|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nederland speelt goed maar et is me toch een saaie wedstrijd. Duwen trekken en swalben is de tactiek. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
2-3 Bruce Banner |
|
quote: sterf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog even en nederland ligt eruit! Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: *sterft gelukkig* Bruce Banner |
|
KANKER! Wat een ongelofelijke hond is die scheidsrechter. Totaal onverdiend deze nederlaag. And my marlboro light |
|
Yeah nog ff en nederland ligt eruit Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: vind je dat leuk? wat ben jij voor een vieze flikker [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2004 22:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: idd. Wat een wedstrijd!! respect voor de Tsjechen die maar door blijven gaan (ookmal was de schijdschrechter niet echt goed, om het maar mild uit te drukken). Maar Nederland heeft een ongelooflijk waardeloos team. 1-1 duitsland. dan 2-0 voorstaan en met 3-3 verliezen! het is niet te geloven. en dat met die afzonderlijk kwaliteiten. kun je het voorstellen dat een team met ronaldo etc al in de voorrondes met pijn en moeite door zou gaan? Advocaat is gewoon een hele slecht bondscoach, die het niet is gelukt, en gruwrlijk fouten maakt tijdesn een wedstrijd. En ik zou niet weten wie het wel zou kunnen, mogelijk Cruyff, maar die doet het toch nooit. |
|
quote: ja, dat is natuurlijk weer makklijk om te zeggen. die scheidsrechter was een zak, maar de tsjechen waren gewoon een klasse beter(ware het niet op spel, dan op mentaliteit). de wissels van advocaat slaan HELEMAAL NERGENS OP. |
|
Spannend tot op het eind. Beide ploegen hebben goed gespeeld. F*ck hippies |
|
quote:Het is niet alleen advocaat, ik zie geen steek verschil in het spel dat je bij advocaat hebt of bij van gaal of een andere bondscoach. Het ontbreekt de Nederlanders simpelweg aan constantheid. Soms dan lukken alle aanvallen maar soms spelen we weer ouderwets saai op de counter. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
GODVERDOMME!!! no text supplied |
|
quote: Hahahahahahahhahaa Stakker |
|
ik kan er gewoon niet overuit. met 2-0 voorstaan en dan met 3-2 verliezen. Nederland is gewoon het lachertje van het Toernooi. nouja, dat de tsechen maar kampioen worden ofzo. |
|
quote: nee, in een voetbaltopic gaan posten hoe dom je de sport wel niet vind. dat is pas "leuk". [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-06-2004 22:54] |
|
duphead! FREEZE |
|
quote: Dat doet iedereen in welk ander topic dan ook, min of meer ongestraft dus wat zeik je nou? O,o,o, wat zijn we ineens overgevoelig als het over voetbal gaat. Ik vond Mutilator zijn reactie gewoon enorm kansloos en erg stereotype-bevestigend [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-06-2004 22:56] |
|
ieder zijn mening! voor het bestijden van deze meningen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1403536&page=35 Bruce Banner |
|
quote: Kerel; ik heb jou medelijden niet nodig; de reactie waar ik op reageerde was juist stereotype-bevestigend. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
a: mejto hijo de punta gonzalez zien we nooit meer terug op een groot toernooi b: dick krijgt jeuk aan zijn linkerbal door de wissel met robben... als hij overmars ervoor had ingezet, had ik er minder problemen mee... pierre moest erin voor seedorf de laatste 20 minuten, overwicht voorin, waardoor die vieze pavel nedved naar achter werd gedrongen en niet vuile schwalbe kon maken richting de jonge onervaren heitinga... wat een matennaaier! kortom, ik blijf bij me statement dat we de eerste ronde niet doorkomen, tsjechië vezuimt nu toch de sportieve plicht om zó te spelen dat nederland tóch doorgaat, gelijkspel was dat geloof ik ik ga aan het bier, kut advocaat [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 23:10] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Door de sterkste speler eruit te halen zijn de Tsjechen weer in de wedstrijd gekomen... Als ze nou Overmars hadden ingebracht voor Robben en hetzelfde bleven voetballen, maar nee, het hele goedlopende systeem wordt veranderd. Ach ja, kunnen de oranje slingers weer naar binnengehaald worden |
|
erhm, ik kan me vorige reactie niet wijzigen mods bij winst van nederland is gelijkspel bij tsjechië duitsland dus genoeg maar dat gebeurt nooit [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 19-06-2004 23:26] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik zei in de 1e helft al dat Heitinga wegens die gele kaart gewisseld moest gaan worden... maar kennelijk is Advocaat zo naief om te denken dat hij geen kaart meer zou krijgen no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |