IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 02-06-2004 18:51 by Orion Profiel van Orion

na de laatste 2 oefenwedstrijden te hebben gezien heb ik er geen vertrouwen in.
helemaal als ik zie dat Nederland "B" gister 100X beter presteerde dan "A"
schop eerst die kluivert maar es weg en gooi makaay erin! (die vent ken tenminste voetballen bleek gister amar weer eens!)
maar denk dat we blij mogen zijn als we de kwartfinale halen!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 18:54 by nekro Profiel van nekro

Een finale Duitsland - Nederland leek me anders ook wel erg tof. Frankrijk zie ik de finale niet halen, die leunen toch teveel op Henry. Wereld voetballer hoor, en Zidane natuurlijk ook, maar als die twee hun dag niet hebben is het Franse elftal ook rijp voor de slachtbank ! Portugal zelf komt ook wel erg ver denk ik...


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-06-2004 18:55 by Orion Profiel van Orion

denk dat het portugal of frankrijk word


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 18:57 by nekro Profiel van nekro

Hoop van niet, die Fransen hebben al veels te veel gewonnen, dus die kunnen oprotten. Voor Portugal zou het idd wel leuk zijn!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-06-2004 19:59 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik hoop dat Italië wint


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-06-2004 20:03 by M. Profiel van M.

Als Frankrijk wint zoals ik in de pool had voorspeld, win ik euro's. En euro's zijn goed.

Ik denk dat Nederland niet eens de kwartfinales haalt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-06-2004 20:17 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 2 juni 2004 19:59 schreef Jebes het volgende:
Ik hoop dat Italië wint


dood aan die deegvreters!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-06-2004 20:28 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 juni 2004 18:45 schreef nekro het volgende:
KLUIVERT Argh, wat een fucking beroeps mongool zeg....ongelooflijk dat die kokosnotenplukker steeds maar weer het vertrouwen krijgt van Advocaat....Fuck !! Geen bal goed geraakt die gast.Nee, dan Makaay. Da's pas een voetballer. Ik ga dus echt wel voor Makaay en Van Nistelrooy.En dan VanDer Vaart daar weer achter. Maar dat zal wel weer niet gebeuren denk ik....Oh ja, en VanderSar uit het doel, die heeft z'n langste tijd gehad.Waterreus heeft ook z'n vorm niet, dus maak Westerveld maar eens eerste doelman. Dat heeft ie wel verdiend !!


Wat een onzin dat Westerveld een basisplaats heeft verdiend, is dit seizoen geblesseerd geweest en heeft niet meer in de basis gestaan bij Sociedad. Hij mag niet voor niets weg


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-06-2004 20:29 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 juni 2004 18:55 schreef Orion het volgende:
denk dat het portugal of frankrijk word


gok zelf op frankrijk of tsjechie


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-06-2004 20:31 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Ik denk Spanje of Italië... en ik denk ook dat Nederland er na de eerste rondes al uit ligt, vooral gezien die gaye oefenwedstrijden.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-06-2004 20:33 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 2 juni 2004 20:17 schreef Orion het volgende:
dood aan die deegvreters!


Kaak dicht, FORZA ITALIA


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 20:35 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 2 juni 2004 20:28 schreef Mark Z het volgende:
Wat een onzin dat Westerveld een basisplaats heeft verdiend, is dit seizoen geblesseerd geweest en heeft niet meer in de basis gestaan bij Sociedad. Hij mag niet voor niets weg


Volg het nou eerst eens voor je reageert....Westerveld mag weg vanwege zijn salaris wat te veel op de begroting van Sociedad drukt...Die coach van Sociedad is immers ook al weg. En ik vind Westerveld nou eenmaal een betere doelman.Hij keept in Spanje, 1 van de sterkste competities van de wereld,en Waterreus bij PSV... Lijkt me wel duidelijk wie er eigenlijk tweede doelman zou moeten zijn of niet ?Bovendien keerde Westerveld NA zijn blessures WEL meteen weer terug in de basis bij Sociedad !!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-06-2004 20:36 by M. Profiel van M.

Nekro, ouwe kokkerd van me, jij had toch zo'n pleurishekel aan voetbal?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-06-2004 20:41 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 juni 2004 20:35 schreef nekro het volgende:
Volg het nou eerst eens voor je reageert....Westerveld mag weg vanwege zijn salaris wat te veel op de begroting van Sociedad drukt...Die coach van Sociedad is immers ook al weg. En ik vind Westerveld nou eenmaal een betere doelman.Hij keept in Spanje, 1 van de sterkste competities van de wereld,en Waterreus bij PSV... Lijkt me wel duidelijk wie er eigenlijk tweede doelman zou moeten zijn of niet ?Bovendien keerde Westerveld NA zijn blessures WEL meteen weer terug in de basis bij Sociedad !!!


dan ben ik verkeerd voorgelicht, zie dat Westerveld 20 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, mijn excuses
maar ben het nog steeds niet met je eens dat hij in de basis moet staan


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 20:42 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 2 juni 2004 20:36 schreef M. het volgende:
Nekro, ouwe kokkerd van me, jij had toch zo'n pleurishekel aan voetbal?


Kokkerd ?? Maar goed, hehehehe....Competitie voetbal vind ik idd niet bijster interressant nee....Maar door het gelul over voetbal door m'n collega's ben ik me d'r iets meer in gaan intereseren.Het HCE voetbal boeit me ook niet echt. Kijk liever Duits en Engels voetbal. Sorry, ik had me iets genuanceerder uit moeten drukken. Ek's en WK's boeien me altijd wel enorm.Ik ben meer een neutraal kijker eiegenlijk...een favoriete NL voetbal club heb ik dan ook niet...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-06-2004 21:01 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 juni 2004 11:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijk voor de verandering eens naar de selectie van Frankrijk, het oefenduel tegen nederland speelden ze met maarliefst 2 blanken, zizou en die keeper die er volgens mij de 2dce helft uit ging voor die zululip dida geloof ik...


Dida is volgens mij braziliaan



nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 21:06 by nekro Profiel van nekro

2 blanken in het elftal van Frankrijk ?Ik dacht dat Barthez de enige was...Zit die er bij eigenlijk dit EK of niet ??????


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2004 22:38 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 juni 2004 21:06 schreef nekro het volgende:
2 blanken in het elftal van Frankrijk ?Ik dacht dat Barthez de enige was...Zit die er bij eigenlijk dit EK of niet ??????


Misschien telt-ie Zidane mee...

(Is van oorsprong geen Fransman, maar een Algerijn.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 22:48 by nekro Profiel van nekro

Pfff. Door al die zwarten kun je de blanken niet meer zien tegenwoordig...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-06-2004 23:00 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 juni 2004 20:31 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik denk Spanje of Italië... en ik denk ook dat Nederland er na de eerste rondes al uit ligt, vooral gezien die gaye oefenwedstrijden.


De oefenwedstrijden van het Ned. elftal zijn bijna altijd slecht, dus dat zegt niets.

Nederland gaat ver komen dit EK.


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 23:05 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 2 juni 2004 23:00 schreef BurZum het volgende:
De oefenwedstrijden van het Ned. elftal zijn bijna altijd slecht, dus dat zegt niets.

Nederland gaat ver komen dit EK.


Tsss. Walgelijke optimist ! Waarop baseer je in godsnaam dat Oranje ver gaat komen dit EK ?? Op de vorm van Kluivert ??


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-06-2004 23:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 juni 2004 23:05 schreef nekro het volgende:
Tsss. Walgelijke optimist ! Waarop baseer je in godsnaam dat Oranje ver gaat komen dit EK ?? Op de vorm van Kluivert ??


Sterf!

Maar je hebt wel gelijk, als Kluivert uit vorm is dan zijn we kansloos


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 23:28 by nekro Profiel van nekro

Nee man....Vind je Kluivert echt zo goed ??? Die gast is allang over de top van zijn kunnen heen met alle respect. Volgens mij wil ie ook geeneens meer echt voetballen ofzo. En dan ook nog eens alle schandalen over hem....En volgens mij is ie drukker bezig met z'n nachtclub dan met voetballen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-06-2004 23:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 juni 2004 23:28 schreef nekro het volgende:
Nee man....Vind je Kluivert echt zo goed ??? Die gast is allang over de top van zijn kunnen heen met alle respect. Volgens mij wil ie ook geeneens meer echt voetballen ofzo. En dan ook nog eens alle schandalen over hem....En volgens mij is ie drukker bezig met z'n nachtclub dan met voetballen.


We zijn niet afhankelijk van Kluivert. Dus de vorm van Kluivert zegt niets over de rest van het team. Spitsen genoeg, dus Kluivert kan op de bank.

Kluivert is inderdaad over de top heen. Daarom moet hij ook niet in de basis staan.


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 23:44 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 2 juni 2004 23:33 schreef BurZum het volgende:
We zijn niet afhankelijk van Kluivert. Dus de vorm van Kluivert zegt niets over de rest van het team. Spitsen genoeg, dus Kluivert kan op de bank.

Kluivert is inderdaad over de top heen. Daarom moet hij ook niet in de basis staan.


Het klopt dat we niet van Kluivert afhankelijk zijn,en dat weet jij, en dat weet ik, behalve de heer Advocaat. Ik blijf het ongelooflijk vinden dat ie Kluivert steeds maar weer in de basis opstelt. Echt niet te geloven.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen