|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmja, ik sta nu virtueel tweede van onze poule, als ik me niet vergist heb... Maar ik ben bang dat dat niet zo blijft... 2:0 voor Italië zie ik nu ietsjes minder snel gebeuren dan toen ik die voorspellingen invulde... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat een geweldig voetbalfeest dat Zweden-Italië!! Italië is zonder Totti opeens wél leuk en Zweden heerst dit toernooi gewoon. Echt gaaf, ik hoop dat beide teams doorgaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hoe is het afgelopen? Italië gewonnen? Bruce Banner |
|
1-1 zlatan heerscht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
versiering van de tv op de camping afgelopen woensdag de bevroren en toen weer gesmolten komkommer was de tegenstander [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 18-06-2004 23:03] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
biologisch voetbalfeestje. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-06-2004 23:05] Oud Vuil. |
|
Gaaf ik sta weer bovenaan in de poule. Alleen zit er een fout in de scores, want er staat nl bij Den-Bul 3-0 ipv 2-0. Kost me 15 punten, ik had nl 1-1 Btw wat een wereldgoal van Zlatan! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 9:47] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ja, godverdomme. Dat kost mij dus 30 punten... Ik hoop dat ze het nog fixen... Inderdaad een wereldgoal van Zlatan! Hoe krijgt-ie het voor elkaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heersend, waarschijnlijk staan Robben en Seedorf erin vanavond . Heeft dat bilateraaltje met Dick toch geholpen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ah, gelukkig. Ze hebben het al gefixt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja alleen jammer dat Seedorf niet achter de spits gaat spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-06-2004 11:40] |
|
zo ik sta weer 2de de top staat nog dicht bij elkaar, spannend |
|
hoppa, in 1 klap naar 5 gedonderd straks Deutschland kijken, ben benieuwd... no text supplied |
|
Duitsland gaat dus winnen. Kahn wil geen Lets staatsburgerschap |
|
Duitsland heeft het moeillijk |
|
Die dekselse Verpakovskis deed het bijna weer! Er klonk een oerhard GODVERDOMME door m'n huiskamer toen Kahn die bal pakte. Na ja, nog steeds 0-0. Nu maar hopen dat de Duitsers het alsnog gaan afleggen. (vast niet...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tering die Verpakovskis is gewoon de nieuwe Shevchenko! no text supplied |
|
en dat was verdomme een strafschop! Bruce Banner |
|
*eindsignaal* Bruce Banner |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gonzalez is een lul man! Maar het Nederlands elftal ziet er goed uit vandaag! |
|
zo, dat is effe een flitsende wedstrijd!!!! met een beetje mazzel schopt Nl er nog wel twee in! Ja M., Seedorf doet het goed. |
|
Ik ga straks kijken, nadat ik de afstandsbediening van me zusje heb afgepakt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |