|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
rij op de terugweg even langs apeldoorn als je wil echt iedereen laat alles bij GZ printen hehe Je moeder. |
|
quote: Domini Inferi was voor heen Inferi toch? Ben trouwens ook behoorlijk benieuwd naar de nieuwe Funeral Winds (Koude Haat) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
christcrusher uit engeland gaat over een tijdje witte longsleeves uitbrengen met roze print zodat de echte sleazer hun veenlijkerige huidjes kunnen kleden in official peat wear!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:ligt al bij den perser als t goed is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klinkt goed! Lekker gay, net als het roze inleg-vel van de 7" split! quote: |
|
quote: daar gaat de originaliteit van witte vazal shirts met rode print hehe toch maar rode shirts met zwarte print kiezen dan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-12-2003 19:00] Je moeder. |
|
quote: Heel verstandig om het zelf op te gaan halen. Ik had een aardige kostenpost met de Winterthrone aangaande de verzendkosten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Mooi om dit te lezen trouwens, tevreden labels/bands met een recensie! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Origineel???? de meeste oude death metal bands deden in eht begin neit anders.... kijk maar naar de shirtjes van Napalm Death, Immolation of P stench... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: origineel in deze zwart/witte tijd bedoel ik dan... Je moeder. |
|
zelfs nu nog zijn 666 grind bands je voor Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
he fuck he niet iedereen verdiept zich ion zoveel muziek als jij Je moeder. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zo'n roze beprint shirt zal goed staan bij mijn broek van schapenballenleder Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
indeed Je moeder. |
|
Yep, is veel goedkoper...geen invoerrechten belasting en geen porto. Scheelt bijna 800 euro. Het is alleen een flinke rit.. quote: |
|
quote: No Colours zit toch in Deutschland? Dan heb je sowieso geen invoerrechten belasting. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
We halen de 7" op in Tsjechie bij GZ, op de terugweg gaan we langs bij NC om te traden. Voor Tsjechie moet je dus wel betalen! quote: |
|
Nou had ik het idee dat dit topic over STALAGGH ging. Blijkbaar heb ik me vergist. Over originaliteit moet het gepeupel niet zo zeuren, want er zijn inderdaad veel te veel hordes die Burzum tot in den treure nadoen. Ook het argument van die yanks dat 'ABRUPTUM nadoen' zo makkelijk is, is ook op niks gebaseerd. Presteer het maar eens om geinproviceerde genialiteit neer te zetten. @Markam: dank voor de lovende woorden, maar HELL ICON dient niet opgehemeld te worden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Heb je de Stalaggh cd's al ontvangen??? De meeste mensen hebben geen idee hoe moeilijk het is om te improviseren en zeker niet om zulke emoties uit je ziel te krijgen. Mijn beste schilderijen zijn ook spontaan ontstaan. Om Stalaggh te quoten:"Rehearsal destroys creativity". quote: |
|
quote: Kijk, ik ken meer bands die zo denken.... macabre: ben benieuwt hoe de volgende Hell Icon gaat klinken... je moet mijn drumstel nog wel ff stemmen, succes ermee... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Stemmen destroys creativity! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Fantastische Icon 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Yawn....alsof je vandaag de dag nog origineel kunt zijn...alles is toch als es een keer eerder gedaan... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |