|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikzelf kick op alle Iron Maiden hoezen van Derek Riggs; Dan seagrave heeft ook strakke kunstwerkjes afgeleverd: Altars of Madness/ The key/Ten commandments/Stillborn/Testimony of the ancients/Left hand path/Clandestine/Effigy of the forgotten/Transcend the Rubicon etc. Asphyx - Last one on earth/ Crush the cenotaph zijn ook geweldig!! Wes Benscoter van Mortician, Nile etc; Andreas Marshall (Immolation/Blind Guardian) en natuurlijk de Celtic Frost hoezen van Giger & Bosch... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die cd-hoezen van de Nuclear Blast-reeks vind ik heel mooi-en de muziek die er op het cd'tje staat zelfs nog beter Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Banished - deliver me unto pain (grof plaatje ) ... ik kon helaas geen betere vinden ... ik heb het album namelijk zelf niet. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 28-09-2001 18:39] |
|
Wat ik echt een mooie hoes vind is Enthrone Darkness Triumphant van Dimmu Borgir... Veel verschillende tinten groen I am a Mortal, but am I a Human? |
|
cause of death van obituary. gezellig tafreeltje "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Die van Nailbomb ... Vietnamese vrouw met M-16 tegen de kop aan |
|
quote: Geweldig!! Die is van Michael Whelan; de Cause of death hoes is eigenlijk gemaakt voor een book van HP Lovecraft. Wist je dat Cause of Death eigenlijk de hoes van Sepultura's Arise (ook Whelan)zou krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zo'n world press fotohoes... doet me denken aan die brandende monnik van rage against the machine (prutband mijns inziens, maar het ging om de hoes) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Misschien een scene zoals bij jou thuis? Wordt moeilijk zitten voor Suzanne dan!! doet me denken aan de binnenhoes van Autopsy - Acts of the unspeakable..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bedoel je 'Death is just the beginning'? Is dat niet Kristian Wahlin/Necrolord (van Dissection etc.)? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog wat tips voor dark art: Travis Smith: (Iced Earth/Sadus/Control Denied/Opeth) etc. : www.the.nl/seempieces Dan Seagrave: www.danseagrave.com www.giger.com / www.hrgiger.com Hier zitten ook links naar Barlow e.a.: super duistere shit!!!!! www.michaelwhelan.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vorige reply heeft wat foutjes: Michael Whelan: www.thedarkone.com/whelan/main.html Travis Smith: www.seempieces.com Tim White: www.tim-white.co.uk/ Metal art Algemeen: br.geocities.com/kingdom_metalart/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
FUCK! Die Dan seagrave link is nu dood!! Sorry.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jeee.. moeilijke vraag! Ik vind heel veel (metal)hoezen erg mooi. Ik heb zo'n cd-wall waar 12 cd's in gaan en daar hangt een collectie van Type O Negative in, maar dat zijn eigenlijk niet van die mooie. Ook hangt er Celtic Frost - To mega therion. Ik vind vooral hoezen met fantasie-afbeeldingen erg mooi. Zoals die hoes van Covenent - Nexus Polaris. Daar hebben we ook het shirt van en mijn oma zei een keer tegen Devoraz (die hem die dag droeg) "wat een prachtige mevrouw heb je op je shirt staan". 91 jaar was ze... moordwijf... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Same here, ik kan weer eens niet kiezen. Trail of Tears... Profoundemonium heet ie geloof ik. Niet mijn muziek, maar heel erg mooi hoesje (sfeer). Das de enige die me zo te binnen schiet waar ik echt van onder de indruk was. Ik kijk vanavond thuis nog wel even. Dead things grow from deep inside... |
|
Sonata Arctica - Silence is wel een mooi hoesje !! |
|
Dat is absoluut die van Marduk---->Fuck me Jesus<----- met dat kruis in der reet My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Idd een zeer mooie hoes maar er zijn 2 versies van. De minder bekende is veel mooier dan de bekendere. (Minder bekende is met dat meisje wat zichzelf door haar hoofd schiet.) Die werd alleen verboden geloof ik in sommige landen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ja, die heb ik... de minder bekende dus. Dead things grow from deep inside... |
|
Die heb ik ook Ik heb die andere eigenlijk nog nooit gezien |
|
De mooiste Hoes? ....And then you'll beg Cryptopsy, ik vind het weer eens wat ander als die Gore & Guts hoezen |
|
Ja, die is ook mooi. Cryptopsy is zowiezo aardig origineel met hoezen. Eentje die leuk is voor saaie momenten (je blijft er nieuwe dingen in opmerken) is die van Live Cannibalism van Cannibal Corpse. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik vind de hoes van Mystic Circle - Infernal Satanic Verses wel errug gaaf! Heads I win, tails you lose |
|
Er zin zo veel mooie hoezen. Ik vind die van Burzum erg mooi, maar da's omdat het tekeningen van Theodor Kittelsen zijn. Verder zijn die dingen van Necrolord inderdaad wel geinig. De Darkthrone hoezen zijn gewoon bruut. De hoes van Mörk Gryning's Tusen År har Gått. De oude Ulver hoezen (die nieuwe trouwens ook - Silence Teaches You how to Sing is erg simpel maar gaaf). De hoezen van Cathedral... Dehumanizer en Headless Cross van Black Sabbath... en nog veel meer. |
|
quote: CenZuur! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |