|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*Belt immigratiedienst* |
|
quote: ik betwijfel of zo "gromgrumbleGROMgrumbledegrumbleGRONgromgrom", verstaan |
|
Ach, gewoon goed articuleren en ze snappen het wel ... |
|
quote: Troglodytes onder elkaar zeker |
|
quote: Nou, mooi niet dus... Niet zo lang jij (gedeeld) eerste staat van onze poule... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
fucking hell! niet gezien vandaag, maar de uislagen verbazen mij ietwat, zoals het hele toernooi eigenlijk al |
|
Balen dat Italië gelijk heeft gespeelt . Maar de wedstrijden van Zweden was zeker het bekijken waard. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
En HOP! Wie staat er bovenaan?? Juist. Ik had ook getipt dat Zweden ver zou komen dit EK. En dat zie ik nou ook wel gebeuren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hopelijk wordt het morgen 0 - 0 Dan win ik 60 euro op mijn werk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En HOP, wie staat er nog steeds (weer?) tweede Oeh, ik lees net dat ik eventjes gedeeld eerste heb gestaan Fantastisch ..."Hate can only create more hate"... |
|
die wedstrijd van morgen wordt nog lastig, gezien de huidige ontwikkeling op mijn liefdesgebied heeft iemad een tip om ruzie te voorkomen? (behalve hopen op een gelijkspel ) Bruce Banner |
|
quote: Het is niet zo ver-schrik-ke-lijk moeilijk om te raden wie jij bent hoor.. Dan had je je echte naam maar nooit moeten verklappen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Onmeunige seks hebben ten tijde van de wedstrijd. Ze vergeet alles, believe me ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Televisie niet mee naar bed nemen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Eh, dat zei ik I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *pinch* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Gelijkspel? We gaan het winnen met 666 - 0! Krieg! |
|
*bereidt zich voor* NL -DUI 5 - 1 kan niet anders!! (dat wordt KEIHARD ertegenaan, heb ik weer, kut zeg.... ) Bruce Banner |
|
quote: Keihard tegenaan? Heb je het over goedmaaksex of over je nieuwe vriendin nu al de oorlog verklaren? |
|
quote: goedmaaksex hey, uitslagen van vandaag ajb! Bruce Banner |
|
quote: 5 14-06 C Denemarken Italië 18:00 D Afonso Henriques 0 - 0 6 14-06 C Zweden Bulgarije 20:45 José Alvalade 5 - 0 |
|
die Henrik Larsson kan toch best wel mooie goaltjes scoren!!!! het leek wel of hij kon vliegen bij de 2-0 goal!! MAGIC HENKE!!!!!! leuke pot verder dat zweden bulgarije, gekken huis hier in stockholm in de kroeg waar ik was! Al die zweden gigantisch uit hun dak! I Find That I Am Not There... |
|
dat moet wel gezellig geweest zijn ja sta nog steeds 2de gaat de goeie kant op al denk ik dat ik wel wat optimistisch heb voorspeld voor vandaag |
|
Go Rudi Go ! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |