|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
je lijkt nogal gepikeerd, vandaar |
|
Nee, dus on topic... En Aerodis moet eens gaan slapen! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-07-2003 2:04] |
|
quote: Donder zelf op met je menselijke normen en waarden, gristen! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
oh god.. is het weer zo ver dat "true ns'ers" weer met hun schoolplein attitude weer hun gelijk proberen te halen?? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: jij bent overduidelijk van school gekickt, maar dat kun je niet helpen, met zulke domme redenaties is dat het meest voor de hand liggende. misschien moet je je voortaan beter informeren voordat je je ergens over uitlaat, dan zet je jezelf tenminste niet voor lul. en als je trouwens hard bewijs wil moet je eens zoeken sinds 1917 is het voorvoegsle kameraad doodgewoon geweest in de sovjetunie voor mensen met een (belangrijke) functie binnen de communistische partij en ook door gewone medemensen/communisten (anders werd je naar een niet al te vrolijk kamp gestuurd) werd deze term gebruikt. maar of heel de communistische wereld of 1 klein militair stukje duitsland zich zo noemt, maakt wel een verschil uit. het is dus overduidelijk gejat. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-07-2003 12:24] Je moeder. |
|
Normaal laat ik dit soort topics wel met rust alleen is dit stallagh me iets te "gemaakt" als ik al die verhalen eromheen lees. |
|
normaal mijdt ik dit soort topics ook, maar als er zulke domme ahcterlijke dingen in worden neergezet meot ik wel reargeren... die schoolplein attitude van jou en je kornuitjes gaat me steeds meer tegenstaan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Die nihilistische ik wil dood en iedereen moet dood, ik haal jullie allemaal attitude van de meeste in dit topic mij ook. |
|
|
|
mooi.. dan stel ik voor dat de nsbm kvlt eletists zich voortaan bij hun eigen prietpraat over het redden van de arische beschaving door omas te helpen oversteken houden, dan kunnen wij weer normaal dingen afzeiken.. ik dank u.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
"Rot weg met je nihilistische Slipknot gezeik." als ik me niet vergis liepen alle nsbm'ers op zwaremetalen 2 jaar terug nog rond in shirtjes van deze band.. zo zie je maar weer hoe snel er van de ene trein op de andere trein wordt gesprongen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: O ja tuurlijk,"menselijke normen en waarden" horen totaal niet bij je ozo misanthropische houding he? Misschien als je wat ouder bent snap je het een beetje,val me tot dan niet lastig met je domme gezever De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
de crap wordt steeds erger Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat ik dus al eerder zei...Als ik het over een Swastika hebt,komt bij jou ook niet als eerste "Donar" op. En kameraad word sinds de 2e wereld oorlog zelden/nooit meer gebruikt. Dus overbodig om dat voorbeeld erbij te halen. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Jou ongefundeerde rotzooi hier acht ik erger. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Nee inderdaad. quote: Oh jawel. Ik zal namelijk altijd een irrationele klootzak blijven die met gepassioneerde haat en afschuw tegen alles in deze kankerinfectie van een wereld blijf schoppen! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Over ongefundeerd gesproken hahhaha Moet zeggen dat ik nog nooit in een Slipknot shirt heb gelopen De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
"En kameraad word sinds de 2e wereld oorlog zelden/nooit meer gebruikt" whahahahahahah zoals al eerder gezegt in dit kansloze topic: de communisten gebruikten dit woord onder elkaar toch maar al te vaak.. zoals bijvoorbeeld nsbm'r onder elkaar Heilsa of heilsgroet zeggen.. de communisten noemen elkaar gewoon kameraad, zoals ik enkele speude blekkies elkaar "bloedbroeder" of "wodanszoon" noemen.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
"Moet zeggen dat ik nog nooit in een Slipknot shirt heb gelopen" klopt.. jij was gothic hoorde ik.. nog een stapje erger dan slipknot... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Bron a.u.b De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Bron? Dat is algemeen bekend! Dat jij dat niet weet is mijn fout niet! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Nope ook geen Gothic. Damn waar haal jij AL je informatie vandaan? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
mijn bron? mijn geschiedenis op de basisschool, dus had wat beter opgelet vroeger, maar voor jou: http://www.google.nl/search?q=communisme+kameraad&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr= genoeg artikelen die het verband tussen kameraad en communisme weergeven.. oh nee. ik hoor net van mijn bronnen dat je misshcien ook wel een skater was, en nog neit eens de dunste op d ehalfpipe ook.. maargoed. ik kan eht weerverkerd hebben.. verder heb ik wel nog wat pikante foto's binnengekregen van een niet nader te noemen kvlt nsbm'er.... mijn bronnen zijn toch voor 88% betrouwbaar Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hahaha...Skater? weer fout! Pikante foto's? van mij? Ben benieuwd dan,aangezien ik me niet kan herinderen dat er zulks fotos van mij op internet staan De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |