|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Blazing heeft ook GBK shirts. Godverdomme, wat vind ik dat Stalaggh toch briljant! |
|
Ik heb het idee dat Karnivoor een beetje gelijk gaat krijgen. Stalaggh heeft nu bijna een zelfde hype status als Unlord een paar jaar geleden. En dan komt er meteen de "angst" om de hoek kijken dat het een stunt is. Alles klopt net iets te goed in het beeld van Stalaggh. Moordernaar, psychiatrisch patient, zelfmoord, het is allemaal bijna verdacht. Neemt niet weg dat ik Stalaggh geniaal vindt. Ik hoop dat New Era Prod. een copy naar het Vaticaan sturen en zo het proces van een geweldadige ondergang van die demente muts versneld. Hell Icon zal er zeker een opsturen! Hahaa! Sterf!!! (*sorry, mijn psychose komt weer boven*) If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ik heb een interview ontvangen van een italiaans magazine, met stalaggh, (met bandfoto's) en het is idd allemaal net iets té. Neemt absoluut niet weg, dat ik Stalaggh VRESELIJK vind, en dat het niet meer dan logisch is dat ze in zo'n korte tijd zó (relatief) bekend zijn geworden. Godver, de cover van Projekt Terror (volgende album) ziet er nog ellendiger uit als die van Projekt Nihil. |
|
na de 7" en de 12" komt er nu een digipack cd van uit limited 1000... nee die gehypte zooi hoef ik bij voorbaat dan al niet meer al ist nog zo goed... kan er toch niet meer naar luisteren met dezelfde overtuiging. maar goed, de samples waren aardig, daar hou ik het bij, er is wel meer aardig... bovendien: er wordt gezegd dat ze toen in die studio opnamen de producer helemaal gek werd... vind het anders wel opvallend goed gemaakt dan, niet iets wat snel en chaotisch in elkaar gezet is (voor zover ik het geluisterd heb). Je moeder. |
|
yep, er word een digipack uitgebracht, met dezelfde cover als de LP, maar het gezicht komt er dan uit (embrossed heet dat ? ) De tape komt ergens tegen het einde van de zomer uit. Het lijkt mij ook dat er geen fukk van waar is, maarja, het is een goede grap, en ik vind het wel okay om alles te hebben wat er uit komt van Stalaggh |
|
ik zag die Projekt Nihil LP gister nog in tweevoud bij een standje op Parkpop. Moet zeggen dat ik de muziek niet zo bijster interessant vind dus em niet gekocht heb. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
wtf? """underground""" standjes op parkpop? |
|
dat weet ik niet, ze hadden heel veel cd's in de uitverkoop, a.o Behemoth, Abigor, Aeba en nog veel meer redelijk onbekend spul. Ze hadden ook bekendere cd. Ben eigenlijk vergeten te vragen wie ze waren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nou maar hopen dat een 'normaal' persoon die LP koopt en na het beluisteren van het product zijn schedel kapot schiet! Dat is het enige wat een normaal mens moet doen na het beluisteren van STALAGGH! (*zelfmoordsmiley*) If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Suicide is Selfexpression! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ook al komt het nog zo 'bedacht' over, alst maar werkt! Je moeder. |
|
VOlgende week een paar ZMers minder? |
|
hm, zo suïcidaal word ik er niet van ik krijg meer een lichtelijke vorm van euforie door stalaggh. |
|
quote: zit je nou alweer te internetten in het bos Je moeder. |
|
|
|
Je moeder. |
|
touching. goed, binnenkort dus Stalaggh op tape |
|
wanneer komt de video en dvd? Je moeder. |
|
tegen het einde van het jaar |
|
Met snijd en zelfmoordopnames? |
|
ja. |
|
Gaaf |
|
zeker weten. de voorkant van de volgende LP ziet er btw. geweldig uit! |
|
das knap, er is er net zogenaamd één dood... Je moeder. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |