoon alle bandleden aan bod ofzo?

Nee, de covers van Stalaggh stellen niet de bandleden voor. Ik ben de kunstenaar die hoezen voor Stalaggh heeft gemaakt en het zijn olieverfschilderijen die ik heb geschilderd onder het luisteren van de "muziek" van Stalaggh. Het schilderij is dus een directe impressie van wat ik hoorde. Het zijn hoofden die een bepaalde gemoedstoestand uitstralen. Stalaggh is geheel anoniem dus ze zullen hun eigen hoofd niet op de cd willen hebben.
voor meer foto's van mijn werk zie:
www.jeroenvanvalkenburg.artolive.nl

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 08-12-2004 20:42]

valfar
Usericon van valfar
Posted 08-12-2004 21:39 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 8 december 2004 20:40 schreef JVV het volgende:
Nee, de covers van Stalaggh stellen niet de bandleden voor. Ik ben de kunstenaar die hoezen voor Stalaggh heeft gemaakt en het zijn olieverfschilderijen die ik heb geschilderd onder het luisteren van de "muziek" van Stalaggh. Het schilderij is dus een directe impressie van wat ik hoorde. Het zijn hoofden die een bepaalde gemoedstoestand uitstralen. Stalaggh is geheel anoniem dus ze zullen hun eigen hoofd niet op de cd willen hebben.
voor meer foto's van mijn werk zie:
www.jeroenvanvalkenburg.artolive.nl

Heb jij de achterkant van het DMDS shirt van Mayhem ontworpen?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-12-2004 21:40]

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-12-2004 21:40 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, dat vroeg ik mij ook al af.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

JVV
Usericon van JVV
Posted 08-12-2004 22:11 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 21:39 schreef valfar het volgende:
Heb jij de achterkant van het DMDS shirt van Mayhem ontworpen?

Nee, helaas! Dit schilderij heb ik als opdracht gemaakt voor een grote Mayhem fan. Die wilde heel graag een schilderij aan de muur met die 3 koppen. Mijn schilderij wordt nu waarschijnlijk gebruikt als cover voor de heruitgave van DMDS.

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-12-2004 7:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik vind het erg gaaf dat als je de voorkant van je Mysteriis boekje tegen het licht houdt die koppen er doorheen schijnen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-12-2004 7:35 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

priceless!!

Dit topic

Suck my piss

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2004 17:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

@JVV: Wanneer krijg jij de nieuwe Stalaggh in je distro?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 11-12-2004 17:12 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 17:35 schreef kwelgeest het volgende:
@JVV: Wanneer krijg jij de nieuwe Stalaggh in je distro?

Hij is vanaf vandaag verkrijgbaar!

Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 28-12-2004 21:09 by Mordante Wijzig reactieProfiel van MordanteQuote dit bericht

Heb net de CD Project terror van de schilder van de CD hoes gekregen. Het is weer een vrolijke blije CD. Ik vind hem ook beter dan de eerste. Die ik op LP heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Mordante op 01-01-2005 3:17]

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-12-2004 21:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-01-2005 18:08]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 28-12-2004 22:33 by Mordante Wijzig reactieProfiel van MordanteQuote dit bericht

Ik ken hem omdat ik een van zijn schilderijen heb.

Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 29-12-2004 5:32 by Mordante Wijzig reactieProfiel van MordanteQuote dit bericht

deze heb ik

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com