IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Stalaggh Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 20:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Blazing heeft ook GBK shirts.

Godverdomme, wat vind ik dat Stalaggh toch briljant!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2003 21:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de samples bevallen me wel moet ik zeggen maar nog steeds vind ik het jammer dat het zo gehypt wordt... wordt helemaal 'blij' verteld dat die kerel dood is, alsof het dan meer cult gaat worden ofzo...

Je moeder.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-06-2003 22:51 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ik heb het idee dat Karnivoor een beetje gelijk gaat krijgen. Stalaggh heeft nu bijna een zelfde hype status als Unlord een paar jaar geleden. En dan komt er meteen de "angst" om de hoek kijken dat het een stunt is. Alles klopt net iets te goed in het beeld van Stalaggh. Moordernaar, psychiatrisch patient, zelfmoord, het is allemaal bijna verdacht. Neemt niet weg dat ik Stalaggh geniaal vindt. Ik hoop dat New Era Prod. een copy naar het Vaticaan sturen en zo het proces van een geweldadige ondergang van die demente muts versneld. Hell Icon zal er zeker een opsturen! Hahaa! Sterf!!!

(*sorry, mijn psychose komt weer boven*)

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 23:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb een interview ontvangen van een italiaans magazine, met stalaggh, (met bandfoto's) en het is idd allemaal net iets té. Neemt absoluut niet weg, dat ik Stalaggh VRESELIJK vind, en dat het niet meer dan logisch is dat ze in zo'n korte tijd zó (relatief) bekend zijn geworden.

Godver, de cover van Projekt Terror (volgende album) ziet er nog ellendiger uit als die van Projekt Nihil.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 17:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

na de 7" en de 12" komt er nu een digipack cd van uit limited 1000...

nee die gehypte zooi hoef ik bij voorbaat dan al niet meer al ist nog zo goed... kan er toch niet meer naar luisteren met dezelfde overtuiging. maar goed, de samples waren aardig, daar hou ik het bij, er is wel meer aardig...

bovendien: er wordt gezegd dat ze toen in die studio opnamen de producer helemaal gek werd... vind het anders wel opvallend goed gemaakt dan, niet iets wat snel en chaotisch in elkaar gezet is (voor zover ik het geluisterd heb).

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 17:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yep, er word een digipack uitgebracht, met dezelfde cover als de LP, maar het gezicht komt er dan uit (embrossed heet dat ? )

De tape komt ergens tegen het einde van de zomer uit.
Het lijkt mij ook dat er geen fukk van waar is, maarja, het is een goede grap, en ik vind het wel okay om alles te hebben wat er uit komt van Stalaggh

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 18:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik zag die Projekt Nihil LP gister nog in tweevoud bij een standje op Parkpop. Moet zeggen dat ik de muziek niet zo bijster interessant vind dus em niet gekocht heb.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 18:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wtf? """underground""" standjes op parkpop?

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 19:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

dat weet ik niet, ze hadden heel veel cd's in de uitverkoop, a.o Behemoth, Abigor, Aeba en nog veel meer redelijk onbekend spul. Ze hadden ook bekendere cd. Ben eigenlijk vergeten te vragen wie ze waren.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 30-06-2003 19:25 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Nou maar hopen dat een 'normaal' persoon die LP koopt en na het beluisteren van het product zijn schedel kapot schiet! Dat is het enige wat een normaal mens moet doen na het beluisteren van STALAGGH! (*zelfmoordsmiley*)

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 19:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Suicide is Selfexpression!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 20:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juni 2003 19:25 schreef Macabre het volgende:
Nou maar hopen dat een 'normaal' persoon die LP koopt en na het beluisteren van het product zijn schedel kapot schiet! Dat is het enige wat een normaal mens moet doen na het beluisteren van STALAGGH! (*zelfmoordsmiley*)

ook al komt het nog zo 'bedacht' over, alst maar werkt!

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 30-06-2003 20:47 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

VOlgende week een paar ZMers minder?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 20:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hm, zo suïcidaal word ik er niet van

ik krijg meer een lichtelijke vorm van euforie door stalaggh.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 21:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juni 2003 20:47 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
VOlgende week een paar ZMers minder?

zit je nou alweer te internetten in het bos

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 30-06-2003 21:34 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 21:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 22:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

touching.

goed, binnenkort dus Stalaggh op tape

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 22:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wanneer komt de video en dvd?

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-07-2003 0:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tegen het einde van het jaar

Warrior_of_Odin
Posted 01-07-2003 0:26 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Met snijd en zelfmoordopnames?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-07-2003 0:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja.

Warrior_of_Odin
Posted 01-07-2003 0:27 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Gaaf

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-07-2003 0:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zeker weten.
de voorkant van de volgende LP ziet er btw. geweldig uit!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2003 0:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das knap, er is er net zogenaamd één dood...

Je moeder.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com