|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: schopje. Later KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik heb me ook maar even aangesloten met als eindwinnaar Portugal, verliezend finalist Frankrijk en Nederland in de kwartfinales. no text supplied |
|
Ik heb als eindwinnaar Frankrijk, verliezend finalist Engeland, en Nederland wordt in de halve finales uitgeschakeld door Frankrijk. Engeland wint in de halve finales van Italië. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik wil je humeur niet verzieken, maar het tweede gedeelte van je post is praktisch onmogelijk... Frankrijk en Engeland zitten aan de linkerkant van het schema en Nederland en Italië aan de rechterkant. En een team uit de linkerkant kan pas in de finale tegen een team uit de rechterkant komen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: met wat voor verdediging willen die Engelsen dat dan doen? no text supplied |
|
quote: nee dat is niet zo, kijk maar naar het speelschema... ik heb als halve finales: Portugal - Italië Frankrijk - Tsjechië no text supplied |
|
quote: edit: krijg nou wat... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-06-2004 18:13] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb gelijk geen zin meer om een prognose te doen, want eer dat ik erachter ben wat er allemaal wel en niet kan, is het EK al lang en breed voorbij... edit: Zo, toch maar ff een voorspelling gedaan. Ik had zoiets van "ik vul gewoon ff alle uitslagen in, dan zie ik vanzelf wel wie tegen wie moet in de kwartfinale en zo..." [Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-06-2004 20:05] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oud Vuil. |
|
Als rasechte Nederlander heb ik op de EK zooi gewed op DUITSLAND als Europees kampioen, en Nederland als verliezend finalist, Miroslav Klose wordt topscorer. |
|
Waar moet ie in ??? DAAAAAAAAAAAAAAAR moet ie in !!! |
|
quote: SLETJES! VOlgens mij kan je je nog net inschrijven! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoppaaa, is al gelukt reeds ende heersend. Frankrijk wordt Europees kampioen, Henri topscorer, Nederland komt tot de kwartfinale. Dat wordt innen na het EK... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-06-2004 12:34] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Heb me ook ff ingeschreven onder de erg zwaar metalen naam Black Warriors. HF: Zweden - Spanje / Frankrijk - Italië F: Spanje - Frankrijk En ik denk dat Spanje gaat verrassen in deze finale door met 2-1 Frankrijk te verslaan. 2x Morientes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zweden halve finale? cool |
|
Doen jullie ook mee met de ek manager? http://www.ekmanager.nl/ Sluit je dan ook even aan bij de subleague login: zwaremetalen wachtwoord: metal |
|
quote: wij doen al aan deze mee quote: |
|
quote: Ik ook Maar die ek manager is net even anders. Daar moet je namelijk een team samenstellen en zo punten verdienen. |
|
zo zie dat er al 12 mensen in de Voetbal is erg Metal subleague zitten |
|
quote: Heersend. Waardeloos middenveld heb je . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook net ingeschreven. Sportdreams spellen heerschen! Ik heb al twee keer de weekprijs gewonnen met de Sportdreams Feyenoord Manager. Ik zit ook soms op de Sportdreams forum. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bij Sportdreams spellen is het middenveld minder belangrijk dan de verdediging KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er is maar een budget van 10 miljoen, dus je moet ergens op besparen Zo waardeloos is het trouwens niet. Nedved heerscht! Enne...jouw aanval zuigt, behalve Henry dan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-06-2004 14:05] |
|
ik doe mee aan EK manager, zal me gelijk even bij de subleague aansluiten... en ik weet het, mijn middenveld zuigt en aangezien ik er doordeweeks niet ben, heb ik een opstelling moeten maken voor de eerste 2 speelrondes ipv alleen de 1e... edit: middenveld heerscht nu ook! [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 12-06-2004 14:52] no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |