IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-12-2003 12:27 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Het is ook niet erg om niet origineel te zijn...ik bedoel maar ik vind fleshcrawl een zwaar brute en gave band, maar de originaliteit is ver te zoeken....

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 13:02 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Nee, nog niet, maar stuur me maar een mailtje en ik mail je de flyer, waar de voorkant van de split op staat.

quote:
Op 16 december 2003 12:15 schreef irritante klootzak het volgende:
ook al een scan van de domini inferi / botulistum splijt?

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-12-2003 13:05 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

heb ik gedaan...ontvangen die zooi ....geweldige flyer, hehe

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

De flyer ken ik al... die heb je me zelfs al gemailt..

ik wil gewoon zien hoe de "swirl" is geworden....

dus... stuur mij eens een mailtje JVV.. je weet wel waarheen: de peat metal propaganda office...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 13:22 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

We nemen de splijt mee de 24e naar het concert in Arnhem. Nog even geduld dus...

quote:
Op 16 december 2003 13:19 schreef irritante klootzak het volgende:
De flyer ken ik al... die heb je me zelfs al gemailt..

ik wil gewoon zien hoe de "swirl" is geworden....

dus... stuur mij eens een mailtje JVV.. je weet wel waarheen: de peat metal propaganda office...

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja... de 24ste.. daar meoten we nog even over mailen..

ik ga je nu een mailtje sturen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Jvv je hebt mail...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 13:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

JVV: heb je mijn geld inmiddels binnen?

Klote kerst

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

als je toch geld voer hebt: bestook die domini inferi / botulistum split...

de botulistum kant is pas audial terror!

haha

sadistik exuction goes peat metal noisecore!

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-12-2003 13:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Leuk man al die termen...doet me Omo Color denken...

Suck my piss

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 13:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 december 2003 13:45 schreef irritante klootzak het volgende:
als je toch geld voer hebt: bestook die domini inferi / botulistum split...

de botulistum kant is pas audial terror!

haha

sadistik exuction goes peat metal noisecore!

Is die split al uit dan?

Die wil ik inderdaad ook wel hebben....

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 13:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Botulistum? Is dat met die melkmuil it Arnhem?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 13:55 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ja de split is al uit! Met bruin/geel swirl vinyl...ziet er heerlijk vies uit!
limited tot 666. Voor 10 euro incl. verzenkosten te bestellen bij ons...

quote:
Op 16 december 2003 13:50 schreef BurZum het volgende:
Is die split al uit dan?

Die wil ik inderdaad ook wel hebben....

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 16-12-2003 13:58]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 13:58 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Pisbakwarriors uut Holland

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 13:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 december 2003 13:55 schreef JVV het volgende:
Ja de split is al uit! Met bruin/geel swirl vinyl...ziet er heerlijk vies uit!
limited tot 666. Voor 10 euro incl. verzenkosten te bestellen bij ons...

Mooi. Dan komen er binnenkort nog wat knaken die kant op. Heb je het geld van mij voor die Stalaggh digi nou al binnen? (r.dewaard(NO SPAM) @hetnet nl

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

woensdag avond wodka tikken dan mister Gayrad?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 14:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Uitstekend, irriterende balzak.

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 14:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

so... a date it is

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 14:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ja... kunnen we fijn met wodka en geslepen messen naar Stallaggh gaan zitten luisteren..

nu de populariteit van deze band toeneemt, kan ik misshcien eindelijk eens de advance traxxx tape die ik van 1 van de sicko's gekregen heb voor heel veel geld vdoor verkopen op e-gay!!!

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 14:06 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Mooi is dat, geld verdienen aan Stalaggh...ik heb ook al een paar cd's verkocht op e-gay he he!

quote:
Op 16 december 2003 14:03 schreef irritante klootzak het volgende:
Ja... kunnen we fijn met wodka en geslepen messen naar Stallaggh gaan zitten luisteren..

nu de populariteit van deze band toeneemt, kan ik misshcien eindelijk eens de advance traxxx tape die ik van 1 van de sicko's gekregen heb voor heel veel geld vdoor verkopen op e-gay!!!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 14:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Misschien kun je mijn BeeGees collectie dan ook gelijk even veilen?

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 14:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Stallaggh advance traxxx tape + Beegees collection..

kunne we vast wel 666 euro voor vangen...

JVV
Usericon van JVV
Posted 16-12-2003 14:26 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ik heb zelfs een rode vinyl proefpersing van de Stalaggh LP (uitgebracht door Total holocaust rec). Hier zijn er maar 5 van. Er staat zelfs een schrijffout in de gravering in het vinyl: existence is futne ipv futile. Stalaggh fans doe maar een bod!

quote:
Op 16 december 2003 14:11 schreef irritante klootzak het volgende:
Stallaggh advance traxxx tape + Beegees collection..

kunne we vast wel 666 euro voor vangen...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 14:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 december 2003 14:26 schreef JVV het volgende:
Ik heb zelfs een rode vinyl proefpersing van de Stalaggh LP (uitgebracht door Total holocaust rec). Hier zijn er maar 5 van. Er staat zelfs een schrijffout in de gravering in het vinyl: existence is futne ipv futile. Stalaggh fans doe maar een bod!

€ 87747457549659976!

Je hebt trouwens mail.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com