|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En terecht! Wat een lul zeg. Spugen mag, maar alleen als je tegen Duitsers speelt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yup, geschorst: quote: bron: www.euro2004.com |
|
Haha goed zo. MOCHT Nederland de poule doorkomen kan het Italie treffen. Het is niet verkeerd dat Totti er niet bij zit, ook al wordt zijn sterrenstatus nogal overdreven nmm. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Geen Totti? Neeeeeeeeeeeeeee! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Hoezo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Totti is gaaf... Alleen jammer dat ie andere mensen schopt en zo... Nou ja, er is altijd nog Alessandro Nesta Heb je ook nog wat om naar te kijken... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Het is een voetbaltoernooi en geen modeshow. On topic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
rudi, heb je me lama gezien? |
|
quote: Tja, hij speelt ook goed... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ja? Zou je toch niet zeggen met mensen als David Beckham op he veld... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wat had ik het naar mijn zin toen Duitsland die bal er in schoot; hak hak hak hak!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kheb toch maar effe de vlag uitgehangen als symbool van vaderlandsliefde. Alleen kon in het niet laten om mijn tas er ook aan te hangen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Djeezes, die Prso doet het toch maar even, 2-1 voor Kroatie!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wat een lekkere vent |
|
Van een berichtje op nu.nl.... quote: FLIKKER OP MET JE BELACHELIJKE RUIT!!!! Argh..... argh...... argh........... Ik denk, die Advocaat snapt het en stelt Sneijder en Seedorf op, en Robben als linksbuiten enzo... lekker ouderwets, simpel en aanvallend. Maar nee hoor. Als dit zo doorgaat wordt het een wanvertoning. Tenzij de goede man de media natuurlijk zand in de ogen strooit. Dat zou wel heersen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Sterf! |
|
Ik wil jullie er even op wijzen dat ik dus wel Wayne Tr00ney in mijn team had! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HAHAHHAHA....zolang Frankrijk verliest vind ik alles ged, wat een vreemdelingen legioen is dat zeg! Bovendien heb ik het niet op Fransen ze winnen teveel |
|
quote:Let maar op, de volgende wedstrijd tegen de Kroaten wordt ie met rood van het veld gestuurd. Hij mist sowieso de kwartfinale (mochten ze die halen) door een schorsing, want geel krijgt ie zeker. Leuke voetballer, maar je weet ook dat ie uit een boksfamilie komt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zo ziet hij er ook uit ja maar toch de jongste doelpuntenmaker aller tijden op een EK, vindt het knap |
|
quote:Die was geniaal inderdaad |
|
quote: En de jongste doelpuntenmaker allertijden in de Premiership Als die voor de QF geschorst is, is er niks aan de hand. Je mag voor de QF toch een nieuwe team opstellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nog 1 nachtje slapen! |
|
Ik wil jullie erop wijzen dat dit waarschijnlijk de eerste voetbal topic op ZM wordt die de 1000 posts gaat halen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |