|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al een releasedate bekend van Project Misantrophia? Ben zeer benieuwd naar die CD! |
|
quote: Dat projekt moet nog helemaal opgenomen worden maar het wordt wel anders dan de andere 2 projekten. Uit een interview weet ik dat het helemaal vocaal wordt met 10 mentaal gestoorde zangers die hun misantropische gevoelens uitkrijsen. Ik hoop dat we hem eind dit jaar kunnen uitbrengen. |
|
Pieter Baan centrum leeggetrokken? |
|
quote: Ben zeer benieuwd. Maar, alleen maar vocalen... Wel jammer dat er geen instrumenten aan te pas zullen komen. |
|
quote: He, dat is mijn schilderij (en Stalaggh hoes) wat je als Avatar gebruikt!!! Zie: www.jeroenvanvalkenburg.exto.nl |
|
Ja, ik vind het een erg apart en mooi schilderij, vandaar dus dat ik het gebruik. |
|
quote: jezus! het begint echt steeds belachelijker te worden! nemen we voor de vierde cd het urker mannenkoor? oh ja en laten we eens gaan kijken hoeveel we kunnen releasen in een zo kort mogelijke tijd voor er een staLLaggh overkill onstaat. jammer ik vonnet best grappig/intressant, maar zo'n klip en al dat soort stoere praat over hoeveel gestoorden we nu weer hebben gebruikt voor de plaat, begint me een beetje de keel uit te hangen en is mijn inziens niet echt goed voor de promotie van stalaggh trouwens jeroen m'n komplimenten voor jouw schilderijen! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-03-2005 15:30] |
|
quote: DANK JE! [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 18-03-2005 16:32] |
|
Na een minuutje van die clip heb ik maar een preview van eennieuw Cryptopsy nummer aangezet. Bevalt stukken betr. Maar ff to the point dan maar. Ik vind het niks. Ze hadden beter smerige haatvolle Black Metal onder dit clipje kunnen zetten, want dit komt niet over zo. don't mistake lack of talent for genius |
|
hey jeroen heb jij ook niet een schilderij voor diabolical masqeurade gemaakt? van THE PHANTOM LODGE? das ook een super mooi stukkie werk! |
|
quote: Klopt, is ook een schilderij van mij. Mijn bekendste hoes is die voor Immortal (re-edition Battles in the North, 1995). Hier het schilderij: Tegenwoordig een erg zeldzame cd die voor veel geld weggaat op eBay, zijn er maar 3000 van gemaakt! |
|
Stalaggh interview in Unrestrained magazine (grootste metal blad van Canada). Zie: http://thr.horde.se/gfx/stalaggh-int.jpg [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 16-06-2005 18:46] |
|
Is die fukking DVD nu al uit of wat? |
|
Stalaggh heerscht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Stalaggh is voor mietjes. Rhapsody, dat is pas brute shit. Met een zanger die zich tijdens de opnames castreert met een bot vleesmes. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 04-10-2005 23:35] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Ik wist wel dat er een reactie van dit niveau zou komen. Lekker triest en voorspelbaar weer. Nee Stalaggh is lekkere achtergrond muziek als ik aan't werk ben achter m'n pc of een boek lees. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
damn, nog nooit gehoord van deze "band" blijkbaar een gat in mijn aars signature |
|
whahahaha wat een belachelijk interview weer! |
|
hahaha wat een belachelijk inteview No meat is sweater |
|
Suck my piss |
|
quote: Jup, daar had ik even zin in. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Stalaggh is extreem kut en extreem gay. Daarnaast is het, in tegenstelling tot bv. Ron Brandsteder, ook nog eens niet grappig. Het zuigt gewoon grote negerpiemels tot in de eeuwigheid! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind Stalaggh best een aardig concept. Het luisterd makkelijk weg. Toch vind ik een Todesstoss of een Emit beter. Niet deze bands muziekaal 100% vergelijkbaar zijn maar ik denk dat het gros van de zeikerds in dit topic deze bands om vergelijkbare redenen niet kunnen waarderen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Concept alleen is niet voldoende om interessant te zijn. Een experiment is tot daar an toe. 3 experimenten zijn een betje veel van het goede. Anyway, ik zie dat onze JVV samen met het tijdschrift waarvoor hij schildert door de AFA gevolgd wordt. Dat verdient een bloemetje....voor JVV...niet voor de AFA uiteraarsch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |