|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat van Bommel niet mee gaat is echt een gemis ja, Bosvelt is echt over zijn top heen... |
|
quote: vinden jullie dat niet jammer dat er zo weinig originele nederlanders tussen zitten? soms heb je toch het gevoel dat je naar de afrikacup zit te kijken? :p |
|
quote: neej, niet echt...ten eerste omdat het wel een goede weergave van hoe het in Nederland werkelijk is, ten tweede is dat bij zo'n beetje elk land zo |
|
quote: komaan, dat is toch lichtelijk overdreven? is het zo in nederland???? ik woon hier in een grootstad en ik zie nu en dan een bendeke marokanen die ik liever niet zo zou zien kijken en een paar toffe turken. per dag maximum 1 neger :p |
|
Had ik laatst correct vernomen dat Nederland een oefenduel tegen Belgie heeft verloren? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hier in Enschede kom ik redelijk veel negers tegen (trouwens best relaxte gasten meestal idd) maar idd meer turken en marrokanen, maar die kunnen schijnbaar niet zo goed voetballen welke grootstad trouwens? |
|
quote: nee das voor mij totaal geen issue zeg... |
|
quote: Heitinga is geen rechtsback... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zoals ik al zei, de kracht van het Nederlands elftal heeft altijd in de aanval gelegen. Hadden we vroeger van die knokkers? Nee, maar we kwamen wel een heel eind. Laat Duitsland of Italië een wedstrijd maar winnen op basis van knokken. Laten wij het doen met goed aanvalsspel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Moet je het Franse nationale elftal eens wat beter bekijken... Die hebben meer allochtonen dan wij... Ja, Zidane is blank. Nee, hij is niet van oorsprong Frans. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Seedorf heeft bij AC Milan ook de sterren van de hemel gespeeld (omdat hij daar wel op de goede plek neergezet werd). In het Nederlands elftal hebben we eigenlijk nog nooit de echte Seedorf gezien, omdat hij daar altijd als rechtermiddenvelder misbruikt wordt, maar daar hoort-ie gewoon niet thuis. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
quote: dat is tactiek ze sparen hun krachten voor het echte werk [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 02-06-2004 2:42] |
|
quote: klopt, maar dat heeft ook te maken met de spelers om hem heen en daardoor vind ik v.d. vaart gewoon beter in het elftal passen met davids erachter |
|
Wanneer begint dit georganiseerde vandalenfeetsje eigenlijk? |
|
geen idee, maar 15 juni juich ik niet voor nederland, maar voor de andere partij (Duitsche vrienden he ) Bruce Banner |
|
überlaufer! |
|
auf das unterwerp ja Bruce Banner |
|
ICh bin ja kats auf das topic! |
|
On topic sletten! |
|
quote:kijk voor de verandering eens naar de selectie van Frankrijk, het oefenduel tegen nederland speelden ze met maarliefst 2 blanken, zizou en die keeper die er volgens mij de 2dce helft uit ging voor die zululip dida geloof ik... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: lekker belangrijk gisteren iemand de oefenpot gezien? was niet veel soeps las ik.... |
|
quote: 12 Juni. Portugal - Griekenland |
|
KLUIVERT Argh, wat een fucking beroeps mongool zeg....ongelooflijk dat die kokosnotenplukker steeds maar weer het vertrouwen krijgt van Advocaat....Fuck !! Geen bal goed geraakt die gast.Nee, dan Makaay. Da's pas een voetballer. Ik ga dus echt wel voor Makaay en Van Nistelrooy.En dan VanDer Vaart daar weer achter. Maar dat zal wel weer niet gebeuren denk ik....Oh ja, en VanderSar uit het doel, die heeft z'n langste tijd gehad.Waterreus heeft ook z'n vorm niet, dus maak Westerveld maar eens eerste doelman. Dat heeft ie wel verdiend !! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |