|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: F*ck hippies |
|
Het liep gewoon voor geen meter. Klaar. Echt jammer, dat we niet van die duitsers hebben gewonnen. Dat was voor mij al goed genoeg geweest. Oud Vuil. |
|
quote: eerst stonden ze voor met landje pik, en daarna hebben *kuch* wij *kuch* het terug gepakt, net als nu ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:AH, dus er zitten veel ex-Amerikanen en Engelsen in het Nederlandse team. F*ck hippies |
|
quote: Sterf. En het is geen Portugal dat met uitsluiting dreigde maar de UEFA. quote: Bij deze heb je een postverbod in dit topic. Net als Snaack overigens. quote: Het had niks met Davids te maken. Het had voornamelijk met Boudewijn Zenden te maken die niet had mogen beginnen. Davids is gewisseld om Sneijder een frisse wind en wat meer dreiging van de tweede laijn te laten komen en niet om zijn eigen falen. quote: Van Hooijdonk moet niet beginnen. Hij moet wel eerder invallen. Voorts moet er begonnen worden met Kluivert i.p.v. van Nistelrooy EN moet Zenden eens en voor altijd oprotten. Dan maar van der Vaart hangend op links met Sneijder die meer aanvult achter de spitsen naast Davids OF eventueel Overmars op links met van Der Vaart en Sneijder. quote: Van Overmars zit niet in de selectie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Och ja het was weer huilen met de pet op zoals altijd... maar goed dat we in ALFA troost vonden... |
|
quote:In het Amerikaanse team zitten bijna alleen maar van oorsprong europeanen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Sla je vriendin in elkaar om je af te reageren! Doe het! Doe het! En natuurlijk de rest van de week lekker chagrijnig naar het werk, i.i.g. morgen. Chelman: NEEN ik post hier lekker toch. Ga jij morgen ook chagrijning naar je werk? Hahahahahahaha Hahahahahahahahahaha Mwoehahahahahahahahahahahaha Mwoehahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar dat zat er vanaf het begin (behalve de eerste 5 min. en het laatste kwartier)) niet in. Gelijkspel is terecht. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-06-2004 23:39] |
|
We moeten een andere coach hebben. stille hint... *fluit een beetje om zich heen* Oud Vuil. |
|
Tsja....sommige mensen kunnen het eenmaal niet hebben dat de korfbal competitieitewedstrijden tussen door de EK vervallen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chelman moet de nieuwe trainer worden! F*ck hippies |
|
quote: Zo slecht was die uitslag niet, zeker gezien de wedstrijd. Verder is je druk maken om een voetbaluitslag eigenlijk bijna net zo kansloos als te pas en te onpas stoer doen met hoe kut je voetbal wel niet vindt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Cruyff heerscht! HIJ is de enige reden waarom ik eventueel graag een autochtone Nederlander zou willen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
H O L L A N D !!!!! |
|
quote: Verschil: Ik amuseer me door voetbal af te zeiken en veel van die voetbal"liefhebbers" laten zich helemaal opnaaien door een, in hun ogen, verkeerde uitslag. hahahahahahaha De beste wint toch? Dat is één van de regels van het spelletje.. |
|
quote: dus niet vanwege kim holland of erica terpstra ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee. De beste wint is geen regel. Degene die het meeste scoort in een wedstrijd wint. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja, de simpelen van ziel zijn snel tevreden. Er is iets meer nodig dan dat om mij te amuseren in ieder geval. Verder is de winnende partij inderdaad de beste, daar het nog altijd gaat om winnen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hehehe, ik hou ook helemaal niet van voetbal. Maar nationalistisch gezien, hou ik me er wel mee bezig. Idd lekker fout. Maar dit was nederland-duitschland. En dan knapt er iets bij mij. Oud Vuil. |
|
quote: "projecteert" Ok, Nederland heeft de beste ploeg, een betere ploeg dan Duitsland iig. Jammer alleen dat ze niet gewonnen hebben, maar ja, dat kan de beste overkomen. |
|
quote: Fijn voor je |
|
Het Nederlandse team zuigt Negerpiemels en moet drastisch vernieuwd worden. F*ck hippies |
|
quote: Nederland heeft niet de beste ploeg. Spanje wordt Europees kampioen maar dat neemt niet weg dat de 'beste wint' niet in de reglementen vastgelegd is. Als dat zo was dan zou de finale in 1974 tussen Nederland en Polen gaan en zou Nederland nipt winnen. Dat waren namelijk de twee beste ploegen in dat jhaar. Toch wonnen de Duitsers..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |