|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Prima recensie. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Heb je al gehoord dat Stalaggh waarschijnlijk niet mee wil doen aan split met Emit en Hell Icon? Een aantal Stalaggh leden dreigt er uit te stappen als de split er komt omdat "Stalaggh geen sociale band is die met andere bands samenwerkt". Zou wel jammer zijn...het zou de ultieme audio terror cd zijn geweest! quote: |
|
whahaha wat een zielig zooitje is het dan! |
|
Mooi! Weer iemand die een hekel aan Stalaggh heeft! quote: |
|
quote: GANGRAD hier Wat is er zo mooi aan het feit dat zoveel mogelijk mensen die band haten? Gave houding hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 13-01-2004 21:17] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Kijk naar Cradle of Filth, die worden erg gehaat, zeker door mensen op dit forum, en ze zijn zo langzamerhand millionairs! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Dat slaat als een tang op een varken. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Pech voor ze. Dit is een manier om propaganda te verspreiden. Zou dom zijn als STALAGGH dan niet mee zou doen. Je kan dan ook afvragen waarom ze zich dan uberhaupt bezig houden met het opnemen en het uitgeven van cd's en vinyl. HELL ICON is ook niet sociaal, maar we willen wel de hele wereld infecteren... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ja, dat vind ik dus ook! Hoe meer audio terreur je uitbrengt hoe beter! Maar sommige Stalaggh leden houden er helaas rare ideeen op na. Aan de ene kant snap ik het wel...Stalaggh moet gezien worden als een soort entiteit ipv een band. En als er 2 korte stukjes op een split cd staan, dan werkt dat idee niet meer. Ook gaat het nog een keer gebruiken van Projekt Nihil echt te ver (er is al een 7", een LP, een CD en dan ook nog een split cd met stukjes van PN... is wat veel). Ik vind het ook erg jammer, het zou zo'n gave cd zijn geweest! Hopelijk kan THR een andere audio terror band vinden die wel mee wil doen! nu quote: |
|
De vergelijking Stallagh vs. Cradle of Filth is echt geweldig, maar wie is nou echt de meest gehate band? Volgens mij dan toch Cradle... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Als je er rekening mee houdt hoe bekend de bands zijn zeker ja Crapuul |
|
ooooooooooooh wat haat ik cradle zeg, aaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!! en dummey burger ook [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 20-01-2004 21:35] This is Zodiac speaking... |
|
19/500 elpee hier in 't bezit. Ik wil het geen muziek noemen, echter wel een heerlijke nare sfeer... of het nou het ziekste is? moah... nee, daar heb je imho ook zieke teksten voor nodig.. Qua klank/geluid komt dit wel een heel eind in de richting toch. *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
mmmh, nummer 19/500, die moet je bij ons (New Era) besteld/gekocht hebben, want wij hebben van die lage nummers van Total Holocaust ontvangen. quote: |
|
ja, of bij displeased natuurlijk This is Zodiac speaking... |
|
Ja, dat zou wel vreselijk zijn als Displeased STALAGGH zou verkopen, ik vind nu al dat ze veel te veel underground spul verkopen...ze verkopen nu zelfs NSBM zoals Ad Hominem! quote: |
|
wahaha, en eerst lopen kankeren op kleine labels dat ze NS spul verkopen |
|
Bij Displeased is geld verdienen kennelijk veel belangrijker dan principes...misschien verkopen ze over een jaartje ook bands als Der Sturmer ha ha. quote: |
|
quote: Ik denk niet dat dit soort bands nou bepaald veel opleveren..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
eerlijk gezegd denk ik dat Ad Hominem nou ook niet echt een band is waarmee je vet gaat ca$$$hen... |
|
Ad Hominem is een van de best verkopende bands in de underground op dit moment...we hebben we er al 30 verkocht in een paar maanden tijd. De muziek is dan ook echt heel goed! quote: |
|
maar nog steeds niet echt iets waarmee je geld binnen gaat slepen, neem ik aan? |
|
quote: laat Displeased er dan 100 verkocht hebben... Joepie. 100*2 a 3 euro. Zo zo, 200 a 300 euro bruto winst. Dat wordt een vervroegd pensioentje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tegenwoordig is NSBM de best verkopende stijl in de underground...bands als Graveland, Absurd etc. verkopen als een gek. Van de nieuwe Absurd zijn binnen een week 2700 stuks verkocht... quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |