IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2004 13:23 by Mark Z Profiel van Mark Z

Kluivert hoort idd niet in de basis te staan, tegen Ierland staat Makaay voor hem in de basis geloof ik. Laten we het hopen


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 18:10 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 3 juni 2004 13:23 schreef Mark Z het volgende:
Kluivert hoort idd niet in de basis te staan, tegen Ierland staat Makaay voor hem in de basis geloof ik. Laten we het hopen


Tss. Zou Advocaat dat echt aandurven ??? Dalijk heeft ie weer ruzie met een kleurling in ons elftal. Hij loopt nu ook al weer te kloten met Seedorf. Het kind wil niet op de plek spelen die Advocaat voor hem in gedachten heeft. Ik zeg : Wegsturen dat verwende kut kind van een Seedorf. EEn beetje denken dat hij degene is die bepaalt waar ie speelt. Yeh right.....Seedorf


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2004 18:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 juni 2004 18:10 schreef nekro het volgende:
(...) EEn beetje denken dat hij degene is die bepaalt waar ie speelt. Yeh right.....Seedorf


Indirect wel natuurlijk.

Je moet een speler of op zijn goede positie zetten of helemaal niet opstellen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 18:16 by nekro Profiel van nekro

Zucht....Daar heb je wel gelijk in,natuurlijk, maar Seedorf is arrogant, en is meer een loper. Van Der Vaart, is ook een pislul maar scoort wel beter.Is ook de reden dat ie ( van der vaart ) de ideale nr 10 is voor Advocaat. Seedorf heeft zich maar te schikken naar de wens van de coach...en zo niet dan rot ie maar op !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-06-2004 18:37 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Seedorf is toch wel een zeer goede speler, ik moet zeggen dat hij met een wat meer aanvallende positie toch een stukje gevaarlijker is geworden. Vergeet niet dat Seedorf 1 van Nederlandse beste spelers is, hij heeft ook al aardig wat grote prijzen gewonnen met zijn club.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-06-2004 18:54 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 3 juni 2004 18:37 schreef Azagthoth het volgende:
... hij heeft ook al aardig wat grote prijzen gewonnen met zijn club.


Vooral die voor het hoogste over de lat schieten bij penalty's.


Bazzio Attacks!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-06-2004 18:56 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Haha, is wel erg makkelijk natuurlijk. Tsjah, penalties kan ie maar beter aan iemand anders over laten.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2004 19:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 juni 2004 18:37 schreef Azagthoth het volgende:
Seedorf is toch wel een zeer goede speler, ik moet zeggen dat hij met een wat meer aanvallende positie toch een stukje gevaarlijker is geworden. Vergeet niet dat Seedorf 1 van Nederlandse beste spelers is, hij heeft ook al aardig wat grote prijzen gewonnen met zijn club.


Idd.

We hebben in het Nederlands elftal eigenlijk nooit de echte Seedorf te zien gekregen, omdat hij gewoon een centrale middenvelder is en geen rechter.

Net zoals dat Kluivert sinds dat Bergkamp gestopt is, ook gewoon niet meer tot zijn recht komt. Waarom konden Kluivert en Bergkamp wel samenspelen en Kluivert en Van Nistelrooy niet? In mijn ogen is dat vrij simpel. Kluivert en Van Nistelrooy zijn allebei diepe spitsen, terwijl Bergkamp meer een hangende spits is (kijk maar hoe hij bij Arsenal speelt).

Van Nistelrooy en Makaay vind ik persoonlijk ook niet de ideale combinatie. (Wel een van de betere mogelijkheden, dat wel...) Ik zou zelf het liefst hebben dat Van Nistelrooy en Van der Vaart als spitsen beginnen en dat Makaay daar de tweede helft bij komt (en dat Van der Vaart de tweede helft dan een linie terug gaat).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 20:27 by nekro Profiel van nekro

We hebben altijd Van Hooijdonk en Van Nistelrooy nog...Advocaat heeft echt een wat je noemt een luxe probleem. En de Duitsers komen maar moeilijk tot scoren.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2004 23:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 juni 2004 19:43 schreef altx het volgende:
...
We hebben in het Nederlands elftal eigenlijk nooit de echte Seedorf te zien gekregen, omdat hij gewoon een centrale middenvelder is en geen rechter.


Dat hebben we wel gezien en dat was geen succes; die gast is de vleesgeworden arrogantie en bij de club waar hij dagelijks mee oefent mag meneer dan uit de verf komen; het Nederlands elftal past hij niet in.

quote:
Van Nistelrooy en Makaay vind ik persoonlijk ook niet de ideale combinatie. (Wel een van de betere mogelijkheden, dat wel...) Ik zou zelf het liefst hebben dat Van Nistelrooy en Van der Vaart als spitsen beginnen en dat Makaay daar de tweede helft bij komt (en dat Van der Vaart de tweede helft dan een linie terug gaat).


Klinkt niet slecht...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-06-2004 0:18 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 juni 2004 18:37 schreef Azagthoth het volgende:
Seedorf is toch wel een zeer goede speler, ik moet zeggen dat hij met een wat meer aanvallende positie toch een stukje gevaarlijker is geworden. Vergeet niet dat Seedorf 1 van Nederlandse beste spelers is, hij heeft ook al aardig wat grote prijzen gewonnen met zijn club.


hij heeft de campions league volgens mij met 3 (of 4?) clubs gewonnen, dat zeggen hem niet veel mensen na.....maar hij past gewoon niet bij de rest van de spelers naar mijn mening




Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-06-2004 0:22 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

ideale opstelling: van der Sar; Heitinga, Stam, De Boer, van Bronkhorst; Sneijder, Cocu, Seedorf, van der Vaart; Makaay, van Nistelrooy.




Vinay
Usericon van Vinay
Posted 04-06-2004 3:01 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 2 juni 2004 11:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijk voor de verandering eens naar de selectie van Frankrijk, het oefenduel tegen nederland speelden ze met maarliefst 2 blanken, zizou en die keeper die er volgens mij de 2dce helft uit ging voor die zululip dida geloof ik...

misschien zijn ze wel geboren in Frankrijk ; bij het Nederlands Elftal zijn de donkere spelers meestal Surinaamse Nederlanders ; veel zijn hier geboren en opgegroeid ,sommige hebben misschien ook een autochtone Nederlandse ouder ,dus zou geen issue moeten zijn ,voor een supporter of trainer .



[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 04-06-2004 3:02]



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 04-06-2004 5:46 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

de straf schoppen als het onbeslist is ,zouden die niet vervangen kunnen worden door een wedstrijdje 4 tegen 4 (1/3 van het veld ) , dan is er nog sprake van voetbal en valt er snel een beslissing na een bepaalde periode , en hebben de spelers een uitdaging en toeschouwers/kijkers een een spektakel

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 04-06-2004 6:13]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-06-2004 11:23 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 4 juni 2004 5:46 schreef Vinay het volgende:
de straf schoppen als het onbeslist is ,zouden die niet vervangen kunnen worden door een wedstrijdje 4 tegen 4 (1/3 van het veld ) , dan is er nog sprake van voetbal en valt er snel een beslissing na een bepaalde periode , en hebben de spelers een uitdaging en toeschouwers/kijkers een een spektakel


dat zou wel wat zijn ja
echt realistisch is het alleen niet, de FIFA zou dat nooit toelaten


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 04-06-2004 11:50 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 2 juni 2004 11:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijk voor de verandering eens naar de selectie van Frankrijk, het oefenduel tegen nederland speelden ze met maarliefst 2 blanken, zizou en die keeper die er volgens mij de 2dce helft uit ging voor die zululip dida geloof ik...


Ach, ze zitten tenminste niet de hele dag thuis zichzelf zielig te vinden.....


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-06-2004 16:26 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Spanje, Portugal, Frankrijk en Italië zijn m.i. favoriet, Nederland zou de halve finale kunnen halen als we Italië kunnen ontlopen in de kwartfinales.

mijn ideale opstelling:
Van der Sar
Heitinga - Stam - Cocu - Van Bronckhorst
Sneijder - Seedorf - Davids - Robben
Van der Vaart
Van Nistelrooij

met dus 1 buitenspeler (Robben), omdat Sneijder vanaf rechts sowieso goede voorzetten kan geven, ook zonder een mannetje uit te spelen...


no text supplied


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-06-2004 17:15 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 4 juni 2004 16:26 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Nederland zou de halve finale kunnen halen als we Italië kunnen ontlopen in de kwartfinales.


Die seniele oude zakken halen de poule geeneens.


Bazzio Attacks!!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 04-06-2004 18:13 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 4 juni 2004 0:18 schreef chriz het volgende:
hij heeft de campions league volgens mij met 3 (of 4?) clubs gewonnen, dat zeggen hem niet veel mensen na.....maar hij past gewoon niet bij de rest van de spelers naar mijn mening




Tss....Alleen maar omdat meneer Gaydorf de juiste mensen bij die clubs had.Hij maakt in mijn ogen een team echt niet zo veel sterker. Hij heeft te veel arrogante en eigenwijze trekjes.En da's irritant. Het valt me wel op dat Advocaat juist weer gezeik krijgt met een Neger. In 96 or so hadden we ook al gezeik met die negers. Gingen zich ineens KABEL noemen en bijelkaar klitten. Maar goed, dat staat hier los van.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2004 12:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Waarschijnlijk toch weer Kluivert en Van Nistelrooy in de basis.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2004 12:29 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 5 juni 2004 12:28 schreef BurZum het volgende:
Waarschijnlijk toch weer Kluivert en Van Nistelrooy in de basis.


ongelooflijk ja


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2004 12:40 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Van vi.nl:

quote:

Want op basis van het oefenpotje neemt Patrick Kluivert de plaats in van Makaay. De reden voor de wisseling is de training van donderdag. Advocaat zou niet tevreden zijn over de samenwerking van Van Nistelrooy en Makaay.



Hij dus blijkbaar wel tevreden over de samenwerking van Van Nistelrooy en Kluivert


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2004 12:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 5 juni 2004 12:40 schreef BurZum het volgende:
Van vi.nl:



Hij dus blijkbaar wel tevreden over de samenwerking van Van Nistelrooy en Kluivert




die advocaat heeft echt zo'n plaat voor z'n kop


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-06-2004 14:12 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

tegen Schotland speelde Van Nistelrooij met Van der Vaart, waarom houdt Advocaatje daar niet gewoon aan vast? Van Nistelrooij speelt bij Manchester United namelijk ook met een technisch begaafde schaduwspits (Scholes) en dat gaat voor hem het beste. Sneijder kan dan voor Beckham spelen, Robben voor Ryan Giggs en dan komt het m.i. wel goed.


no text supplied


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-06-2004 14:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

En ze blijven ook nog stug volhouden dat penalties een loterij is, terwijl de experts juist zeggen dat het goed te trainen is.
Gewoon accuracy trainen vanaf 11 meter en de rest volgt aldus de experts


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen