IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-07-2003 2:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

je lijkt nogal gepikeerd, vandaar

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-07-2003 2:04 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nee, dus on topic...

En Aerodis moet eens gaan slapen!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-07-2003 2:04]

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 2:04 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 2:03 schreef aerodis het volgende:
je lijkt nogal gepikeerd, vandaar

O vertel.
Waarom?

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-07-2003 2:25 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 1:44 schreef Ragnarok het volgende:

Rot weg met je nihilistische Slipknot gezeik.

Donder zelf op met je menselijke normen en waarden, gristen!

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-07-2003 11:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oh god.. is het weer zo ver dat "true ns'ers" weer met hun schoolplein attitude weer hun gelijk proberen te halen??

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2003 12:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juli 2003 1:44 schreef Ragnarok het volgende:
Kameraad is een kenmerkend woord -sinds de 2e wereld oorlog.

jij bent overduidelijk van school gekickt, maar dat kun je niet helpen, met zulke domme redenaties is dat het meest voor de hand liggende. misschien moet je je voortaan beter informeren voordat je je ergens over uitlaat, dan zet je jezelf tenminste niet voor lul.

en als je trouwens hard bewijs wil moet je eens zoeken sinds 1917 is het voorvoegsle kameraad doodgewoon geweest in de sovjetunie voor mensen met een (belangrijke) functie binnen de communistische partij en ook door gewone medemensen/communisten (anders werd je naar een niet al te vrolijk kamp gestuurd) werd deze term gebruikt. maar of heel de communistische wereld of 1 klein militair stukje duitsland zich zo noemt, maakt wel een verschil uit. het is dus overduidelijk gejat.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-07-2003 12:24]

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 01-07-2003 12:08 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Normaal laat ik dit soort topics wel met rust alleen is dit stallagh me iets te "gemaakt" als ik al die verhalen eromheen lees.

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 12:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

normaal mijdt ik dit soort topics ook, maar als er zulke domme ahcterlijke dingen in worden neergezet meot ik wel reargeren...

die schoolplein attitude van jou en je kornuitjes gaat me steeds meer tegenstaan...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 01-07-2003 12:28 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Die nihilistische ik wil dood en iedereen moet dood, ik haal jullie allemaal attitude van de meeste in dit topic mij ook.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-07-2003 12:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 12:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mooi..
dan stel ik voor dat de nsbm kvlt eletists zich voortaan bij hun eigen prietpraat over het redden van de arische beschaving door omas te helpen oversteken houden, dan kunnen wij weer normaal dingen afzeiken..
ik dank u..

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 12:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

"Rot weg met je nihilistische Slipknot gezeik."

als ik me niet vergis liepen alle nsbm'ers op zwaremetalen 2 jaar terug nog rond in shirtjes van deze band.. zo zie je maar weer hoe snel er van de ene trein op de andere trein wordt gesprongen...

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 13:59 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 2:25 schreef Macabre het volgende:
Donder zelf op met je menselijke normen en waarden, gristen!

O ja tuurlijk,"menselijke normen en waarden" horen totaal niet bij je ozo misanthropische houding he?
Misschien als je wat ouder bent snap je het een beetje,val me tot dan niet lastig met je domme gezever

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 14:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de crap wordt steeds erger

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:03 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 12:08 schreef karnivoor het volgende:

en als je trouwens hard bewijs wil moet je eens zoeken sinds 1917 is het voorvoegsle kameraad doodgewoon geweest in de sovjetunie voor mensen met een (belangrijke) functie binnen de communistische partij en ook door gewone medemensen/communisten (anders werd je naar een niet al te vrolijk kamp gestuurd) werd deze term gebruikt. maar of heel de communistische wereld of 1 klein militair stukje duitsland zich zo noemt, maakt wel een verschil uit. het is dus overduidelijk gejat.

Wat ik dus al eerder zei...Als ik het over een Swastika hebt,komt bij jou ook niet als eerste "Donar" op.
En kameraad word sinds de 2e wereld oorlog zelden/nooit meer gebruikt.
Dus overbodig om dat voorbeeld erbij te halen.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:04 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:03 schreef irritante klootzak het volgende:
de crap wordt steeds erger

Jou ongefundeerde rotzooi hier acht ik erger.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-07-2003 14:05 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 13:59 schreef Ragnarok het volgende:
O ja tuurlijk,"menselijke normen en waarden" horen totaal niet bij je ozo misanthropische houding he?

Nee inderdaad.

quote:
Misschien als je wat ouder bent snap je het een beetje,val me tot dan niet lastig met je domme gezever

Oh jawel. Ik zal namelijk altijd een irrationele klootzak blijven die met gepassioneerde haat en afschuw tegen alles in deze kankerinfectie van een wereld blijf schoppen!

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:06 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 12:38 schreef irritante klootzak het volgende:
"Rot weg met je nihilistische Slipknot gezeik."

als ik me niet vergis liepen alle nsbm'ers op zwaremetalen 2 jaar terug nog rond in shirtjes van deze band.. zo zie je maar weer hoe snel er van de ene trein op de andere trein wordt gesprongen...

Over ongefundeerd gesproken hahhaha
Moet zeggen dat ik nog nooit in een Slipknot shirt heb gelopen

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 14:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

"En kameraad word sinds de 2e wereld oorlog zelden/nooit meer gebruikt"

whahahahahahah

zoals al eerder gezegt in dit kansloze topic: de communisten gebruikten dit woord onder elkaar toch maar al te vaak..
zoals bijvoorbeeld nsbm'r onder elkaar Heilsa of heilsgroet zeggen..

de communisten noemen elkaar gewoon kameraad, zoals ik enkele speude blekkies elkaar "bloedbroeder" of "wodanszoon" noemen..

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 14:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

"Moet zeggen dat ik nog nooit in een Slipknot shirt heb gelopen"

klopt.. jij was gothic hoorde ik..

nog een stapje erger dan slipknot...

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:08 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:07 schreef irritante klootzak het volgende:
"En kameraad word sinds de 2e wereld oorlog zelden/nooit meer gebruikt"

de communisten noemen elkaar gewoon kameraad.

Bron a.u.b

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 01-07-2003 14:10 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Bron? Dat is algemeen bekend! Dat jij dat niet weet is mijn fout niet!

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:10 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:08 schreef irritante klootzak het volgende:
"Moet zeggen dat ik nog nooit in een Slipknot shirt heb gelopen"

klopt.. jij was gothic hoorde ik..

nog een stapje erger dan slipknot...

Nope ook geen Gothic.
Damn waar haal jij AL je informatie vandaan?

irritante klootzak
Posted 01-07-2003 14:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mijn bron?

mijn geschiedenis op de basisschool, dus had wat beter opgelet vroeger, maar voor jou:

http://www.google.nl/search?q=communisme+kameraad&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr=

genoeg artikelen die het verband tussen kameraad en communisme weergeven..

oh nee.

ik hoor net van mijn bronnen dat je misshcien ook wel een skater was, en nog neit eens de dunste op d ehalfpipe ook..

maargoed.
ik kan eht weerverkerd hebben..

verder heb ik wel nog wat pikante foto's binnengekregen van een niet nader te noemen kvlt nsbm'er....

mijn bronnen zijn toch voor 88% betrouwbaar

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 14:19 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:14 schreef irritante klootzak het volgende:

oh nee.

ik hoor net van mijn bronnen dat je misshcien ook wel een skater was, en nog neit eens de dunste op d ehalfpipe ook..

maargoed.
ik kan eht weerverkerd hebben..

verder heb ik wel nog wat pikante foto's binnengekregen van een niet nader te noemen kvlt nsbm'er....

mijn bronnen zijn toch voor 88% betrouwbaar

Hahaha...Skater? weer fout!

Pikante foto's?
van mij?
Ben benieuwd dan,aangezien ik me niet kan herinderen dat er zulks fotos van mij op internet staan

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com