IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
Macabre
Usericon van Macabre
Posted 10-12-2003 15:45 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Stalaggh is inderdaad zieker. Hell Icon is kwaadaardig en Satanisch, Stalaggh is mental terror.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-12-2003 15:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 december 2003 15:45 schreef Macabre het volgende:
Stalaggh is inderdaad zieker. Hell Icon is kwaadaardig en Satanisch, Stalaggh is mental terror.

jah ghodtverrr, probeer ik hell icon een beetje op te hemelen, knal je het zelf af

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2003 15:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Na het lezen van dit topic toch maar een cd-tje besteld

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Markam
Usericon van Markam
Posted 10-12-2003 15:56 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

op www.macabreoperetta.com is de Hell Icon Ep te bestellen, ook zeker even doen!

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:03 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Stalaggh en Hell Icon mogen beiden niet in je verzameling ontbreken. Ik heb zo het vermoeden dat audio-terror de nieuwe richting van BM gaat worden. Er komen steeds meer van dit soort bands. BM is veel te lief en soft geworden met mooie melodietjes en lieflijke vrouwenzang. Black metal is intolerance!
Spread the audio-terrrrrrrror!

quote:
Op 10 december 2003 15:56 schreef Markam het volgende:
op www.macabreoperetta.com is de Hell Icon Ep te bestellen, ook zeker even doen!

Markam
Usericon van Markam
Posted 10-12-2003 16:06 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 december 2003 16:03 schreef JVV het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat audio-terror de nieuwe richting van BM gaat worden. Er komen steeds meer van dit soort bands. BM is veel te lief en soft geworden met mooie melodietjes en lieflijke vrouwenzang. Black metal is intolerance!

ik zit al een tijdje met een nieuw project in me hoofd, misschien toch iets mee gaan doen...

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:07 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Klopt helemaal! Stalaggh heeft geen religieuze ideeen, alleen het verspreiden van misanthropische, nihilistische audio-terreur tegen de gehele mensheid. Hell Icon heeft een echt occulte Satanische sfeer. Wacht maar tot de Stalaggh/Hell Icon/Emit split cd op Total Holocaust records uitkomt!!!

quote:
Op 10 december 2003 15:45 schreef Macabre het volgende:

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 16:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 16:03 schreef JVV het volgende:
Stalaggh en Hell Icon mogen beiden niet in je verzameling ontbreken. Ik heb zo het vermoeden dat audio-terror de nieuwe richting van BM gaat worden. Er komen steeds meer van dit soort bands. BM is veel te lief en soft geworden met mooie melodietjes en lieflijke vrouwenzang. Black metal is intolerance!

Het is alleen jammer dat audio-terror zo weinig origineel is, en al minstens vanaf de 70er jarigen regelmatig zijn kop opsteekt.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:08 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Goed zo, er moeten meer audio-terroristen komen! Nederland moet het land van de ziekste en meest extreme bands worden!

quote:
Op 10 december 2003 16:06 schreef Markam het volgende:
ik zit al een tijdje met een nieuw project in me hoofd, misschien toch iets mee gaan doen...

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:10 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Voorbeelden graag, anders is het wel een erg slap statement.
quote:
Op 10 december 2003 16:07 schreef Chelman het volgende:
Het is alleen jammer dat audio-terror zo weinig origineel is, en al minstens vanaf de 70er jarigen regelmatig zijn kop opsteekt.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-12-2003 16:17 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Meer van dit soort bands is prima, maar ik vraag me af in hoeverre bands op termijn nog origineel kunnen zijn.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:23 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Hoeveel bands zijn er al niet die Burzum, Darkthrone, Mayhem etc. nadoen? Stalaggh en Hell Icon zijn tenminste een stuk origineler. Het lijkt alleen enigszins op Abruptum, terwijl er 1000 bands zijn die op Burzum lijken.
quote:
Op 10 december 2003 16:17 schreef Gangrad het volgende:
Meer van dit soort bands is prima, maar ik vraag me af in hoeverre bands op termijn nog origineel kunnen zijn.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:31 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

even een plaatje van de hoes (en mijn schilderij...)

[Dit bericht is gewijzigd door JVV op 10-12-2003 16:34]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 16:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

goeie combi tussen emotieterreur en black metal/hardcore: YMESH

Je moeder.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-12-2003 17:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 10 december 2003 16:10 schreef JVV het volgende:
Voorbeelden graag, anders is het wel een erg slap statement.

Het begrip noise bestaat denk ik al zo lang als de mens zelf....voordat we begonnen met ons te beperken met regeltjes....

Voorbeelden uit begin vorige eeuw:

luigi and antonio russolo
walter ruttman

audioterror?? noem je stalaggh audioterror probeer dan.........* eens.

*paste een van de miljoenen noise projecten,bands hier...

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-12-2003 17:26]

Suck my piss

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2003 17:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb een behoorlijk aantal noise bandjes aangehoord, maar Stalaggh is toch een pot anders, bultman.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

he niet fucken met bultman

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2003 17:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb materiaal van Stalaggh en Hell Icon, Hell Icon heb ik alleen nog niet echt zo vaak geluisterd, om eerlijk te zijn.

Het begint idd. een nieuwe beweging te worden. Uit Engeland heb je ookal Emit.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 17:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik denk dat je botulistum in zekere zin er ook wel bij mag rekenen... het is minder noise maar toch, die atmospheren liggen redelijk in één lijn

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 18:00 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Zeker! Het nummer Mergzuigende veelpulkers is een van de ziekste nummers ooit! PEAT METAL!
quote:
Op 10 december 2003 17:48 schreef karnivoor het volgende:
ik denk dat je botulistum in zekere zin er ook wel bij mag rekenen... het is minder noise maar toch, die atmospheren liggen redelijk in één lijn

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2003 18:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Luister ook eens naar Satanic Blood, die maken ook sfeervolle, Abruptum-achtige black metal.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 18:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die 7" heerst ja!

abruptum heb ik trouwens nooit als intensief ervaren... kan me er gewoon niet bij inleven, te oppervlakkig heb ik het idee..

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 18:31 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ja, Satanic Blood is super! Wij brengen volgende week een split 7" uit van Botulistum en Domini Inferi. Domini Inferi is een nieuw project van Hellchrist (Maurits) van Funeral Winds. Lijkt een beerje op Satanic Blood. Erg ziek en smerig. De 7" heet trouwens:
Excrement terrorism on the holy trinity. Op de voorkant staat een Jezus beeld besmeurd met poep. Erg mooi!
De scene in Nederland wordt steeds beter wat betreft zieke BM bands!

quote:
Op 10 december 2003 18:19 schreef Sater het volgende:
Luister ook eens naar Satanic Blood, die maken ook sfeervolle, Abruptum-achtige black metal.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2003 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 december 2003 18:31 schreef JVV het volgende:
Ja, Satanic Blood is super! Wij brengen volgende week een split 7" uit van Botulistum en Domini Inferi. Domini Inferi is een nieuw project van Hellchrist (Maurits) van Funeral Winds. Lijkt een beerje op Satanic Blood. Erg ziek en smerig. De 7" heet trouwens:
Excrement terrorism on the holy trinity. Op de voorkant staat een Jezus beeld besmeurd met poep. Erg mooi!
De scene in Nederland wordt steeds beter wat betreft zieke BM bands!

bestaat al een tijdje hoor domini inferi... en is toch net iets gestructureerder. en van dat artwork hoorde ik tijdje geleden al van botmuyl, gaaf idee hehe

zijn pre-orders al welkom?

Je moeder.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 18:39 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ja, pre-orders zijn welkom. We hebben er al een hoop bestellingen voor. We gaan de 7" zelf halen in Tsjechie bij de perserij. Dus als we die rit overleven is de 7" zaterdag uit!

quote:
Op 10 december 2003 18:36 schreef karnivoor het volgende:
bestaat al een tijdje hoor domini inferi... en is toch net iets gestructureerder. en van dat artwork hoorde ik tijdje geleden al van botmuyl, gaaf idee hehe

zijn pre-orders al welkom?

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com