IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2004 14:17 by Mark Profiel van Mark

Yes! Wordt Totti alsnog geschorst voor 3 duels, ook al wist hij weg te komen met geel na die doodschop op die Deen.

De Deense TV had beelden geschoten van Totti die Paulsen in de nek spuugt en deze opgestuurd naar de UEFA. Aanklager eist nu een schorsing van 3 duels, dus Totti zien we niet meer terug tot in de halve finales, als ze die al halen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-06-2004 14:19 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 juni 2004 14:17 schreef Mark het volgende:
Yes! Wordt Totti alsnog geschorst voor 3 duels, ook al wist hij weg te komen met geel na die doodschop op die Deen.

De Deense TV had beelden geschoten van Totti die Paulsen in de nek spuugt en deze opgestuurd naar de UEFA. Aanklager eist nu een schorsing van 3 duels, dus Totti zien we niet meer terug tot in de halve finales, als ze die al halen!


En terecht! Wat een lul zeg.

Spugen mag, maar alleen als je tegen Duitsers speelt.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 17-06-2004 15:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

yup, geschorst:

quote:
UEFA has banned Italy forward Francesco Totti for three matches after he spat at Denmark midfield player Christian Poulsen during the sides' goalless draw on Monday.

Appeal possible
The Italian Football Federation has 24 hours to appeal the decision but, as it stands, Totti will miss tomorrow's game against Sweden in Porto and the Azzurri's final Group C fixture against Bulgaria in Guimarães, as well as Italy's quarter-final tie should they progress from their group. Totti could play against Sweden only if the UEFA appeals body decided to suspend the sentence following an appeal.

Admission of guilt
Totti, who had been charged yesterday with gross unsporting conduct, submitted a statement last night in which he admitted his guilt. The AS Roma player said the act had been out of character and that he had been subject to provocation. William Gaillard, UEFA's director of communications and public affairs, said: "The body considered the player's admission of guilt, the particular circumstances of the tournament as well as the gravity of the offence."

'Sends out message'
Totti spat in Poulsen's face in the 50th minute of the match in Guimarães and Gaillard added: "This decision sends out a message that we will not tolerate this kind of behaviour."



bron: www.euro2004.com



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2004 15:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Haha goed zo.
MOCHT Nederland de poule doorkomen kan het Italie treffen. Het is niet verkeerd dat Totti er niet bij zit, ook al wordt zijn sterrenstatus nogal overdreven nmm.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 17-06-2004 15:30 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 17 juni 2004 14:17 schreef Mark het volgende:
Yes! Wordt Totti alsnog geschorst voor 3 duels, ook al wist hij weg te komen met geel na die doodschop op die Deen.

De Deense TV had beelden geschoten van Totti die Paulsen in de nek spuugt en deze opgestuurd naar de UEFA. Aanklager eist nu een schorsing van 3 duels, dus Totti zien we niet meer terug tot in de halve finales, als ze die al halen!


Geen Totti? Neeeeeeeeeeeeeee!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2004 15:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 juni 2004 15:30 schreef Miss Lucifer het volgende:
Geen Totti? Neeeeeeeeeeeeeee!


Hoezo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 17-06-2004 15:40 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 17 juni 2004 15:39 schreef Chelman het volgende:
Hoezo?


Totti is gaaf... Alleen jammer dat ie andere mensen schopt en zo...
Nou ja, er is altijd nog Alessandro Nesta Heb je ook nog wat om naar te kijken...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2004 15:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 juni 2004 15:40 schreef Miss Lucifer het volgende:
Totti is gaaf... Alleen jammer dat ie andere mensen schopt en zo...
Nou ja, er is altijd nog Alessandro Nesta Heb je ook nog wat om naar te kijken...


Het is een voetbaltoernooi en geen modeshow.


On topic.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-06-2004 15:43 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

rudi, heb je me lama gezien?



Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 17-06-2004 15:46 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 17 juni 2004 15:42 schreef Chelman het volgende:
Het is een voetbaltoernooi en geen modeshow.


On topic.


Tja, hij speelt ook goed...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 17-06-2004 15:54 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 17 juni 2004 15:42 schreef Chelman het volgende:
Het is een voetbaltoernooi en geen modeshow.


On topic.


Ja? Zou je toch niet zeggen met mensen als David Beckham op he veld...



invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2004 16:02 by invictis Profiel van invictis

wat had ik het naar mijn zin toen Duitsland die bal er in schoot; hak hak hak hak!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-06-2004 16:04 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Kheb toch maar effe de vlag uitgehangen als symbool van vaderlandsliefde. Alleen kon in het niet laten om mijn tas er ook aan te hangen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2004 21:55 by M. Profiel van M.

Djeezes, die Prso doet het toch maar even, 2-1 voor Kroatie!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2004 21:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette


wat een lekkere vent


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2004 23:10 by M. Profiel van M.

Van een berichtje op nu.nl....

quote:
Ruit

Speelt Advocaat in de bovengenoemde opstelling, dan is de veelbesproken ruit op het middenveld weer in ere herstelt. De bondscoach kan er ook nog voor kiezen om Van der Meyde en Van Nistelrooij voorin te zetten. De linkerkant laat hij dan open. Seedorf of Van der Vaart is in dat geval weer de schaduwspits.


FLIKKER OP MET JE BELACHELIJKE RUIT!!!!



Argh..... argh...... argh...........

Ik denk, die Advocaat snapt het en stelt Sneijder en Seedorf op, en Robben als linksbuiten enzo... lekker ouderwets, simpel en aanvallend. Maar nee hoor. Als dit zo doorgaat wordt het een wanvertoning.

Tenzij de goede man de media natuurlijk zand in de ogen strooit. Dat zou wel heersen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-06-2004 11:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 juni 2004 16:02 schreef invictis het volgende:
wat had ik het naar mijn zin toen Duitsland die bal er in schoot; hak hak hak hak!!!!


Sterf!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2004 11:37 by Chelman Profiel van Chelman

Ik wil jullie er even op wijzen dat ik dus wel Wayne Tr00ney in mijn team had!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2004 11:58 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHHAHA....zolang Frankrijk verliest vind ik alles ged, wat een vreemdelingen legioen is dat zeg!

Bovendien heb ik het niet op Fransen ze winnen teveel



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-06-2004 12:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 18 juni 2004 11:37 schreef Chelman het volgende:
Ik wil jullie er even op wijzen dat ik dus wel Wayne Tr00ney in mijn team had!
Let maar op, de volgende wedstrijd tegen de Kroaten wordt ie met rood van het veld gestuurd. Hij mist sowieso de kwartfinale (mochten ze die halen) door een schorsing, want geel krijgt ie zeker. Leuke voetballer, maar je weet ook dat ie uit een boksfamilie komt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2004 12:32 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 18 juni 2004 12:31 schreef NecRobert het volgende:
Leuke voetballer, maar je weet ook dat ie uit een boksfamilie komt.


zo ziet hij er ook uit ja
maar toch de jongste doelpuntenmaker aller tijden op een EK, vindt het knap


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-06-2004 12:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juni 2004 15:43 schreef Audiophile het volgende:
rudi, heb je me lama gezien?
Die was geniaal inderdaad



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2004 12:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 juni 2004 12:32 schreef Mark Z het volgende:
zo ziet hij er ook uit ja
maar toch de jongste doelpuntenmaker aller tijden op een EK, vindt het knap


En de jongste doelpuntenmaker allertijden in de Premiership

Als die voor de QF geschorst is, is er niks aan de hand. Je mag voor de QF toch een nieuwe team opstellen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-06-2004 13:20 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Nog 1 nachtje slapen!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2004 13:21 by Chelman Profiel van Chelman

Ik wil jullie erop wijzen dat dit waarschijnlijk de eerste voetbal topic op ZM wordt die de 1000 posts gaat halen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen