|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 13-06-2004 8:18] F*ck hippies |
|
quote:hehe sta 2e met 100 puntjes. Had Spanje - Rusland goed gegokt. Ik heersch. WhoTF is Stegeman?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
de wedstrijd ging redelijk zoals ik verwacht had, jammer genoeg heeft rusland er niet 1tje in geprikt |
|
Jeuj, ik sta vierde met 70 punten Ben ik trouwens de enige vrouwelijke persoon die meedoet? Want dan wordt het natuurlijk ook nog 's een eer-kwestie ..."Hate can only create more hate"... |
|
(houdt wijselijk zijn mond) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Doe maar ja. Ik sta namelijk nog steeds boven jou ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hoe zegt men dat? Geluk is met de..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou nog niet klaar met je taalcursus? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee. Ik kan het niet betalen van mijn miezerige aspergesteker's salaris. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Kan ik een kilootje asperge's bij je bestellen? asperge's regeren. (thanx voor de mail, ik mail je nog terug) |
|
De bescheiden reactie van Iñaki Sáez (bondscoach Spanje) na afloop van de wedstrijd: 'Dit was gepland. Valerón inbrengen levert altijd succes op.' no text supplied |
|
quote: wat nou " "? als je de halve finale van deportivo tegen monaco hebt gezien, weet je dat als je valeron vanaf het begin laat spelen, hij waarschijnlijk teveel gedekt word om van nut te zijn als je hem daarentegen inbrengt, moet de tegenstander zijn hele strategie aan gaan passen, ik vind het dan ook een logische tactiek edit: porto moest natuurlijk monaco zijn [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-06-2004 17:41] |
|
good point. sowieso moet het wel lekker zijn om bondschoach van Spanje te zijn... ze hebben de breedste selectie van Europa met mannen als Valeron, Xabi Alonso en Torres op de bank en Mendieta en Mista zelfs thuis. no text supplied |
|
quote: tja, dat hebben de meeste favorieten natuurlijk |
|
kroatie-zwitserland=0-0 |
|
Woohoo! onderaan! |
|
Godverdommese KUT Fransen! |
|
quote: idd, klotezooi zeg ik had voorspeld dat frankrijk ging winnen, maar hoopte vanavond toch echt op een engelse overwinning King was voor mij de man van de wedstrijd |
|
quote: Maar damn, wat een vrije trap! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Beckham is echt de schlemiel van de avond, hehe. Goede uitslag voor mijn voetbalpool, en ik moet zeggen dat een gelijkspel een terechte uitslag was geweest. Wat heeft Frankrijk hier gezwijnd zeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Weer geen punten. Ik had kroatie 1-0 laten winnen en frankrijk met 2-1. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Frankrijk heeft toch met 2-1 gewonnen? Dan heb je dus wél punten... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het duurt soms even voordat de punten van de laatste wedstrijd doorgevoerd zijn. Misschien dat dat het is, want ik zit ook nog op 70 punten van Frankrijk - Engeland te wachten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |