|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jah ghodtverrr, probeer ik hell icon een beetje op te hemelen, knal je het zelf af |
|
Na het lezen van dit topic toch maar een cd-tje besteld Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
op www.macabreoperetta.com is de Hell Icon Ep te bestellen, ook zeker even doen! |
|
Stalaggh en Hell Icon mogen beiden niet in je verzameling ontbreken. Ik heb zo het vermoeden dat audio-terror de nieuwe richting van BM gaat worden. Er komen steeds meer van dit soort bands. BM is veel te lief en soft geworden met mooie melodietjes en lieflijke vrouwenzang. Black metal is intolerance! Spread the audio-terrrrrrrror! quote: |
|
quote: ik zit al een tijdje met een nieuw project in me hoofd, misschien toch iets mee gaan doen... |
|
Klopt helemaal! Stalaggh heeft geen religieuze ideeen, alleen het verspreiden van misanthropische, nihilistische audio-terreur tegen de gehele mensheid. Hell Icon heeft een echt occulte Satanische sfeer. Wacht maar tot de Stalaggh/Hell Icon/Emit split cd op Total Holocaust records uitkomt!!! quote: |
|
quote: Het is alleen jammer dat audio-terror zo weinig origineel is, en al minstens vanaf de 70er jarigen regelmatig zijn kop opsteekt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goed zo, er moeten meer audio-terroristen komen! Nederland moet het land van de ziekste en meest extreme bands worden! quote: |
|
Voorbeelden graag, anders is het wel een erg slap statement. quote: |
|
Meer van dit soort bands is prima, maar ik vraag me af in hoeverre bands op termijn nog origineel kunnen zijn. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hoeveel bands zijn er al niet die Burzum, Darkthrone, Mayhem etc. nadoen? Stalaggh en Hell Icon zijn tenminste een stuk origineler. Het lijkt alleen enigszins op Abruptum, terwijl er 1000 bands zijn die op Burzum lijken. quote: |
|
even een plaatje van de hoes (en mijn schilderij...) [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 10-12-2003 16:34] |
|
goeie combi tussen emotieterreur en black metal/hardcore: YMESH Je moeder. |
|
quote: Het begrip noise bestaat denk ik al zo lang als de mens zelf....voordat we begonnen met ons te beperken met regeltjes.... Voorbeelden uit begin vorige eeuw: luigi and antonio russolo walter ruttman audioterror?? noem je stalaggh audioterror probeer dan.........* eens. *paste een van de miljoenen noise projecten,bands hier... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-12-2003 17:26] Suck my piss |
|
Ik heb een behoorlijk aantal noise bandjes aangehoord, maar Stalaggh is toch een pot anders, bultman. |
|
he niet fucken met bultman Je moeder. |
|
ik heb materiaal van Stalaggh en Hell Icon, Hell Icon heb ik alleen nog niet echt zo vaak geluisterd, om eerlijk te zijn. Het begint idd. een nieuwe beweging te worden. Uit Engeland heb je ookal Emit. |
|
ik denk dat je botulistum in zekere zin er ook wel bij mag rekenen... het is minder noise maar toch, die atmospheren liggen redelijk in één lijn Je moeder. |
|
Zeker! Het nummer Mergzuigende veelpulkers is een van de ziekste nummers ooit! PEAT METAL! quote: |
|
Luister ook eens naar Satanic Blood, die maken ook sfeervolle, Abruptum-achtige black metal. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
die 7" heerst ja! abruptum heb ik trouwens nooit als intensief ervaren... kan me er gewoon niet bij inleven, te oppervlakkig heb ik het idee.. Je moeder. |
|
Ja, Satanic Blood is super! Wij brengen volgende week een split 7" uit van Botulistum en Domini Inferi. Domini Inferi is een nieuw project van Hellchrist (Maurits) van Funeral Winds. Lijkt een beerje op Satanic Blood. Erg ziek en smerig. De 7" heet trouwens: Excrement terrorism on the holy trinity. Op de voorkant staat een Jezus beeld besmeurd met poep. Erg mooi! De scene in Nederland wordt steeds beter wat betreft zieke BM bands! quote: |
|
quote: bestaat al een tijdje hoor domini inferi... en is toch net iets gestructureerder. en van dat artwork hoorde ik tijdje geleden al van botmuyl, gaaf idee hehe zijn pre-orders al welkom? Je moeder. |
|
Ja, pre-orders zijn welkom. We hebben er al een hoop bestellingen voor. We gaan de 7" zelf halen in Tsjechie bij de perserij. Dus als we die rit overleven is de 7" zaterdag uit! quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |