IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-06-2004 0:47 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 juni 2004 17:37 schreef Tormented soul het volgende:
Wat zeikt iedereen over die penalties.. die had Nederland toch niet gescoord...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 0:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 juni 2004 0:46 schreef 0Tolerence het volgende:
naja als tjechie een B elftal neerzet met de instructie om kaarten te vermijden. Dan is de mogelijk nog redelijk aanwezig dat Duitsland kan winnen.


4 jaar geleden.

Portugal geplaatst.

Stelt een C elftal op tegen een Duitsland dat VEEL beter was dan dit jaar.

Portugal wint met 3-0.

Deutschland nach Hause.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 21-06-2004 0:50 by Turoliéva Profiel van Turoliéva

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14]


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-06-2004 0:54 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14]


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 0:56 by Chelman Profiel van Chelman

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 21-06-2004 1:06 by Turoliéva Profiel van Turoliéva

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14]


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2004 1:09 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

godver, over voetbal lullen! geen gezeik!


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 1:11 by Chelman Profiel van Chelman

[kappen nou]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:11]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 1:13 by Chelman Profiel van Chelman

[off topic]




[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-06-2004 1:17 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

[off topic]




[Dit bericht is gemodereerd door Satan op 21-06-2004 6:66]



ontopic:

ik heb genoten van de wedstrijd van zaterdag en vond het ook wel jammer dat het toen misging maarja, kon toen tenminste fatsoenlijk over straat zonder hersenloze oranje mongolen overal. hoop ook maar dat nederland eruit ligt, scheelt me weer een hoop herrie.



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 21-06-2004 9:03 by cerridwen Profiel van cerridwen

ik woon midden in de stad, hoop dat nederland doorgaat, vind het wel wat hebben zolang ze maar niet al te laat door gaan


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2004 9:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 juni 2004 1:17 schreef Je Moeder het volgende:
... kon toen tenminste fatsoenlijk over straat zonder hersenloze oranje mongolen overal. hoop ook maar dat nederland eruit ligt, scheelt me weer een hoop herrie.


Dat snap ik nou niet; je woont midden in de stad maar kan niet tegen feestlawaai


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2004 9:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wanneer is die laatste wedstrijd van de oranje kleuters? woensdag? Dan is dat gezeur daarna eindelijk afgelopen


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2004 9:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 21 juni 2004 9:28 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wanneer is die laatste wedstrijd van de oranje kleuters? woensdag? Dan is dat gezeur daarna eindelijk afgelopen

zondag 4 juli is pas de laatste van de oranje kleuters hoor

Nederland - Tsjechie was echt een supervette wedstrijd, echt top entertainment! Alleen jammer dat ze verloren hebben. Ik ben het er mee eens dat "die wissel" behoorlijk dom was, maar dat is niet DE reden dat we verloren hebben. Ik denk vooral dat het niet benutten van de grote kansen in de eerste helft de oorzaak waren. De scheidsrechter en Advocaat hebben een kleinere rol gespeeld.

Wat vinden jullie er overigens van dat van Hanegem zich zo op de achtergrond houd in de media? Van mij mag hij best wat meer naar voren treden, die man heeft nog redelijk wat aanzien, en dat komt de algemene sfeer t.o.v. Advocaat denk ik ook ten goede. Daarbij, misschien heeft hij wel die wissel voorgesteld


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 13:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 21 juni 2004 9:48 schreef ZelThoR het volgende:
Wat vinden jullie er overigens van dat van Hanegem zich zo op de achtergrond houd in de media? Van mij mag hij best wat meer naar voren treden, die man heeft nog redelijk wat aanzien, en dat komt de algemene sfeer t.o.v. Advocaat denk ik ook ten goede. Daarbij, misschien heeft hij wel die wissel voorgesteld
Ja, die man is mij ook een raadsel. Als ie Advocaat nou eens verbaal ging ondersteunen, zodat ie 'm een beetje uit de wind houdt. Jan Mulder zei het gister wel grappig:
Advocaat: "zeg heren, wat zeggen jullie ervan, zullen we Robben er maar uit halen??" de rest: "...ach jaaa waarom niet!"


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 13:05 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Onzin, kon vanaf waar ik zat heel duidelijk zien dat het hele team inzakte na de wiseel, er was nauwelijks nog druk op de Tjechische achterhoede en dus hadden die alle gelegenheid te gaan bouwen, plus Bosveldt kon niet doen waarvoor hij het veld in was gezet

@ Olav

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-06-2004 13:06]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 13:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-06-2004 13:28]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2004 13:16 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

nuttig



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2004 14:12 by altx Profiel van altx

Wat ik trouwens nog niemand heb horen opmerken over die wissel:

Ok, dan haal je Robben eruit, de linker aanvaller, maar waarom dan een RECHTER verdedigende middenvelder erin? Moet je voor de grap maar eens de veldbezetting uittekenen zoals die was na die wissel...

Na die wissel moest ineens alles over rechts, omdat er links gewoon niemand meer stond...

Robben eruit, dan Overmars erin, zo simpel was het eigenlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2004 14:16 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ja ik snap advocaat ook niet helemaal. Weet hij uberhaupt wel waar spelers regulier spelen in het veld


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2004 14:28 by M. Profiel van M.

Mulder zei ook dat hij liever gewild had dat het een fout van Advocaat was, die wissel.

Maar het was geen fout. Het was beleid. Visieloos en smakeloos en on-Nederlands.

Die bondscoach, die moet gewoon weg, zodat het Nederlands voetbal weer het gras kan gaan verschroeien zoals in de eerste helft!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-06-2004 14:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

De wissel was tactisch niet sterk, maar niet cruciaal. De bedie teams waren erg aan elkaar gewaagd, de 2-2 zat er aan te komen, maar de 3-1 net zo. Het was mooi voetbal omdat beide teams goed speelde.

Het ging fout toen Heitinga eruit werd gestuurd. De perfecte balans tussen beide teams was weg, in het voordeel van de Tsjechen. Naar mijn mening heeft de scheidsrechter een beslissende rol gespeeld in de wedstrijd, en de wissel van Advocaat wordt teveel nadruk opgelegd, het was fout, maar niet cruciaal.



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-06-2004 14:46]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2004 14:47 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 juni 2004 14:46 schreef Azagthoth het volgende:
De wissel was tactisch niet sterk, maar niet cruciaal. De bedie teams waren erg aan elkaar gewaagd, de 2-2 zat er aan te komen, maar de 3-1 net zo. Het was mooi voetbal omdat beide teams goed speelde.

Het ging fout toen Heitinga eruit werd gestuurd. De perfecte balans tussen beide teams was weg, in het voordeel van de Tsjechen. Naar mijn mening heeft de scheidsrechter een beslissende rol gespeeld in de wedstrijd, en de wissel van Advocaat wordt teveel nadruk opgelegd, het was fout, maar niet cruciaal.




Er waren inderdaad meerdere factoren waardoor de balans weg was... (zie mijn vorige post)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2004 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kom op, geef toe, wie van jullie heeft gehuild toen we verloren .. CONFESS~!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2004 14:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 juni 2004 14:49 schreef Jenje het volgende:
Kom op, geef toe, wie van jullie heeft gehuild toen we verloren .. CONFESS~!


Oh, ik heb alleen maar het hele huis bij elkaar gevloekt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen