![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Normaal vind ik voetbal nooit zo interessant, maar dit was toch wel leuk om naar te kijken! ![]() ![]() |
|
Toch weer de duitsers en tsjechen ![]() Nederland Duitsland Tsjechie Letland KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik ga het echt niet zwaar krijgen ... dat domme nationalistische gedoe .. ![]() |
|
quote: okee, ik corrigeer: "we,minus jenje" gaan het zwaar krijgen. etc etc. off-topic: nieuwe hatebreed al gehoord? die is godver echt vet, Ik kan hem alleen niet afspelen op mijn computer, dus niet kopieren. ![]() |
|
Mooie loting. Tegen Duitsland zal wel een nederlaag worden. Met dan een doelpunt van Duitsland in de 92e minuut, ofzo ![]() Maar de 2e ronde moet te doen zijn, als ze net zo spelen als tegen Schotland. ![]() |
|
Aardige poule dat wel. Duitsland presteerd ook weinig de laatste tijd, tegenover de Tjechen heeft Nederland nog wat goed te maken (direct EK-kwalificatie), en Letland moet in principe helemaal geen probleem zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:offcourse heb ik em ![]() ![]() |
|
quote: zwarte stift over de barcode gebruiken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Duitsland winnen Tjechie gelijk Letland winnen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Duitsland mag dan laatste tijd matig presteren maar zodra ze op een toernooi zijn dan is het een andere ploeg. Altijd lastig. Tsjechie moet te doen zijn. Als NL zo speelt als tegen SCO dan lijkt me een mooi toernooi niet onwaarschijnlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik denk eerder dat het andersom is nu, tjechie heeft al bewezen een zeer goede tegenstander te zijn en duitsland zeker niet. Ik denk dat tjechie een gelijk spel zal worden en dat ze winnen tegen duitsland "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Nu Advocaat er eindelijk achter is hoe we moeten spelen, moeten we op papier alle drie de wedstrijden kunnen winnen. Als je je realiseert hoe we van Tsjechie verloren hebben, dan is het niet moeilijk in te zien dat we ook van Tsjechie kunnen winnen als we niet van nul af aan achter de feiten aan lopen. Verder scoort een ploeg als Duitsland nooit zo veel, dus als het ons lukt om tegen Duitsland op voorsprong te komen, dan maken we in die wedstrijd ook een goede kans om met de winst ervan door te gaan. En Letland, tsja, met minder dan 4-0 voor Nederland ben ik niet tevreden... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Jij bent wel optimistisch zeg. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Nederland is kansloos tegen Duitsland. Ik zie in Duitsland de grootste favoriet voor de eindzege. Verder wint Nederland wel van Tsjechië en Letland en mag dus toch door. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
quote: hahahaha, kansloos. Ze verloren met 3-0 van Frankrijk. Ik denk toch echt niet dat NL kansloos is, in tegendeel! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Duitsland is de laatste jaren steeds minder geworden. De WK finale werd met mazzel gehaald (kwart: USA, Halve: Korea ![]() Ik zeg niet dat Nederland een makje aan ze heeft, maar heeft wel de meeste kans. Tsjechie is veruit de lastigste. Mochten ze geen rode kaarten tegenkrijgen is een gelijkspel een logische uitslag. Met een beetje mazzel kunnen ze ze zelfs verslaan. Letland hoort met een redelijk grote uitslag verslagen te worden. Het zou zo kunnen zijn dat de poule op doelsaldo beslist wordt. Dan is het in het voordeel voor Nederland om als laatste tegen Letland te mogen. Dan weten ze wat ze te doen staat. Oftewel: Ik ben vrij positief. Maar voor de eindoverwinning schat ik Frankrijk, en in mindere mate Italie, Spanje, Portugal en toch ook Nederland. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mee eens! Alhoewel ik denk dat frankrijk toch wel de grootste kans heeft om het EK te gaan winnen, helaas! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Frankrijk? No way. Die gaan eraan. *whieee blij* Duitsland is en blijft altijd gevaarlijk op een eindtoernooi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja, als ze er met 3-0 afgaan tegen frankrijk dan schat ik hun kansen toch zeer mager in. Ik betwijfel dat ze favoriet zijn "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Alle groepen:
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
haha, "dick advocaat"kwam weer bij kopspijkers. dat was erg grappig. blijft hij overigens de trainer? lijkt me wel(maar wel met die jongere spelers graag) ![]() |
|
quote: Ja, hij zal zijn contract gewoon uitdienen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: in januari gaat hij overleggen met de knvb over evt. contractverlenging na het EK dacht ik ![]() |
|
voor mensen die er naar toe willen...k weet een leuk adresje ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |