IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 18:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

rij op de terugweg even langs apeldoorn als je wil

echt iedereen laat alles bij GZ printen hehe

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 18:43 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

GZ rules!
We moeten onderweg al bij No Colours langs...100 Stalaggh afgeven en 50 split 7".

quote:
Op 10 december 2003 18:41 schreef karnivoor het volgende:
rij op de terugweg even langs apeldoorn als je wil

echt iedereen laat alles bij GZ printen hehe

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 10-12-2003 18:44]

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2003 18:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 18:31 schreef JVV het volgende:
Ja, Satanic Blood is super! Wij brengen volgende week een split 7" uit van Botulistum en Domini Inferi. Domini Inferi is een nieuw project van Hellchrist (Maurits) van Funeral Winds. Lijkt een beerje op Satanic Blood. Erg ziek en smerig. De 7" heet trouwens:
Excrement terrorism on the holy trinity. Op de voorkant staat een Jezus beeld besmeurd met poep. Erg mooi!
De scene in Nederland wordt steeds beter wat betreft zieke BM bands!

Domini Inferi was voor heen Inferi toch? Ben trouwens ook behoorlijk benieuwd naar de nieuwe Funeral Winds (Koude Haat)

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-12-2003 18:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

christcrusher uit engeland gaat over een tijdje witte longsleeves uitbrengen met roze print zodat de echte sleazer hun veenlijkerige huidjes kunnen kleden in official peat wear!!!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2003 18:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 18:44 schreef Sater het volgende:
Domini Inferi was voor heen Inferi toch? Ben trouwens ook behoorlijk benieuwd naar de nieuwe Funeral Winds (Koude Haat)
ligt al bij den perser als t goed is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 18:52 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Klinkt goed! Lekker gay, net als het roze inleg-vel van de 7" split!

quote:
Op 10 december 2003 18:51 schreef irritante klootzak het volgende:
christcrusher uit engeland gaat over een tijdje witte longsleeves uitbrengen met roze print zodat de echte sleazer hun veenlijkerige huidjes kunnen kleden in official peat wear!!!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 december 2003 18:51 schreef irritante klootzak het volgende:

daar gaat de originaliteit van witte vazal shirts met rode print hehe

toch maar rode shirts met zwarte print kiezen dan

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-12-2003 19:00]

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-12-2003 19:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 18:43 schreef JVV het volgende:
GZ rules!
We moeten onderweg al bij No Colours langs...100 Stalaggh afgeven en 50 split 7".

Heel verstandig om het zelf op te gaan halen. Ik had een aardige kostenpost met de Winterthrone aangaande de verzendkosten.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 10-12-2003 19:24 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 9 december 2003 16:45 schreef JVV het volgende:
Ik zou Stalaggh zeker niet als ondraaglijke herrie willen omschrijven. Ik vind het zeer sfeervol (zeker als je er in het donker naar luistert), ook zet ik het op tijdens het schilderen en het geeft me inspiratie (ik moet toegeven mijn schilderwerk is dan ook vrij extreem en duister..de Stalaggh hoes van mijn hand). Ik vind je recensie wel super!

Mooi om dit te lezen trouwens, tevreden labels/bands met een recensie!

irritante klootzak
Posted 10-12-2003 19:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 18:59 schreef karnivoor het volgende:

daar gaat de originaliteit van witte vazal shirts met rode print hehe

Origineel???? de meeste oude death metal bands deden in eht begin neit anders.... kijk maar naar de shirtjes van Napalm Death, Immolation of P stench...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 19:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 december 2003 19:32 schreef irritante klootzak het volgende:
Origineel???? de meeste oude death metal bands deden in eht begin neit anders.... kijk maar naar de shirtjes van Napalm Death, Immolation of P stench...

origineel in deze zwart/witte tijd bedoel ik dan...

Je moeder.

irritante klootzak
Posted 10-12-2003 19:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zelfs nu nog zijn 666 grind bands je voor

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 19:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

he fuck

he niet iedereen verdiept zich ion zoveel muziek als jij

Je moeder.

irritante klootzak
Posted 10-12-2003 19:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-12-2003 20:18 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zo'n roze beprint shirt zal goed staan bij mijn broek van schapenballenleder

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 20:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

indeed

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 11-12-2003 9:30 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Yep, is veel goedkoper...geen invoerrechten belasting en geen porto. Scheelt bijna 800 euro. Het is alleen een flinke rit..

quote:
Op 10 december 2003 19:20 schreef Gangrad het volgende:
Heel verstandig om het zelf op te gaan halen. Ik had een aardige kostenpost met de Winterthrone aangaande de verzendkosten.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 10:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 9:30 schreef JVV het volgende:
Yep, is veel goedkoper...geen invoerrechten belasting en geen porto. Scheelt bijna 800 euro. Het is alleen een flinke rit..

No Colours zit toch in Deutschland? Dan heb je sowieso geen invoerrechten belasting.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

JVV
Usericon van JVV
Posted 11-12-2003 10:29 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

We halen de 7" op in Tsjechie bij GZ, op de terugweg gaan we langs bij NC om te traden. Voor Tsjechie moet je dus wel betalen!
quote:
Op 11 december 2003 10:24 schreef Chelman het volgende:
No Colours zit toch in Deutschland? Dan heb je sowieso geen invoerrechten belasting.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 11-12-2003 10:55 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Nou had ik het idee dat dit topic over STALAGGH ging. Blijkbaar heb ik me vergist. Over originaliteit moet het gepeupel niet zo zeuren, want er zijn inderdaad veel te veel hordes die Burzum tot in den treure nadoen. Ook het argument van die yanks dat 'ABRUPTUM nadoen' zo makkelijk is, is ook op niks gebaseerd. Presteer het maar eens om geinproviceerde genialiteit neer te zetten.

@Markam: dank voor de lovende woorden, maar HELL ICON dient niet opgehemeld te worden.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

JVV
Usericon van JVV
Posted 11-12-2003 11:06 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Heb je de Stalaggh cd's al ontvangen???
De meeste mensen hebben geen idee hoe moeilijk het is om te improviseren en zeker niet om zulke emoties uit je ziel te krijgen. Mijn beste schilderijen zijn ook spontaan ontstaan. Om Stalaggh te quoten:"Rehearsal destroys creativity".
quote:
Op 11 december 2003 10:55 schreef Macabre het volgende:
Nou had ik het idee dat dit topic over STALAGGH ging. Blijkbaar heb ik me vergist. Over originaliteit moet het gepeupel niet zo zeuren, want er zijn inderdaad veel te veel hordes die Burzum tot in den treure nadoen. Ook het argument van die yanks dat 'ABRUPTUM nadoen' zo makkelijk is, is ook op niks gebaseerd. Presteer het maar eens om geinproviceerde genialiteit neer te zetten.

@Markam: dank voor de lovende woorden, maar HELL ICON dient niet opgehemeld te worden.

irritante klootzak
Posted 11-12-2003 11:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Rehearsal destroys creativity".

Kijk, ik ken meer bands die zo denken....

macabre: ben benieuwt hoe de volgende Hell Icon gaat klinken... je moet mijn drumstel nog wel ff stemmen, succes ermee...

Voske
Usericon van Voske
Posted 11-12-2003 15:20 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

Stemmen destroys creativity!

POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 15:34 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:20 schreef Voske het volgende:
Stemmen destroys creativity!

Fantastische Icon

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:50 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Yawn....alsof je vandaag de dag nog origineel kunt zijn...alles is toch als es een keer eerder gedaan...

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com