![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik denk dat je toch echt 100 punten gaat krijgen voor de correcte uitslag ik had kroatië ook getipt als overwinnaar, maar dat dat niet gebeurd is kan ik niet rouwig om zijn edit: foutje, ander persoon [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-06-2004 22:55] ![]() |
|
Wat een saaie wedstrijd was dat Kroatië - Zwitserland zeg ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja. Ik verwacht dan ook dat Engeland en Frankrijk hun poulegenoten gaan vermorzelen vandaar datik in de teammanegaer op zowel Engeland als Frankrijk heb ingezet. Enorm slechte scheidsrechter trouwens tijdens Helvetia-Hrvatska. Uitblinker in die wedstrijd was uiteraard Mornar. Waarom de beste man bij Portsmouth speelt is voor mij een raadsel. Prso was een teleurstelling. En verder...KUT FRANSEN ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Engeland - Frankrijk: Whahahaha! Dit was echt prachtig! 1-0 voorstaan en het dan presteren om in de blessuretijd alsnog te verliezen. ![]() Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Ach dat is voetbal he? Paar jaar geleden stond Man U ook tot aan de 90 ste minuut 1-0 achter tegen Bayern Munchen in de CL finale. Ze wonnen met 2-1 in de reguliere speeltijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat is idd voetbal, het kan raar lopen. Als de Engelsen hadden willen winnen, hadden ze vaker moeten scoren. Maar da's logisch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: extra tijd bedoel je? ![]() |
|
True, maar het blijft mooi om te zien. ![]() Die Engelsen zullen wel flink pissed zijn. Dat worden rellen, zeg ik je. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Yeah, gedeelde 2e plaats.. ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik bedoelde dat er geen verlenging aan te pas hoefde te komen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja idd, nou gaan de engelsen hoogstwaarschijnlijk zeuren over het feit dat de 2 doelpunten van frankrijk uit dode spelmomenten kwamen, maar ze hebben zelf ook geen enkele kans gecreeerd (engelse doelpunt dus ook uit dood spelmoment voor wie de wedstrijd niet heeft gezien) ![]() |
|
quote: ah okeej ![]() |
|
quote: Nog wel, het gaat pas interessant worden met de scores in de kwart finales en verder. Dus wanneer de eerste 2 van de poule bekend zijn "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() (Ben bang dat mijn gedeelde 2e plaats dan snel verdwenen is ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik heb mijn kansen op het tuinmeubulair ook al opgegeven ![]() ![]() |
|
Wat Figo niet kon voor Portugal, wat Beckham niet lukte voor Engeland, dat kon Zidane wel voor Frankrijk; het lijkt me dan ook duidelijk wie de beste voetballer van Europa is op dit moment. ![]() Mijn favorieten om dit EK te winnen zijn trouwens Frankrijk, Tsjechië en Italië; in die volgorde. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
kutfransen godverdomme! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Beetje erg voorbarig die conclusie aangezien we net begonnen zijn en dat NL nog niet gespeeld heeft "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens. Zidane raakte de hele wedstrijd geen een weke pepernoot, wel knap dat hij de koelheid heeft om alsnog zijn ploeg erdoor te trekken maar uniek was zijn prestatie vandaag niet. Beckham deed al eerder hetzelfde.... Beste man op het veld was zonder twijfel Rooney en ja ja toch ook Beckham...ondanks dat hij ongewild de schlemiel van de wedstrijd is geworden. Beste voetballer van Europa momenteel? Tsja...de MVP is zonder enige twijfel die kwal van een Henry. De beste allrounder...moeijlijk maar ik ga toch voor Becks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja, maar Zidane heeft wél de klasse om z'n ploeg erdoor te sleuren op de moeilijke momenten. Dat kon Figo zaterdag niet tegen Griekenland door alle ballen op te eisen (en in de 2e helft Deco hopeloos voor de voeten te lopen), en Beckham kan al helemaal het verschil niet maken. Rooney vind ik ook een klassebak, al was hij vandaag wel een paar keer erg aan het solliciteren naar een tweede gele kaart. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
joepie, gedeelde 2de plek ![]() had Fra - Eng goed voorspeld, had ook geen moment getwijfeld eraan ![]() ![]() |
|
FC Zwolle bovenaan? Moet niet gekker worden ![]() ![]() |
|
Is het al afgelopen? ![]() |
|
quote: On TOPIC slet! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |