|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zelfs de Terrorizer geeft een positieve recensie: |
|
quote: Gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Review from Terrorizer zine, issue #129 march 2005 STALAGGH 'Projekt Terrror' Total Holocaust / New Era Fucking hell...If Stalaggh's first album 'Projekt Nihil', was akin to an insane and horrific collision between the torture of Abruptum and the noise of early Skullflower, this is much, much worse. That's 'worse' in the good sense, mind. For the uninitiated, Stalaggh consists of persons who suffer from real mental illness who transform their pain into sound. For '...Terrror', Stalaggh have moved the sound of the band up to the point where listening to the single, half-hour track is almost as difficult an experience as it undoubtly was to make. They've forsaken the roar for a swathe of power electronics that sound as though they've fallen off a vintage Sutcliffe Jugend tape coupled with atmospherics and topped anguished screams and cries. The obvious reference point to this audio nightmare is undoubtedly Abruptum, but somehow the strains of Stalaggh feel so much more intense, disparaging and downright tortured than the more infamous Swedish duo. [7] Guy Strachan |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vanaf vandaag te downloaden: de video clip van Stalaggh "projekt terrror". Ik heb hem zojuist bekeken en ik moet zeggen dat het 1 van de extreemste clips ooit is. Je kunt hem downloaden via: www.thr.cjb.net, klik dan op Total Holocaust records en klik dan op de Stalaggh foto bovenaaan. Clip is gemaakt door een Nederlander. |
|
mwa mwa, ik heb net bekeken, en tja... Kijk, het past goed bij het geheel maarja... Die nederlander had het beter kunnen laten denk ik. |
|
Mijn god, wat is dit een talentloze bagger. En dit gaat door voor 'kunst'??? Wat een troep... iedereen die hier geld aan uitgeeft is echt getikt, zelfs als je het aan een kansloze uitkeringstrekker geeft was het nog beter besteed geweest. Ik zie de rukkertjes al voor me "oeh aaaahhh, zo intens man, zo negatief, zo kwaadaardig". Wat een troep. Ik moet Stalaggh feliciteren met de grootste grap van het nieuwe millenium... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
bhahahahaha wat een belachelijke harddisc verspilling. zo floep de prullenbak weer in. Wat een ongein zeg! Dit hele stalaggh en alles wat er omheen zit begint een beetje irritant te worden (begint?! nee dat is het allang) oh maar dit is natuurlijk precies de reactie waar JVV zich met z'n zielige uitingen op af zit te trekken. jaaaaaaaaah stalaggh is zo evilllllll, jaaaaaaaaah. jammer hoor als het dan ook maar iets in de buurt van de diabolicum klip was gekomen, had ik het nog kunnen waarderen (en had er beter bij gepast), maar dit kan zelf ik (ja ja) nog wel kunnen fabriceren met pinnacle! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 16-03-2005 23:13] |
|
Ik vond de clip van Diabolicum juist heel erg tegenvallen...maar ja, smaken verschillen. De Stalaggh clip is slechts een kort probeersels voor de echte clip en ik vind het zeker potentie hebben. |
|
laat die echt eclip maara chterwege als eht ook maar een fractie op die achterlijke shitclip van nu lijkt..... inderdaad een grote verspilleing van harde schijf ruimte... kijk, oorlogsbeelden zijn leuk, maar niet de hele tijd.. wordt een beetje saai..... als ik die shit wil zien, zet ik discoverychannel wel op.... goed, de beelden passen er wel bij, maar wissel het af met andere ziekelijke shit... en ik weet zeker dat de heren achter stallaggh iets vele male ziekers kunnen maken, aangezien hun geesten creatief geneog zijn (en dan heb ik het neit over stallaggh, maar ander eprojectenw aar de heren bij betrokken zijn!)...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: STALAGGH (met 1 L!) zelf heeft niets te maken met de clip. Een video-kunstenaar die tevens groot Stalaggh fan is heeft de clip op eigen houtje gemaakt. Ik vind de clip zelf wel ok. Stalaggh wil de clip laten uitbrengen op DVD als er een hele hoop aan veranderd wordt en er 'nieuwe' beelden aan toegevoegd worden. Dus de video kunstenaar heeft nog maanden werk. Dit was alleen een proefje en aan de reacties te zien moet er nog een hoop aan gebeuren. |
|
edit: laat maar.. de clip is lelijk, maar als stalaggh er blij mee is, meoten ze dat zeker zijn.. had van de mensen achter stalaggh echt iets beters verwacht.... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 17-03-2005 13:41] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Stalaggh is nog niet blij met deze clip...misschien wel met het uiteindelijke resultaat.Hoe zie jij zelf dan een clip die bij de sound van Stalaggh zou passen? Je kan er moeilijk een snuff film voor gaan maken. |
|
nee.. snuff shit hoeft ook niet, maar ik heb gehoord hoe de opname gingen, als je daar nou een camera bij zou zetten, zwart wit of corpse.. ff een lading bloed door de ruimte.... z\ulk soort "live" beelden maken eht al 10 keer interessanter.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zeker een goed idee! Ik zal het doorgeven! [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 17-03-2005 14:05] |
|
mooi........................ zal ik ook doen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ze gaan over een paar maanden Projekt Misanthropia opnemen, dus dan kunnen ze fijn een clip maken. |
|
there you go!!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Suck my piss |
|
Saai slecht en kinderachtig zijn nog te milde benamingen voor dit ... En die video is een pure verspillingen van bits en bytes ... poe poe beelden van ww2 .. nou nou ... wat origineel ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-03-2005 16:19] |
|
als stalaggh er nog niet blij mee is moeten ze de prutsplaatjes misschien nog even op de zolderkamer van de filmhobbyist laten liggen en pas naar buiten brengen als er iets is waar ze wel een representatief idee illustreren... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik (van New Era) en Total Holocaust hebben dit op internet geplaatst om reacties te pijlen of er interesse genoeg is om dit op DVD uit brengen. Tot nu zijn er hele goede en hele slechte reacties. Zoals ik al eerder zei is deze clip een impressie van de sound van Stalaggh door een kunstenaar en heeft Stalaggh zelf er niks mee te maken! Staat ook duidelijk op de site van Total Holocaust recs. |
|
Een videoclip die niets met de band zelf te maken heeft ... Ben je van plan dit in de top 40 te duwen ofzo ... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |