|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er zijn op dit moment al bijna één uur lang geen klachten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Een half uur, Voice Of Dom. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wil me beklagen over het rekenvermogen van Voice Of Doom!!! Zenial |
|
Ik vind dat er teveel nazi's zijn |
|
Ik vind dat er teveel geklaagd word |
|
LMAO Ik wou ff kijken of het iemand opviel. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nah! al die teringnazi's er zijn er wel 14 of 88 |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik wil de zoekmasjien terug! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 13-04-2003 18:17] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Uhu... En dat met zo'n undersign.... tsk tsk tsk... Zenial |
|
Mensen, hier on-topic graag. Feestvieren over wat voor een heugelijke gebeurtenissen dan ook doe je maar in het lultopic I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
yeah, dat wil ik ook! |
|
quote: Inderdaad!!! Ik wil zoeken!!!!! Zenial |
|
quote: wordt *kuch* niet *ahum* aan gewerkt! En ik ben blij dat er verder geen serieuze klachten zijn, maar hoe de serieusheids-graad van dit topic even hoog aub? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tja, die zoekmachine zou wel fijn zijn als die terugkwam iig... |
|
quote: Hey Klauw! Dit IS serieus. De Zoek-functie is gewoon te lang weg. Ga na dat ik het niet eens erg vond om 2 weken zonder PC te zitten... Er zijn domweg 10 topics over 1 onderwerp nu. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-04-2003 18:20] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Komt de zoekfunctie nog terug dan? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja ik weet het. Maar die opmerking gold voor de andere reacties (van jouw bijvoorbeeld ) die niet serieus waren. Geen zoek-functie is inderdaad erg kuttig. Maar ... ja ... dus ... ja ... kan er ook niks aan doen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
shoot him |
|
Als 100 mensen zich aan 1 ding irriteren dan is dat bij elkaar een hoop fucking IRRITATIE!!! ZOEKMACHINEEEEEEEEEE!!!! Zenial |
|
IK WIL ZOEKEN! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Wat denk je dat de oorzaak van mijn posts op dit moment is dan? Ik ben hier een tijd niet geweest, dus wil ik zoeken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Klopt! ik wil ook zoeken! Np Absurd-Triumph of Death |
|
Betaal mij en ik word jullie zoekmachine! |
|
quote: haha, hoe duur ben je? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |