|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het moet inderdaad een zwarte bol zijn met een lont. F*ck hippies |
|
quote: idd! |
|
nou, werd het toch nog prettig in de tweede helft. het zal mij benieuwen hoe het toernooi verder zal verlopen. |
|
Ging gelijk beter toen die Davids eruit was! AARGHHHH kan het niet uitstaan! 1:1 is niet acceptabel! |
|
Zijn ze al klaar dan? en wat is de uitslag? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
1:1 |
|
quote: ach, het betekent ook: niet verloren. en dat is al heel wat met de manier waarop werd gespeeld.alleen het eerste kwartier en het laatste kwartier was goed. die hoek vanvan Nistelrooy was overigens echt onmogelijk. |
|
ja wel coole goal van die meneer [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 15-06-2004 22:41] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Overigens denk ik dat het doelpunt van de duisters ook een mazzelbal was. zo een half-was voorzet die er dan in stuitert. maar goed hij telde wel. maar de duitsers waren de tweede helft ook niet echt vreselijk sterk naar mijn mening. |
|
De Duitsers gooiden de boei potdicht in de 2de helft. Ik hoopte wel op een tegengoal van Nederland, maar puur om meer spanning in de wedstrijd te krijgen. the only pleasure is pain |
|
Ik hoop dat het een KUT wedstrijd was en dat iedereen in dit oranje pleurisland dat voetbal nu zo zat is dat men het massaal laat vallen. |
|
quote: helaas, de volgende keer beter (en jij moet maar blij zijn dat je m'n buren niet hebt die zitten te toeteren en op hoorns te blazen ) oja, snaack we hebben ook nog: darten wielrennen tennis |
|
hmm...ik was niet eens voor oranje the only pleasure is pain |
|
het is ze toch niet gelukt [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 15-06-2004 23:07] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hebben we ook Dart-hooligans Wielren-hooligans Tennis-hooligans? |
|
wel damclub-hooligans ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee, maar oranje ook niet [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 15-06-2004 23:07] the only pleasure is pain |
|
quote: die wel. die gooien alleen de pijltjes. volgens mij mag je alleen darten als je minstens 100 kg weegt, 25 gouden kettingen aanhebt en 10 liter bier per dag drinkt. |
|
naja hitler had ook eerst voorsprong en toen hebben we ons eigen deel terug gepakt, altijd hetzelfde liedje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dat is ook het "sportieve gedeelte" ervan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Johan weet het natuurlijk veel beter. Kunnen we de coach wisselen? 1 keer JC als coach, graag. Oud Vuil. |
|
woei was erg spannend! |
|
Van Hooidonk moet er de volgende keer veel eerder in. (ik weet het nog beter als Johan"elk voordeel hep z'n nadeel" Cruyff). of net als de duitsers met elf keepers gaan spelen. |
|
en van overmars!! meer naar voren spelen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |