|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14] Oud Vuil. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
godver, over voetbal lullen! geen gezeik! Bruce Banner |
|
[kappen nou] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:11] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 21-06-2004 1:14] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Satan op 21-06-2004 6:66] ontopic: ik heb genoten van de wedstrijd van zaterdag en vond het ook wel jammer dat het toen misging maarja, kon toen tenminste fatsoenlijk over straat zonder hersenloze oranje mongolen overal. hoop ook maar dat nederland eruit ligt, scheelt me weer een hoop herrie. MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
ik woon midden in de stad, hoop dat nederland doorgaat, vind het wel wat hebben zolang ze maar niet al te laat door gaan we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Dat snap ik nou niet; je woont midden in de stad maar kan niet tegen feestlawaai The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wanneer is die laatste wedstrijd van de oranje kleuters? woensdag? Dan is dat gezeur daarna eindelijk afgelopen Bruce Banner |
|
quote: zondag 4 juli is pas de laatste van de oranje kleuters hoor Nederland - Tsjechie was echt een supervette wedstrijd, echt top entertainment! Alleen jammer dat ze verloren hebben. Ik ben het er mee eens dat "die wissel" behoorlijk dom was, maar dat is niet DE reden dat we verloren hebben. Ik denk vooral dat het niet benutten van de grote kansen in de eerste helft de oorzaak waren. De scheidsrechter en Advocaat hebben een kleinere rol gespeeld. Wat vinden jullie er overigens van dat van Hanegem zich zo op de achtergrond houd in de media? Van mij mag hij best wat meer naar voren treden, die man heeft nog redelijk wat aanzien, en dat komt de algemene sfeer t.o.v. Advocaat denk ik ook ten goede. Daarbij, misschien heeft hij wel die wissel voorgesteld Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja, die man is mij ook een raadsel. Als ie Advocaat nou eens verbaal ging ondersteunen, zodat ie 'm een beetje uit de wind houdt. Jan Mulder zei het gister wel grappig: Advocaat: "zeg heren, wat zeggen jullie ervan, zullen we Robben er maar uit halen??" de rest: "...ach jaaa waarom niet!" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Onzin, kon vanaf waar ik zat heel duidelijk zien dat het hele team inzakte na de wiseel, er was nauwelijks nog druk op de Tjechische achterhoede en dus hadden die alle gelegenheid te gaan bouwen, plus Bosveldt kon niet doen waarvoor hij het veld in was gezet @ Olav [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-06-2004 13:06] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-06-2004 13:28] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nuttig |
|
Wat ik trouwens nog niemand heb horen opmerken over die wissel: Ok, dan haal je Robben eruit, de linker aanvaller, maar waarom dan een RECHTER verdedigende middenvelder erin? Moet je voor de grap maar eens de veldbezetting uittekenen zoals die was na die wissel... Na die wissel moest ineens alles over rechts, omdat er links gewoon niemand meer stond... Robben eruit, dan Overmars erin, zo simpel was het eigenlijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja ik snap advocaat ook niet helemaal. Weet hij uberhaupt wel waar spelers regulier spelen in het veld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mulder zei ook dat hij liever gewild had dat het een fout van Advocaat was, die wissel. Maar het was geen fout. Het was beleid. Visieloos en smakeloos en on-Nederlands. Die bondscoach, die moet gewoon weg, zodat het Nederlands voetbal weer het gras kan gaan verschroeien zoals in de eerste helft! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De wissel was tactisch niet sterk, maar niet cruciaal. De bedie teams waren erg aan elkaar gewaagd, de 2-2 zat er aan te komen, maar de 3-1 net zo. Het was mooi voetbal omdat beide teams goed speelde. Het ging fout toen Heitinga eruit werd gestuurd. De perfecte balans tussen beide teams was weg, in het voordeel van de Tsjechen. Naar mijn mening heeft de scheidsrechter een beslissende rol gespeeld in de wedstrijd, en de wissel van Advocaat wordt teveel nadruk opgelegd, het was fout, maar niet cruciaal. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-06-2004 14:46] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Er waren inderdaad meerdere factoren waardoor de balans weg was... (zie mijn vorige post) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kom op, geef toe, wie van jullie heeft gehuild toen we verloren .. CONFESS~! |
|
quote: Oh, ik heb alleen maar het hele huis bij elkaar gevloekt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |