![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*Belt immigratiedienst* ![]() |
|
quote: ik betwijfel of zo "gromgrumbleGROMgrumbledegrumbleGRONgromgrom", verstaan ![]() |
|
Ach, gewoon goed articuleren en ze snappen het wel ... ![]() |
|
quote: Troglodytes onder elkaar zeker ![]() |
|
quote: Nou, mooi niet dus... ![]() Niet zo lang jij (gedeeld) eerste staat van onze poule... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
fucking hell! niet gezien vandaag, maar de uislagen verbazen mij ietwat, zoals het hele toernooi eigenlijk al ![]() |
|
Balen dat Italië gelijk heeft gespeelt ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
En HOP! Wie staat er bovenaan?? Juist. ![]() Ik had ook getipt dat Zweden ver zou komen dit EK. En dat zie ik nou ook wel gebeuren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hopelijk wordt het morgen 0 - 0 Dan win ik 60 euro op mijn werk. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
En HOP, wie staat er nog steeds (weer?) tweede ![]() Oeh, ik lees net dat ik eventjes gedeeld eerste heb gestaan ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
die wedstrijd van morgen wordt nog lastig, gezien de huidige ontwikkeling op mijn liefdesgebied ![]() heeft iemad een tip om ruzie te voorkomen? (behalve hopen op een gelijkspel ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Het is niet zo ver-schrik-ke-lijk moeilijk om te raden wie jij bent hoor.. ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Onmeunige seks hebben ten tijde van de wedstrijd. Ze vergeet alles, believe me ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Televisie niet mee naar bed nemen? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Eh, dat zei ik ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: *pinch* ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Gelijkspel? We gaan het winnen met 666 - 0! Krieg! ![]() ![]() ![]() |
|
*bereidt zich voor* ![]() ![]() NL -DUI 5 - 1 kan niet anders!! ![]() (dat wordt KEIHARD ertegenaan, heb ik weer, kut zeg.... ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Keihard tegenaan? Heb je het over goedmaaksex of over je nieuwe vriendin nu al de oorlog verklaren? ![]() ![]() |
|
quote: goedmaaksex ![]() hey, uitslagen van vandaag ajb! Bruce Banner ![]() |
|
quote: 5 14-06 C Denemarken Italië 18:00 D Afonso Henriques 0 - 0 6 14-06 C Zweden Bulgarije 20:45 José Alvalade 5 - 0 ![]() |
|
die Henrik Larsson kan toch best wel mooie goaltjes scoren!!!! het leek wel of hij kon vliegen bij de 2-0 goal!! MAGIC HENKE!!!!!! ![]() ![]() leuke pot verder dat zweden bulgarije, gekken huis hier in stockholm in de kroeg waar ik was! Al die zweden gigantisch uit hun dak! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
dat moet wel gezellig geweest zijn ja ![]() sta nog steeds 2de ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |