|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is het al afgelopen? |
|
quote:te naief om te zien dat nedeved een meer gelouterde ervaren speler is dan heitinga, maar nee, we halen een knokploeg bij elkaar en als dickie dick terugkomt... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Zo goed als, helaas. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 19-06-2004 23:30] Waag eens een dansje! |
|
ik neem zo nog een pilsje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zo. Tsjechië heeft de eerste helft voetballes gekregen en dat we verloren hebben is gewoon speytigh Iedereen die zich daar vrolijk over maakt verdient een keiharde klap op de neus, dit was ONRECHT! ONRECHT!!!!! zeg ik je. Godver wat heerste Nederland vanavond, wat heerst voetbal, wat een naarling van een vlegelscheids, om maar niet te beginnen over die schobbejak van een K.W.A.J.O.N.G.E.N.A.D.V.O.C.A.A.T., volgende keer gewoon weer SEEDORF en ROBBEN erin, hopelijk gaan we door want het Nederlandse voetbal heerste de pannen van het dak. Maar AAAARGHH!!!! ONRECHT!!! Zo, tijd om me de pleuris te zuipen. [zucht] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 23:42] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
juist We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik dacht dat ik het erg vond. Je vergeet de scheidsrechter een bepaalde ziekte toe te wensen overigens. Nu, de nederlandse toernooi historie kenmerkt zich door een "door-het-oog-van-de-naaldkruipenstrategie" en het zelfde patroon doet zih nu weer voor. DU "we"zijn er nog niet uit (maar je zult zien dat de Duiters opeesn gaan vlammentegen de tsjechen) Toch: De "wissel van Robben" zal in latere bondscoachhandboeken een term worden voor ultra-dommewissels. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 23:50] |
|
quote:vooral nu nedved aangeeft dat een b-team speelt tegen duitsland We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Die Neved is wel een goede voetballer overigens. Die trap van hem (van veraf; bovenkant paal)was echt gaaf. Tactisch gezien geef ik de Tsjechen natuurlijk gewoon gelijk. Maar toch, |
|
Mooi man, al die teleurgestelde koppies die uit het café hier tegenover strompelen |
|
Ik zal mijn bijdrage kort houden... GODVER DE GODVER DE GODVER!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
iemand enig idee hoe de officiele ek 2004 medley heet? wil em downloaden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
"Bombs on Prague" geloof ik. |
|
heheh We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
zullen die scheids en advokaat blij zijn met hun nieuwe skoda ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
deheer Gonzalez kan wat mij betreft ook AIDS krijgen zeg, godverdomme nou. hup zweden. |
|
Wat een tegenvaller. Subtiel kamerolifantje |
|
leef jij ook nog? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Jammer he? Subtiel kamerolifantje |
|
ja echt wel, je trekt alle aandacht van mij weg bij vik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Mijn nederige excuses daarvoor. Subtiel kamerolifantje |
|
zijn aanvaart binnenkort nog in a'doorn? heb geldschieters nodig voor bier hehe en verdere info over sjaakelien [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 20-06-2004 0:33] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
niet slowchatten aub! Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |