|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net een pooltje ingevuld: de finale gaat tussen italie en tsjechie en de italianen gaan er met de hoofdprijs vandoor |
|
Voor volgende week dinsdag maar ff de repetitie verschoven |
|
quote: een paar hippies misschien |
|
quote: Dan is het te hopen dat niet een van de twee eerste van de poule wordt en de andere tweede, want dan moeten ze in de kwartfinale al tegen elkaar. Italië zit in groep C, Tsjechië in groep D. En in de kwartfinale moet de eerste van groep C tegen de tweede van D en de eerste van D tegen de tweede van C. Ik zou zelf op Frankrijk (groep B ) en Italië (groep C) of zo gegokt hebben. Die blijven namelijk tot de finale sowieso uit elkaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik weet het, Italie wordt eerste in poule C en Tsjechie wordt 1e in pule D |
|
quote: En Duitsland tweede... Conclusie: Nederland kan nooit door gaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: mwah, ik denk dat oranje nog wel van Duitsland kan winnen, die lui zijn ook uit vorm en hebben geen echte spitsen |
|
quote: ja dat denk (hoop ) ik ook nog wel |
|
quote: Ik was ook niet 100% serieus... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dan maak je maar een ek topic in onzin |
|
Menschen gaat u allen naar: http://www.ek04.nl/ en schrijft u zich in. Vervolgens moet u de "Voetbal Is Erg Metal" subleague joinen. het wachtwoord luidt: jostiband Inschrijven is graties. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waar vind ik die subleague? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Eerst moet je je zelf aanmelden. Nadat je dat hebt gedaan staat er een optie om je 'bij een subleague aansluiten' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat moet ik dan invullen bij 'teamnaam'? Gewoon 'Holland'? Rare vraag vind ik dat. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Die van mij heet: 'Oranje Legioen Vak UU' ik zou die van jou: 'Gekke meisje op d'n trekker uut d'n oooost'n' noemen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mijn team is: Ughendekroepoek |
|
LOL ..."Hate can only create more hate"... |
|
mailtje duurt lang |
|
quote: Fuck. Waarom sta je boven mij in de lijst? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ughendekroepoek staat op een mooie 3e plek |
|
hehe KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oranje font zuigt |
|
en huppah, natte vinger werk |
|
Is er nog een andere manier om naar de subleague te gaan dan via de ranglijst? edit: dat kan niet eens [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 11-06-2004 14:25] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |