|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een finale Duitsland - Nederland leek me anders ook wel erg tof. Frankrijk zie ik de finale niet halen, die leunen toch teveel op Henry. Wereld voetballer hoor, en Zidane natuurlijk ook, maar als die twee hun dag niet hebben is het Franse elftal ook rijp voor de slachtbank ! Portugal zelf komt ook wel erg ver denk ik... |
|
denk dat het portugal of frankrijk word Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoop van niet, die Fransen hebben al veels te veel gewonnen, dus die kunnen oprotten. Voor Portugal zou het idd wel leuk zijn! |
|
Ik hoop dat Italië wint Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als Frankrijk wint zoals ik in de pool had voorspeld, win ik euro's. En euro's zijn goed. Ik denk dat Nederland niet eens de kwartfinales haalt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dood aan die deegvreters! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat een onzin dat Westerveld een basisplaats heeft verdiend, is dit seizoen geblesseerd geweest en heeft niet meer in de basis gestaan bij Sociedad. Hij mag niet voor niets weg |
|
quote: gok zelf op frankrijk of tsjechie |
|
Ik denk Spanje of Italië... en ik denk ook dat Nederland er na de eerste rondes al uit ligt, vooral gezien die gaye oefenwedstrijden. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Kaak dicht, FORZA ITALIA Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Volg het nou eerst eens voor je reageert....Westerveld mag weg vanwege zijn salaris wat te veel op de begroting van Sociedad drukt...Die coach van Sociedad is immers ook al weg. En ik vind Westerveld nou eenmaal een betere doelman.Hij keept in Spanje, 1 van de sterkste competities van de wereld,en Waterreus bij PSV... Lijkt me wel duidelijk wie er eigenlijk tweede doelman zou moeten zijn of niet ?Bovendien keerde Westerveld NA zijn blessures WEL meteen weer terug in de basis bij Sociedad !!! |
|
Nekro, ouwe kokkerd van me, jij had toch zo'n pleurishekel aan voetbal? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dan ben ik verkeerd voorgelicht, zie dat Westerveld 20 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, mijn excuses maar ben het nog steeds niet met je eens dat hij in de basis moet staan |
|
quote: Kokkerd ?? Maar goed, hehehehe....Competitie voetbal vind ik idd niet bijster interressant nee....Maar door het gelul over voetbal door m'n collega's ben ik me d'r iets meer in gaan intereseren.Het HCE voetbal boeit me ook niet echt. Kijk liever Duits en Engels voetbal. Sorry, ik had me iets genuanceerder uit moeten drukken. Ek's en WK's boeien me altijd wel enorm.Ik ben meer een neutraal kijker eiegenlijk...een favoriete NL voetbal club heb ik dan ook niet... |
|
quote: Dida is volgens mij braziliaan |
|
2 blanken in het elftal van Frankrijk ?Ik dacht dat Barthez de enige was...Zit die er bij eigenlijk dit EK of niet ?????? |
|
quote: Misschien telt-ie Zidane mee... (Is van oorsprong geen Fransman, maar een Algerijn.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Pfff. Door al die zwarten kun je de blanken niet meer zien tegenwoordig... |
|
quote: De oefenwedstrijden van het Ned. elftal zijn bijna altijd slecht, dus dat zegt niets. Nederland gaat ver komen dit EK. |
|
quote: Tsss. Walgelijke optimist ! Waarop baseer je in godsnaam dat Oranje ver gaat komen dit EK ?? Op de vorm van Kluivert ?? |
|
quote: Sterf! Maar je hebt wel gelijk, als Kluivert uit vorm is dan zijn we kansloos |
|
Nee man....Vind je Kluivert echt zo goed ??? Die gast is allang over de top van zijn kunnen heen met alle respect. Volgens mij wil ie ook geeneens meer echt voetballen ofzo. En dan ook nog eens alle schandalen over hem....En volgens mij is ie drukker bezig met z'n nachtclub dan met voetballen. |
|
quote: We zijn niet afhankelijk van Kluivert. Dus de vorm van Kluivert zegt niets over de rest van het team. Spitsen genoeg, dus Kluivert kan op de bank. Kluivert is inderdaad over de top heen. Daarom moet hij ook niet in de basis staan. |
|
quote: Het klopt dat we niet van Kluivert afhankelijk zijn,en dat weet jij, en dat weet ik, behalve de heer Advocaat. Ik blijf het ongelooflijk vinden dat ie Kluivert steeds maar weer in de basis opstelt. Echt niet te geloven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |