|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Die flikkers van de AFA moete eens een leven krijgen. Dat die lui niets beters te doen hebben dan mensen lastigvallen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jij wou ze toch ook lastig gaan vallen, heb jij ook geen leven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Door hun gedrag heb ik tijd over. Lege zaterdagavonden omdat concerten niet doorgaan enzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
STALAGGH - "PROJEKT TERRROR - A Visualization" DVD is Now Available! This DVD Displays the Unease of What Has Been and What Will Be...The Nihilistic Emptiness Raging in Your Mind. Visions of Thought Induced Plagues Lead You Through a Maze of Inner Torment and The Struggle to Grasp It....EXISTENCE IS FUTILE!! - Full Menu - The "PROJEKT TERRROR" Video - The Full "PROJEKT TERRROR" Album with visual - A New STALAGGH Track - New Track: Misanthropik Nihilistik Audio Terrror I: By Xardas - New Track: Misanthropik Nihilistik Audio Terrror II: By Xardas Labels/Distros Contact me for trades/Wholesale Prices, strength1971@yahoo.com . Autumn Wind Productions http://www.autumnwp.com/ |
|
http://www.autopsykitchen.com/images/stalagghcover.gif Stalaggh :Nihilistik Terrror: CD AKR009 Release date: - March 2006 Autopsy Kitchen Records are proud to unleash the first domestic pressing from terrror kult :Stalaggh: This release combines both of their previous efforts of audio chicanery Projekt Terrror: and Projekt Nihil: together on one CD with an entirely new sound. The band updated and re-mastered the sound themselves as well as recorded a brand new track available here only! Sickening sounds from the audio abyss... __________________ Autopsy Kitchen Records 1101 Woodhollow Dr Schererville, IN 46375 USA Autopsy Kitchen Records jeffrey@autopsykitchen.com autopsykitchen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 26-07-2006 19:17] |
|
Het valt mij op dat die kerel met die grote neus is gestolen van het DSP logo. (zie achterkant mayhem - dmds shirt in het shirt verkoop topic) |
|
Mooi niet! Ik heb dat schilderij gemaakt en heeft niks te maken met die Mayhem kop. www.jeroenvanvalkenburg.exto.nl (zie je een foto van het origineel). |
|
Oke, ik had slechts zo een donkerbruin idee. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-07-2006 19:36] |
|
Als je een hoofd met zware zwart/wit contrasten weergeeft lijkt het al snel op elkaar. Maar het is toch duidelijk een heel ander hoofd. |
|
Ik heb sinds gister die CD Nihilistik Terrror CD en die nieuwe DVD, maar tering...bizar, hehe. |
|
Coming soon: |
|
Heersch! Artwork weer van jouw hand? Ben benieuwd naar deze nieuwe. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Yep, artwork is weer van mij. Ik heb de promo van de nieuwe Stalaggh al mogen horen...en ik denk dat dit de extreemste cd ooit gemaakt is. Zoiets heb je nog nooit gehoord! |
|
JVV, sorry dat ik zo lastig ben maar een heb een vraag m.b.t. mayhem's artwork en de jouwe. Dit mooie werkje komt van jouw hand neem ik aan? Hoe bestaat het dat dit enorm veel lijkt op het DSP logo van Euronymous zijn label? |
|
quote: Dat klopt, omdat het een schilderij in opdracht is voor 2 enorme Mayhem fans. Ik heb zelfs meerdere Mayhem schilderijen in opdracht gemaakt: Vandaar! |
|
quote: heel fijn! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Ah, mooi werk! Zou je mij eventueel kunnen uitleggen wat en wie welk persoon op dit schilderij zijn? Aangezien jij ook wat unieke kiekjes van Dead beschikt(e) heb je vast ook wel enig vermoeden omtrend dit vraagstuk? |
|
quote: Jemig wat een kinderachtige tekening Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hee jvv verdient er wel zn centen mee... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik zal niet zeggen dat 'ie niet kan tekenen/schilderen. Maar kom op hey; Treebeard goes black metal?? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik ga mn mening ver niet geven maar als t verkocht wordt dan is t toch prima same for stallach.. ik vind die vage toestanden en zogenaamde mystiek ook nix, maar als mensen t vreten... prima [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-09-2006 10:11] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dat schilderij is al uit 1997 en de klant wilde het nou eenmaal zo (en de klant is koning!). Het was een opdracht voor een cd hoes (tribute to Euronymous cd, die helaas nooit is uitgekomen) Het was niet mijn idee om Euronymous zo weer te geven [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 11-09-2006 11:30] |
|
Dit is mijn eigen weergave van Euronymous: [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 11-09-2006 11:32] |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |