|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
JVV, het is trouwens NEP and THR present, zonder die s... ben benieuwd hoe PT verder ontvangen wordt! |
|
Staan wel meer taalvouten in, en wie is de "ik" persoon die dat flyertje geschreven heeft? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Het is taalkundig inderdaad slecht verzorgd, inclusief spelvaoueten. Wel verbazend dat het zo onzorgvuldig gebeurd is, aangezien Stalaggh zo stevig gepromoot word. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als we dan toch beginnen over spelfouten, " word" [sic] moet een t op het einde erbij krijgen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hakan van Total Holocaust recs... |
|
@JVV: Ik zit nu Todesstor te luisteren en dat vind ik toch een stuk gaver dan bv P.N. Het is wat pakkender en zieker dan Stalaggh's P.N. Hoe wordt P.T. in vergelijking tot deze plaat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: P.T. is veel chaotischer en agressiever dan Todesstor of P.N., wacht maar af, ik denk dat je erg onder de indruk zult zijn! |
|
DE NIEUWE CD VAN STALAGGH "PROJEKT TERRROR" IS UIT! Order goes through THR666@telia.com Prices for individual copies of the albums (postpaid) are. 15euro (Europe), 15us$ (World), 120sek (Sverige). [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 07-12-2004 15:11] |
|
komt er ook een nieuw tshirt? of is die ik heb nu al kult? |
|
quote: Het shirt van Projekt Nihil is helemaal uitverkocht (waren er maar 50 van). Er komt zeker binnenkort een nieuw shirt ter ere van P.Terrror. |
|
lekker originele cover.... maar goed zal wel stoer zijn. ja JVV begin maar weer met je "stalaggh is koel en ja weer iemand die stalaggh haat" maar zal em wel een draaibeurt geven.... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 08-12-2004 13:57] |
|
Ik vind die covers wel apart. Komen gewoon alle bandleden aan bod ofzo? Schel |
|
quote: Nee, de covers van Stalaggh stellen niet de bandleden voor. Ik ben de kunstenaar die hoezen voor Stalaggh heeft gemaakt en het zijn olieverfschilderijen die ik heb geschilderd onder het luisteren van de "muziek" van Stalaggh. Het schilderij is dus een directe impressie van wat ik hoorde. Het zijn hoofden die een bepaalde gemoedstoestand uitstralen. Stalaggh is geheel anoniem dus ze zullen hun eigen hoofd niet op de cd willen hebben. voor meer foto's van mijn werk zie: www.jeroenvanvalkenburg.artolive.nl [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 08-12-2004 20:42] |
|
quote: Heb jij de achterkant van het DMDS shirt van Mayhem ontworpen? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-12-2004 21:40] |
|
Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee, helaas! Dit schilderij heb ik als opdracht gemaakt voor een grote Mayhem fan. Die wilde heel graag een schilderij aan de muur met die 3 koppen. Mijn schilderij wordt nu waarschijnlijk gebruikt als cover voor de heruitgave van DMDS. |
|
Ik vind het erg gaaf dat als je de voorkant van je Mysteriis boekje tegen het licht houdt die koppen er doorheen schijnen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
priceless!! Dit topic Suck my piss |
|
@JVV: Wanneer krijg jij de nieuwe Stalaggh in je distro? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hij is vanaf vandaag verkrijgbaar! |
|
Heb net de CD Project terror van de schilder van de CD hoes gekregen. Het is weer een vrolijke blije CD. Ik vind hem ook beter dan de eerste. Die ik op LP heb. [Dit bericht is gewijzigd door Mordante op 01-01-2005 3:17] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-01-2005 18:08] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ken hem omdat ik een van zijn schilderijen heb. |
|
deze heb ik |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |