|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, maar dat was geen volwaardig lid. |
|
Had ie dan al een stukje van zich af gesneden |
|
geen flauw idee. het was zo'n sessiemongool. |
|
Ahh Part time slager |
|
that's right, my christkilling amigo! |
|
Amigo? Comrade! |
|
CKC's |
|
nog ellendiger dan het eerste. |
|
quote: Emm wat heft de term Comrade met het Communisme te maken?? Comrade als in Kameraad...2e wereld oorlog remember? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Dat snap ik maar... quote: Hoe gaat die voorkant er dan uitzien??? Moet ik het zingen voor je? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
is goed, stuur maar naar mn email! |
|
[quote]Op 1 juli 2003 0:50 schreef Ragnarok het volgende: Emm wat heft de term Comrade met het Communisme te maken?? quote] Leden van de communistische partij noemen elkaar Comrade/ Kameraad. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Leden van de communistische partij noemen elkaar Comrade/ Kameraad.[/quote] Dat is volgens mij niet waar. Laat eens wat lezen dan,ben nu wel erg benieuwd geworden. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Leden van de SA iig ook. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-01-2013 16:46] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
!%@$#!^%@%$#@#$! Waarom moet er altijd weer een bron vermeld worden? Ik heb het een keer van een communist zelf gehoord! En ja, de SA gebruikte het woord kameraad ook! Elke organisatie die bestaat volgens het principe van een hechte onderlinge band/broederschap zal dergelijke termen gebruiken! Het zou me daarom niks verbazen dat de Tempelierridders elkaar ook kameraden noem(d)en. On topic: listen to Stalaggh and kill yourself! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ik blijf liever leven maarre be my guest |
|
My day will come... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Kameraad is een kenmerkend woord -sinds de 2e wereld oorlog. Als ik Swastika zeg denk je ook niet meteen aan een symbool wat in eerdere tijden bij Donar hoorde. "Comrade? Ben je een communist ofzo?" Klinkt echt enorm dom. Dus als een Communist een keer Comrade zegt betekent dat jij er meteen vanuit gaat dat dat dus een kenmerkend woord voor communisten is? Best wel triest en opzich ook wel een vreemd redenatie vermogen heb je dan. En het is idd vrij logisch doch handig dat je een bron vermeld. "On topic: listen to Stalaggh and kill yourself" Rot weg met je nihilistische Slipknot gezeik. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
juist mijne heren NS'ers, on topic. |
|
quote: Heren NS'ers? Ahum "We must secure the extinction of the human race and no future for children" Pff sukkel De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
moet je niet gewoon gaan slapen? |
|
Om dit topic nog maar verder naar de klote te helpen : |
|
quote: ..... Zat hier een achterligende gedachte bij of was het gewoon een nietszegende ende zeer domme opmerking? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |