IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 20:05 by Chelman Profiel van Chelman

*schop*

Winterstop is bijna afgelopen en ik krijg ontwenningsverschijnselen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 28-04-2004 22:02 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 16:56 by Mark Z Profiel van Mark Z

en wat verwachten we voor het komend EK?
denk dat Ned elftal niet verder komt dan de kwartfinale en dat Frankrijk kampioen wordt.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 01-06-2004 16:57 by Borgia Profiel van Borgia

pff..laat die ongein vooral erg snel over zijn..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 16:58 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 16:57 schreef Borgia het volgende:
pff..laat die ongein vooral erg snel over zijn..


dank u voor deze zinloze post


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 01-06-2004 17:00 by Morningrise Profiel van Morningrise

no way dat wij uberhaubt door die voorronden komen. Waarom zou Oranje ook? Elke speler van het Oranje-elftal is toch al zo'n beetje millionair


Waag eens een dansje!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-06-2004 17:01 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 juni 2004 16:56 schreef Mark Z het volgende:
en wat verwachten we voor het komend EK?
denk dat Ned elftal niet verder komt dan de kwartfinale en dat Frankrijk kampioen wordt.


Nederland wint uiteraard, tenzij ze een beslissende wedstrijd met penalties moeten winnen. Ik hoorde gisteren dat D. Advocaat het onzin vond om op penalties te trainen, "want dat heeft geen nut". Wat een eikel.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-06-2004 17:01 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 juni 2004 17:00 schreef Morningrise het volgende:
no way dat wij uberhaubt door die voorronden komen. Waarom zou Oranje ook? Elke speler van het Oranje-elftal is toch al zo'n beetje millionair


Gelukkig is dat bij dce andere landen niet het geval. Wat een eikel.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 17:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 juni 2004 16:56 schreef Mark Z het volgende:
en wat verwachten we voor het komend EK?
denk dat Ned elftal niet verder komt dan de kwartfinale en dat Frankrijk kampioen wordt.


Voorlopig mogen we blij zijn als we de kwartfinale halen... als we niet eens van België kunnen winnen... [/cynisme]

Maar volgende oefenwedstrijd komt de echte test, kijken we of nog van de Faeroer eilanden kunnen winnen... Niet te onderschatten tegenstander natuurlijk...

Die Advocaat is by the way wel een ongelooflijke eigenwijs zeg. Eerst blijft-ie met een ruit spelen totdat het mis gaat, nu gaat-ie weer proberen of we nu wel eindelijk verliezen met Kluivert en Van Nistelrooy in de spits... Heeft-ie nou nog niet in de gaten dat-ie met Van Nistelrooy en Van der Vaart als spitsen moet spelen met Sneijder daarachter...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 01-06-2004 17:04 by Morningrise Profiel van Morningrise

quote:
Op 1 juni 2004 17:01 schreef Azagthoth het volgende:
Gelukkig is dat bij dce andere landen niet het geval. Wat een eikel.


Tja, als zelfs Dick Advocaat vindt dat de motivatie ontbreekt, zal het ook wel zo zijn he.


Waag eens een dansje!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:04 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:01 schreef Azagthoth het volgende:
Nederland wint uiteraard, tenzij ze een beslissende wedstrijd met penalties moeten winnen. Ik hoorde gisteren dat D. Advocaat het onzin vond om op penalties te trainen, "want dat heeft geen nut". Wat een eikel.


ben met je eens dat de penalties zeker wel te oefenen zijn. maar tis wat: in 1992, 1996, 1998 en 2000 verslagen door penalties


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 17:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 juni 2004 17:04 schreef Morningrise het volgende:
Tja, als zelfs Dick Advocaat vindt dat de motivatie ontbreekt, zal het ook wel zo zijn he.


Van mij mag-ie eerst eens gaan leren een normale opstelling te maken en dan zijn mond weer opentrekken of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:08 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:05 schreef altx het volgende:
Van mij mag-ie eerst eens gaan leren een normale opstelling te maken en dan zijn mond weer opentrekken of zo...


wat moet de opstelling dan volgens jou zijn?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-06-2004 17:12 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 juni 2004 17:04 schreef Morningrise het volgende:
Tja, als zelfs Dick Advocaat vindt dat de motivatie ontbreekt, zal het ook wel zo zijn he.


Wat Advocaat zegt neemt niet weg dat je opmerking retarded was. Tenzij Advocaat letterlijk heeft gezegd dat de lak aan motivatie komt door het feit dat ze "toch al veel geld hebben", als Advocaat al uberhaupt heeft gezegd dat ze geen motivatie hebben.




altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 17:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 juni 2004 17:08 schreef Mark Z het volgende:
wat moet de opstelling dan volgens jou zijn?


Een voorbeeldje:
Van Nistelrooy diepe spits met Van der Vaart als hangende spits.
Sneijder als aanvallende centrale middenvelder daarachter, Seedorf als centrale controlerende middenvelder daarnaast.
Robben of Zenden als linksbuiten, Van der Meyde als rechtsbuiten.
En de verdediging: Van Bronckhorst, Cocu, Stam, Reiziger of iets dergelijks.


Maar het gaat erom dat iedereen op zijn goede plek staat. Seedorf als rechtermiddenvelder werkt niet, die hoort centraal te staan.
Kluivert als hangende spits werkt niet, dat is een diepe spits, net als Van Nistelrooy. Daarom kunnen ze ook niet samen spelen.
Een ruit op het middenveld werkt niet, dus zullen Sneijder en Seedorf naast elkaar moeten spelen, maar Sneijder is een linkspoot en Seedorf een rechtspoot, als ik me niet vergis, dus dat moet best kunnen.

Verder is de opstelling die ik hier schets, best wel aanvallend, maar dat was altijd de kracht van het Nederlands elftal, dacht ik. Controleren kunnen we niet, dus dat moeten we dan ook niet proberen. Gewoon meer doelpunten scoren dan de tegenstander...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 17:32 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

ze zouden beter die jonge gasten als van der vaart , robben en sneyder opstelle in plaats van die rekkers als cocut, kluivet en oversaturnus


:p


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:40 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:18 schreef altx het volgende:
Een voorbeeldje:
Van Nistelrooy diepe spits met Van der Vaart als hangende spits.
Sneijder als aanvallende centrale middenvelder daarachter, Seedorf als centrale controlerende middenvelder daarnaast.
Robben of Zenden als linksbuiten, Van der Meyde als rechtsbuiten.
En de verdediging: Van Bronckhorst, Cocu, Stam, Reiziger of iets dergelijks.


Maar het gaat erom dat iedereen op zijn goede plek staat. Seedorf als rechtermiddenvelder werkt niet, die hoort centraal te staan.
Kluivert als hangende spits werkt niet, dat is een diepe spits, net als Van Nistelrooy. Daarom kunnen ze ook niet samen spelen.
Een ruit op het middenveld werkt niet, dus zullen Sneijder en Seedorf naast elkaar moeten spelen, maar Sneijder is een linkspoot en Seedorf een rechtspoot, als ik me niet vergis, dus dat moet best kunnen.

Verder is de opstelling die ik hier schets, best wel aanvallend, maar dat was altijd de kracht van het Nederlands elftal, dacht ik. Controleren kunnen we niet, dus dat moeten we dan ook niet proberen. Gewoon meer doelpunten scoren dan de tegenstander...


ben het met grote lijnen met je eens, zou alleen Davids ipv Seedorf opstellen, ben altijd fan van Davids geweest en sinds zijn komst draaide Barca een heel goed 2de seizoenshelft


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 17:47 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

met zo een ploegje kom je er toch nooit! geen enkele sterke kracht, allemaal van die pasje pasje , techniek techniek. precies 10 ronaldootjes en 1 stam, die nog niet half zo sterk is als vieira. geen enkele vechter




:p


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:48 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:47 schreef Spuitpoep het volgende:
met zo een ploegje kom je er toch nooit! geen enkele sterke kracht, allemaal van die pasje pasje , techniek techniek. precies 10 ronaldootjes en 1 stam, die nog niet half zo sterk is als vieira. geen enkele vechter





tja echte vechters hebben we niet nee


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-06-2004 17:49 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 juni 2004 17:40 schreef Mark Z het volgende:
ben het met grote lijnen met je eens, zou alleen Davids ipv Seedorf opstellen, ben altijd fan van Davids geweest en sinds zijn komst draaide Barca een heel goed 2de seizoenshelft


idd, Seedorf is dus absoluut geen controlerende middenvelder en Sneijder (die trouwens met beide benen evengoed speelt)ook niet...dus Davids erin omdat van Bommel niet meegaat en anders Bosveld...

Daarnaast zou ik in plaats van Reiziger, Heitinga als rechtsback opstellen, die vind ik stabieler spelen...

en nou ga ik verder koken

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 01-06-2004 17:50]



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-06-2004 17:51 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 juni 2004 17:48 schreef Mark Z het volgende:
tja echte vechters hebben we niet nee


ik vind de jongere jongens als Sneijder, v/d Vaart en Heitinga de nodige inzet tonen en Davids is wel een knokker....hopelijk sleuren die de rest dan mee



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:49 schreef chriz het volgende:
idd, Seedorf is dus absoluut geen controlerende middenvelder en Sneijder (die trouwens met beide benen evengoed speelt)ook niet...dus Davids erin omdat van Bommel niet meegaat en anders Bosveld...

Daarnaast zou ik in plaats van Reiziger, Heitinga als rechtsback opstellen, die vind ik stabieler spelen...

en nou ga ik verder koken


vind het nog te vroeg voor Heitinga, mag eerst wat meer ervaring opdoen. een goede om achter de hand te hebben lijkt me


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-06-2004 17:53 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 juni 2004 17:52 schreef Mark Z het volgende:
vind het nog te vroeg voor Heitinga, mag eerst wat meer ervaring opdoen. een goede om achter de hand te hebben lijkt me


Ik denk dat een jonge gast als hij veel meer zal groeien in zo'n toernooi dan iemand als Reiziger



Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 17:55 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

quote:
Op 1 juni 2004 17:51 schreef chriz het volgende:
ik vind de jongere jongens als Sneijder, v/d Vaart en Heitinga de nodige inzet tonen en Davids is wel een knokker....hopelijk sleuren die de rest dan mee



ik bedoel wel niet letterlijk een vechter !

davids zijn boksersneus...is ie niet mee geboren hoor...


:p


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:56 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 1 juni 2004 17:53 schreef chriz het volgende:
Ik denk dat een jonge gast als hij veel meer zal groeien in zo'n toernooi dan iemand als Reiziger


kan zijn, maar ik vind Heitinga ook beter tot zijn recht komen in het centrum van de verdediging

en Reiziger vind ik altijd wel solide, plus hij moet zich in de kijker spelen omdat ie geen club heeft op het moment


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen